wolle 27 Skrevet fredag klokken 16:16 Jeg søger blid dominans. Intet med smerte og ydmygelse. Søger en kvinde der nyder at blive rimmet i lang tid. Har ikke så mange krav. Søger over hele landet. Nogen forslag? W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 283 Skrevet fredag klokken 16:18 Jeg har god erfaring med Angelina Angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolle 27 Skrevet fredag klokken 16:23 Sliksen skrev, for 4 minutter siden: Jeg har god erfaring med Angelina Angel Tager et kig, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 52 Skrevet fredag klokken 22:30 Kan varmt anbefale både Christine og Mina på pussy galores. Mina plejer at være glad for slik og kys bagi og så er hendes røv altså bare en 10/10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 618 Skrevet lørdag klokken 01:51 (edited) Mao i Næstved/Herlufmagle, modem buttet Thai er vild med min tunge bagi, men jeg, men jeg har ikke fået dominans hos hende. Annoncelight Redigeret lørdag klokken 01:52 af Moden slikken M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 58 Skrevet for 12 timer siden Er med i heppekoret omkring Mina’s røv og er sikker på du også kan aftale noget blid dominans med hende. ellers er der Milena som også facesitter og det kan altså også noget - og igen er hun lydhør overfor specielle ønsker og man kan selv nogenlunde sætte scenen for hvor dominerende det skal være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg