Hamderjyden 49 Skrevet 20. Maj (edited) Hej brødre, Så kommer der lige en opdatering på de udenlandske eventyr! På en forretningsrejse til Polen tidligere på året, skulle mulighederne for spændende erotiske oplevelser naturligvis undersøges. Jeg har tidligere haft held med at finde en Erotisk massør i Polen og i de baltiske lande, og der falder totalt i min smag. Det skulle naturligvis også forsøges i Poznan…. Efter lidt søgen, fandt jeg denne side: GoldenParadise, og hvilket fund!! Stedet tilbyder på forsiden både Classic og Holistisk massage, hvilket var med til at overbevise mig om seriøsiteten og validiteten at stedet. Der ligger desuden en masse Google anmeldelser af stedet. Telefonnummeret blev lagt ind i WhatsApp, og der blev gjort en forespørgsel. Svaret kom prompte, og personen i den anden ende ville høre hvilken af de smukke piger jeg gerne ville have massage af. Valget faldt på gudinden Veronica, et valg jeg ikke kom til at fortryde… Aftalen lød på 60 minutter med Nuru massage til en pris på PLN 300 (ca. DKK 530,-). Gåturen til den diskrete adresse, og det obligatoriske besøg hos en hæveautomat blev klaret. Og jeg meldte min ankomst 5 min før min tid startede. Kort efter den aftalte tid, blev jeg lukket ind i opgangen, og fortsatte turen op på tredje sal hvor jeg blev lukket ind at den smukkeste kvinde Veronica, der var iklædt det frækkeste lingeri jeg længe har set! Allerede fra første sekundet var jeg bjergtaget af hendes smukke former der var en model værdig, og hendes fantastiske udstråling. Veronica lukkede mig ind i en af de herskabelige værelser, med en hård madras på gulvet. Jeg blev hurtigt spurgt til om jeg ville opgradere til “pakken” der indeholdte kys til en samlet pris på PLZ 500. Ja hvorfor ikke, ikke så tit man for chance for at kysse på en kvinde som Veronica. Efter betalingen smuttede hun ud for at nette sig, inden hun returner til rummet. Efter en kort og fræk striptease, gik hun i gang med massagen. Den næste time kunne et show uden lige følges i det store spejl, der gjorde at jeg kunne kigge på Veronica imens hun langsomt og kærligt masserede min krop med hele hendes nøgne figur! Alt blev masseret mens jeg nød den smukke udsigt. Hun forstår virkelig at varme op, mens man stadig ligger på maven. Efter 20 min blev jeg vendt, og massagen tog sig yderlige et skridt op ad stigen, da de dybeste tungekys nu blev udvekslet. Wauw!!! Det hele sluttede naturligvis i den vildeste udløsning jeg har oplevet i flere år.. Alle de mellemliggende detaljer må I læse mellem linjerne.. Efter et bad og yderligere lidt kyssen, måtte jeg desværre tage afsked med Veronica. Lommerne blev tømt for de sidste 200 PLZ, som hun naturligvis blev glad for. Havde jeg haft flere kontanter havde hun også fået dem! Veronica 10/10 Stedet 9/10, Sansynligvis for gentagelse 20/10 Redigeret 20. Maj af Hamderjyden 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 143 Skrevet 29. Maj Mange tak for en spændende beretning. Jeg vidste slet ikke, at den slags fandtes i Polen. Selve massagen lyder jo ret billig med 300 PLN for en time. Men det lyder ret voldsomt at betale 500 oveni kun for kys. Var det kun kys? Eller inkluderede det mere end kys? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamderjyden 49 Skrevet 29. Maj Qwas skrev, for 11 timer siden: Mange tak for en spændende beretning. Jeg vidste slet ikke, at den slags fandtes i Polen. Selve massagen lyder jo ret billig med 300 PLN for en time. Men det lyder ret voldsomt at betale 500 oveni kun for kys. Var det kun kys? Eller inkluderede det mere end kys? Hej Qwas, Den samlede pris for Nyrup inkl. kys var PLZ 500, ikke vildt i forhold til danske priser tænker jeg. Veronica var hver en krone værd! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 85 Skrevet 30. Maj Hamderjyden skrev, for 12 timer siden: Hej Qwas, Den samlede pris for Nyrup inkl. kys var PLZ 500, ikke vildt i forhold til danske priser tænker jeg. Veronica var hver en krone værd! Hej HJ, Tro nu mere spoergsmaalet var; Du betalte PLZ 200 ekstra, hvad fik du for dem - kun kys? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 143 Skrevet 2. Juni Hamderjyden skrev, den 29.5.2025 at 21:56: Hej Qwas, Den samlede pris for Nyrup inkl. kys var PLZ 500, ikke vildt i forhold til danske priser tænker jeg. Veronica var hver en krone værd! Og med Nyrup mener du…? Massage? Så 500 PLN for massage og kys. Og ikke andet sjov oveni? Korrekt? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamderjyden 49 Skrevet 15. Juni Ja nemlig, autokorrektur… ja 500 for ovenstående Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg