MisterDaddy 11 Skrevet 22. Maj Min først post, og desvære en dårlig oplevelse... Dixie fra randers: https://annoncelight.dk/showad/403496 Jeg besøgte Dixie i Randers, under hele besøget virkede hun meget uintereseret i alt andet end at få mig til at betale mere end jeg allerede havde. Hun ville ikke give det vi havde aftalt, medmindre jeg gav flere penge. Hvilket bare er bondefangerrig. Det er ret svært at leve sig ind i oplevelsen, når hun konstant snakker om at hun mangler penge, og at jeg burde betale mere. Billederne er ægte nok, dog var hun mere behåret i virkeligheden. Det er der nogen der er til, men jeg synes bare det kradser. Var ude før tiden var gået, den del var min egen beslutning og den bedste beslutning jeg lavede den dag. Kan ikke anbefales. 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurt The Man 63 Skrevet 7. Juni Præcis min oplevelse også i Horsens en måned siden, samt forfærdeligt udslidt sted i Niels Juelsgade. Måtte selv gøre det meste for hun havde nok i sig selv. Aldrig mere Dixie! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 67 Skrevet 7. Juni Kan se hun kalder sig morena nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FHR 0 Skrevet tirsdag klokken 06:07 MisterDaddy skrev, den 22.5.2025 at 23:09: Min først post, og desvære en dårlig oplevelse... Dixie fra randers: https://annoncelight.dk/showad/403496 Jeg besøgte Dixie i Randers, under hele besøget virkede hun meget uintereseret i alt andet end at få mig til at betale mere end jeg allerede havde. Hun ville ikke give det vi havde aftalt, medmindre jeg gav flere penge. Hvilket bare er bondefangerrig. Det er ret svært at leve sig ind i oplevelsen, når hun konstant snakker om at hun mangler penge, og at jeg burde betale mere. Billederne er ægte nok, dog var hun mere behåret i virkeligheden. Det er der nogen der er til, men jeg synes bare det kradser. Var ude før tiden var gået, den del var min egen beslutning og den bedste beslutning jeg lavede den dag. Kan ikke anbefales. Jeg nåede aldrig at mødes med hende da hun allerede i forbindelse med at lave en aftale var ubehøvlet og direkte “grim” I sin mund overfor mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg