Oleboy 33 Skrevet lørdag klokken 17:25 Nogen der har besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/429012 hun angiver adresse på hotel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 641 Skrevet lørdag klokken 17:30 Profil lavet i dag. Navnet er Shaarashank. Virker suspekt. Start med at spørge om betalingsform (svindlere kommer hurtigt frem til forudbetaling) Check evt hotellet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 33 Skrevet lørdag klokken 17:33 Hvordan checker man hotellet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 641 Skrevet lørdag klokken 17:39 Flere måder. Du kan starte med at checke det findes. Er åbent osv. Man kan prøve at ringe men som regel vil/må de ikke udtale sig. Fx en historie om besked til 'min veninde' da hun er afsted uden tlf/lader...... Man kan også checke indgangsparti/dør tit via google maps og kontakte gpen/svindleren, hvis der kræves forudbetaling (paysafecard mest brugt) eller hun/en kommer ned. Blev brugt i 4-5 forsk byer sidste år bla Nykøbing Falster. Ikke sikkert, det er svindel men ekstremt suspekt annonce (forstår ikke hvad der kan tiltrække kontakt fra så intetsigende en annonce). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oleboy 33 Skrevet lørdag klokken 19:30 Og hun skriver: Betaling sker med en Paysafecard-billet og så svarede jeg, at nu stoppede jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 641 Skrevet søndag klokken 02:00 Oleboy skrev, for 6 timer siden: hun Eller dem eller han. Forrige år var det en han og dem Oleboy skrev, for 6 timer siden: Paysafecard-billet Som forventet. Man lærer hurtigt at afkode falske svindelannomcer. Men altid nogle, der falder i. Denne var dog så intetsigende. Svindleren orkede ikke engang at stjæle et lækkert foto til annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg