Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Er man, som jeg, til store naturlige babser, så er det svært at undgå at holde af Milena. Når man så ovenikøbet kan få den sødeste kvindes selskab, ja så er det næsten for godt til at være sandt. Men Milena er sand, ligeså meget som hende babser er ægte, store, bløde og berøringsvenlige.
Hun er en virkelig flot dame som matcher hendes billeder (specielt dem som ligner selfies og den indledende video). Vi havde en dejlig tid sammen hvor kys, blide berøringer, langsom opvarmning, øjenkontakt var i fokus. Hun sutter uden, tilkøb, og er virkelig opmærksom på ens behov, men tager også gerne i mod. Efter oralt til mig, skiftede vi plads og hun fik en slikketur som virkede i den grad at den allerede frembragte glidecreme var unødvendig. Sex først i missonæren hvor kæresteoplevelsen virkelig kom til udtryk og siden afslutningen i cowgirl, hvor jeg kunne holde om babserne var fantastisk. Efter følgende pillow talk og en runde mere på hendes opfordring.

Fik jeg nævnt at hendes babser er fantastiske? Nå, ja det gjorde jeg vist.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Wow, Milena er godt nok en darling og en keeper. 
Fra de indledende søde SMS’er til det sidste farvel. Og så er hun virkeligt musikalsk i tiden mellem - og navnlig i sengen. 

Tak til @Hr Lille Niels og @Hr. Tudse for denne fine finding.

Forespurgt herom oplyste Milena, at hun kommer tilbage medio juli. Det gør jeg også, hvis jeg og fædrelandet er så heldige, at det passer.

(Hr.) Twain

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...