Den_glade_amatør 5516 Skrevet 22. Januar Tak for at dele din historie, @Kortogkontant. Du skriver det jo meget præcist: Kortogkontant skrev, for 6 timer siden: Det var ikke et forhold, der gik i stykker. Det var en illusion, der kollapsede. Men derfor er det da smertefuldt for dig alligevel. Også selvom du allerede i trådstarten flagede, at du var i tvivl om, om hun i et eller andet omfang spillede dig. Hvilket en del mente var sandsynligt, og det var så tilfældet. Du er hverken den første eller den sidste, som oplever sådan et forløb, desværre. Men smerteligt som det var, kan du dog også hæfte dig ved et par positive ting: Du formåede at droppe stofferne fra den ene dag til den anden. Det er flot og vidner om, at du har en mental viljestyrke, som måske er større, end du selv er/var klar over. Og så formåede du trods pigens røgslør at holde fast i, at hun ikke bare kunne trække dig rundt i manegen. Du bebrejder dig selv, at det kom så vidt, men fokuser hellere på, at du i sidste ende gennemskuede, hvordan tingene hang sammen. Og at du handlede på det. Det er ikke sjovt at erkende, når man har gjort noget, som man set i bakspejlet hellere havde været foruden. Men sket er sket, og du vælger selv, hvordan du vil håndtere den ballast, som nu er kommet i din mentale rygsæk efter dette “forhold”. Det gælder for alle, som har forliste forhold. Nogen lander i selvmedlidenhed, andre er opmærksomme på, hvad man har lært af forløbet. Med sidstnævnte fokus er der en god chance for, at du kommer styrket ud på den anden side. God vind fremover. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 22. Januar (edited) Kortogkontant skrev, for 11 timer siden: Det her var ikke bare hjertesorg. Det var en identitetsmæssig nedsmeltning. Og selvom det efterlod mig tom og skamfuld, var det også det punkt, hvor jeg ikke længere kunne lyve for mig selv. Respekt for at fortælle historien. Selvom det kan være svært at blive følelsesmæssigt involveret og erkende at det ikke er gengældt, så synes jeg at der er et par positive ting at tage med videre. Hvis du fortsat er stoffri, ja så opvejer det meget i min optik. Uanset hvad hun ellers har gjort så gav det dig skubbet til at blive stoffri. Og selv hvis du er faldet i igen, så har du fundet ud af hvad der kan erstatte behovet for stofferne. Det er værdifuld viden og kan hjælpe dig til at blive stoffri igen. Redigeret 22. Januar af Hr Lille Niels Stavefejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 1332 Skrevet 22. Januar Hun er ikke den første GP der har gjort det, men selvfølgelig skal man ikke skære alle over en kam. Jeg havde noget lignende kørende med et par cubanere, men jeg opdagede det heldigvis tidligt og kom ud af det. Jeg får lyst til at skrive om det når nogen skriver herinde at de har fået en kæreste der er GP men er bekymrede for om det er en god ide. Men man kan vel komme til at lyde respektløs og smålig. Jeg har gjort mig en del tanker om ulige forhold, GP kærester, følelser, fattigdom, o.m.a, som jeg vil prøve at skrive om en anden gang hvis der kommer et lignende indlæg. Du har formentlig haft en svær tid. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 24. Januar Måske vi mænd har en tendens med at forveksle kærlighed med lyst / liderlighed. Og mistolke kvinders signaler, når de reelt bare er venligsindet overfor os. Måske er det geografiske. Du er jo ikke den første som skriver at du er blevet forelsket i en kvinde i branchen. Og uden at jeg har lavet et Danmarkskort over fænomenet, så tror jeg, at det er nemmere at undgå i København. Her er mulighederne mange, kontra en jysk provinsby. Kvinderne har flere kunder igennem på en uge. Så personligt er jeg ret bevidst om, at de sukkersøde ord, om hvor dejlig jeg er, fyre hun også af overfor den næste. Eller måske har jeg bare en distancering, så ordene aldrig kommer under huden på mig. Jeg vil dog gerne medgive at det kan være forvirrende. Ved mit seneste besøg hos en kvinde i branchen, reflekterede jeg utrolig meget over besøget efterfølgende. Langt mere end jeg plejer med andre kvinder. Hun var utrolig åben, hvilket også gjorde at det var nemt at åbne op og føle mig velkommen. Hun kiggede ikke på tiden, hvilket gjorde at jeg var der dobbelt så længe end jeg havde bestilt. Uden jeg ønsker en relation til den konkrete kvinde, så har hun nok været med til at jeg har erkendt at jeg har brug for noget mere meningsfuldt, end bare at mødes, kneppe og ud af døren igen efter 30-60 min. Burde næsten skrive et takkebrev. Bare i oktober, november og december har jeg besøgt 10 forskellige sammenlagt. I januar har jeg kun besøgt hende og min lyst til købesex har været totalt fraværende lige siden. Så det har været en billigere måned end normalt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4628 Skrevet mandag klokken 15:54 de er eksperter i at sno sig rundt om dig og få dig til at få følelsen af at være den eneste ene, men jeg har selv været der og i længden mister du ikke kun dig selv, men også en masse penge. godt du er kommet ud af det. der er nok mange, som jeg, der har betalt en ko eller flere samt rismarker og andre områder, for ikke at tale om dyre lægeregninger til samtlige i deres familie. af skade bliver man klogere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg