Blæsefar 24 Skrevet 24. Maj Nogen der har besøgt hende? https://annoncelight.dk/showad/427113 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blinken 32 Skrevet 26. Maj Jeg har været der et par gange. Hun er petit, og meget lækker skruet sammen. Hun er forsigtig men tager styringen på en sød måde. Alt er med gummi, men hun har styr på det. Massagen er god, hun kommer godt i bund og hele vejen rundt. Alt i alt en fornuftig oplevelse, jeg kommer der gerne igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 132 Skrevet 27. Maj En rigtig sød lille sag. Hun påstår hun er genert, men det forsvinder hurtigt. Og så har hun de mest lækre lange og dybe tungekys undervejs. Dejlige naturlige bryster, der passer perfekt til den spinkle krop. Giver lækker massage med masser af dejlig pirring undervejs. Og så har man indtryk af at hun giver sig helt hen under sexakten. Helt bestemt en særdeles overraskende positiv oplevelse på stedet, der ellers ikke har været det bedste. Men her bliver man virkelig godt serviceret af en lækker lille thaipige. Er nok nødt til at prøve, om det er lige så godt anden gang. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 28. Maj MrExtra skrev, den 27.5.2025 at 09:26: En rigtig sød lille sag. Hun påstår hun er genert, men det forsvinder hurtigt. Og så har hun de mest lækre lange og dybe tungekys undervejs. Dejlige naturlige bryster, der passer perfekt til den spinkle krop. Giver lækker massage med masser af dejlig pirring undervejs. Og så har man indtryk af at hun giver sig helt hen under sexakten. Helt bestemt en særdeles overraskende positiv oplevelse på stedet, der ellers ikke har været det bedste. Men her bliver man virkelig godt serviceret af en lækker lille thaipige. Er nok nødt til at prøve, om det er lige så godt anden gang. Kunne du sende en pb hvor det ca er i Odense har lavet aftale med hende i morgen har lidt langt at køre. Mer med tids messing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 30. Maj Biolet skrev, den 28.5.2025 at 13:19: Kunne du sende en pb hvor det ca er i Odense har lavet aftale med hende i morgen har lidt langt at køre. Mer med tids messing Fik du besøgt hende, Biolet?.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 31. Maj Big3lover skrev, for 20 timer siden: Fik du besøgt hende, Biolet?.... Så fik jeg besøg Mimi hun er godt nok en lille nips og dejlig modtagelse med kys og klap af med klunset op på maven og dejlig pirring han blev hurtig tændt så vent rundt også blev der slikket det tror jeg hun nød. På med gummi og lidt glide creme stak den stille op i henne bange for det skylle gøre undt hun nød det, det er som at kneppe en 15 årlig lille lækker sag. Blev lagt på ryggen og så kom hun med en balje varmt vand og den blev vasket så lige lidt massage den sidste tid. Hun er godt nok sød og venlig skal nok ha en tur til så plejer det at være rigtig godt når man kender hinanden. bare af sted med jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butchermann 17 Skrevet 31. Maj Som at kneppe en 15 årige.....Fy, for satan!! Du skulle zartanme også kneppes af den størst negerpik, der findes i Danmark...så meget at skelettet kan trækkes ud af røvhullet. Bom og bare kom admin eller trådstyre! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2010 Skrevet 31. Maj Som ønsket! Tal pænt. Butchermann skrev, for 9 timer siden: ... Bom og bare kom admin eller trådstyre! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waps 1 Skrevet 6. Juni Kan nogen oplyse mig om, hvor på Fyn Mimi befinder sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 6. Juni Waps skrev, for 2 timer siden: Kan nogen oplyse mig om, hvor på Fyn Mimi befinder sig? Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 74 Skrevet 6. Juni Var også forbi Mimi den anden dag. Kan bekræfte at hun er en dejlig lille sag. Hold nu op. Jeg opgraderede hurtigt min omgang b2b til fuld pakke 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1438 Skrevet 23. Juni Nogen af jer der ved om hun er glat....og om hun behersker en god gang cowgirl-ridning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 46 Skrevet 23. Juni Big3lover skrev, for 4 timer siden: Nogen af jer der ved om hun er glat....og om hun behersker en god gang cowgirl-ridning? Hun er hel glat det tror jeg helt klar hun kan. Jeg tog hende med benene op til øret og i bund med den det nød hun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frank.thomas 6 Skrevet torsdag klokken 09:56 Hvor i Odense befinder Mimi sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg