Hop til indhold

Recommended Posts

Terapigerne på Amager har en informativ hjemmeside terapigerne.dk med gode og tydelige beskrivelser af hvad de tilbyder..
De er begge uddannede Sexologer, og ved hvad de laver.
Sandra tilbyder Tantramassage, noget jeg længe har overvejet.
Blev lokket af deres tekst og beskrivelse af deres tantramassage og hvad man som modtager skal forvente.

Jeg har et krævende job, med stort ansvar, og trængte virkelig til at kunne slappe helt af og nyde. 

Det var med store forventninger jeg mødte op til aftalen. De har et meget dejligt sted og allerede ved ankomsten udstrålede det ordentlighed og imødekommenhed. Jeg blev modtaget af Anna, som fik mig til at føle mig meget velkommen.
Det er et skønt og dejligt sted de har og man mærker hvor meget man er velkommen.
Sandra kom ud og tog mig ind i det tilstødende rum hvor massagebriksen stod klar.
Sandra er en skøn, varm og imødekommende person der straks får en til at føle sig godt tilpas. 
Tøjet af op op på briksen.

Derfra startede 2 timers vidunderlig massage. Det var indfølende og skønt. Intenst og fantastisk.
Langt bedre end jeg havde forventet og tiden fløj afsted.
Efter 2 timer i ren nydelse, føles det som om jeg var en ny mand. 
Al travlhed, stress og anspændthed var væk og jeg var afslappet som jeg ikke havde været det længe.
En fuldstændig fantastisk og vidunderlig oplevelse, som helt sikkert skal gentages.
Derefter et bad og få skyllet olien af kroppen.

Kan ikke forestille mig det kan blive bedre, men det må komme an på en prøve, for jeg kommet helt sikkert igen.
Det er de bedst investerede timer længe. Derfor har allerede booket næste aftale.

• Synes godt om 3
  • Tak 2
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har luret lidt på dem/hende men har været svært at finde plads og tid i kalenderen 

Men lyder som om det var en god oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NickNick skrev, for 1 time siden:

En ny profil, med en helt overstrømmende positiv anmeldelse, hvilken tilfældighed...

“krævende job, med stort ansvar” ;0))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Feedback10 skrev, for 17 timer siden:

Kan ikke forestille mig det kan blive bedre, men det må komme an på en prøve, for jeg kommet helt sikkert igen.
Det er de bedst investerede timer længe. Derfor har allerede booket næste aftale.

Fik du nogen form for afslutning?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du har mistanke om urent trav, skal du ikke afspore tråden med det men sende en rapport, så skal mods nok håndtere det. 

NickNick skrev, for 15 timer siden:

En ny profil, med en helt overstrømmende positiv anmeldelse, hvilken tilfældighed...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dit indlæg bidrager ikke til viden om trådstarters emne.

shiny skrev, for 13 timer siden:

“krævende job, med stort ansvar” ;0))

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg spørger måske lidt dumt, men jeg har prøvet at læse på deres hjemmeside, og synes ikke det står helt klart hvad man får? 

Som jeg forstår det er det "kun" massage, men er der noget mere seksuelt i det? noget HJ eller BJ, eller noget andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
frankison skrev, for 23 timer siden:

jeg spørger måske lidt dumt, men jeg har prøvet at læse på deres hjemmeside, og synes ikke det står helt klart hvad man får? 

Som jeg forstår det er det "kun" massage, men er der noget mere seksuelt i det? noget HJ eller BJ, eller noget andet?

Du kan se en lidt mere udvidet beskrivelse her: 

https://annoncelight.dk/editad/427055  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Terapigerne.dk skrev, for 12 timer siden:

Du kan se en lidt mere udvidet beskrivelse her: 

https://annoncelight.dk/editad/427055

For mig går der altså lidt af når begge ikke er helt nøgne… 

Bevares er en g-streng minimalt men alligevel…. Men der er noget ved at man ligger der og bliver rørt og masseret og begge er nøgne og man måske kan mærke det bare og nøgne skød 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Linket fungere ikke 

Næææ men det er det rigtige link så hvad der er galt aner jeg ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 39 minutter siden:

Næææ men det er det rigtige link så hvad der er galt aner jeg ikke 

Det er til login siden og jeg kan ikke umiddelbart finde deres annonce på sitet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kortogkontant skrev, for 5 timer siden:

Mødte sandra igennem SD I sin tid. Hun var godt en vild en :D ingen grænser, total grådig efter en. 

Er det ikke en smule irrelevant i denne tråd ??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...