Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Profil lavet i dag. 

Navnet er Shaarashank.

Virker suspekt.

Start med at spørge om betalingsform (svindlere kommer hurtigt frem til forudbetaling)

Check evt hotellet

Skrevet

Flere måder.

Du kan starte med at checke det findes. Er åbent osv. Man kan prøve at ringe men som regel vil/må de ikke udtale sig. Fx en historie om besked til 'min veninde' da hun er afsted uden tlf/lader......

Man kan også checke indgangsparti/dør tit via google maps og kontakte gpen/svindleren, hvis der kræves forudbetaling (paysafecard mest brugt) eller hun/en kommer ned. Blev brugt i 4-5 forsk byer sidste år bla Nykøbing Falster. 

Ikke sikkert, det er svindel men ekstremt suspekt annonce (forstår ikke hvad der kan tiltrække kontakt fra så intetsigende en annonce).

Skrevet
  • Author

Og hun skriver:

Betaling sker med en Paysafecard-billet 

og så svarede jeg, at nu stoppede jeg

Skrevet
Oleboy skrev, for 6 timer siden:

hun

Eller dem eller han. Forrige år var det en han og dem :D

Oleboy skrev, for 6 timer siden:

Paysafecard-billet

Som forventet. Man lærer hurtigt at afkode falske svindelannomcer. Men altid nogle, der falder i. Denne var dog så intetsigende. Svindleren orkede ikke engang at stjæle et lækkert foto til annoncen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.