Hop til indhold

Recommended Posts

Der lå på et tidspunkt en på greve strandvej eksisterer den stadigvæk syntes ikke jeg har lagt mærke til den .. men så igen kommer ikke så tit på de kanter . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
M_33 skrev, for 5 timer siden:

Der lå på et tidspunkt en på greve strandvej eksisterer den stadigvæk syntes ikke jeg har lagt mærke til den .. men så igen kommer ikke så tit på de kanter . 

Der er ikke noget i Greve pt. 

Af og til er der noget Thai i nærheden af Bilka. 
Ellers er det ret sparsomt med den slags oplevelser på de kanter. 
Jeg kører dagligt gennem byen, så søger derfor tit på div. sites. 
Sjældent med held. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog chancen og besøgte Apple i går…. Og lad mig slå fast at hende skal man ikke besøge for massagens skyld…. Den var stort set ikke eksisterende på nogen måder 

Men er man til et lille nips som godt kunne minde lidt om en amatør ( selvom hun påstod at have været både i Ungarn og Sverige ) så virker hun lidt famlende i hendes måde at gøre tingene på… 

Men hun har de største brystvorter jeg nogensinde har set som bestemt er berøringsvenlige som resten af kroppen 

Og hun bliver meget hurtigt godt fugtigt så glidecreme er på ingen måder nødvendig 

Et gentagelsebesøg kunne jeg godt men kun 30 min. da massagedelen er helt ligegyldigt 

Hun deler i øvrigt sted med en italiener som er ryger og det kan lugtes uden at det for mig var generende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...