Sleins 67 Skrevet 16. Maj Er der nogen der har besøgt Lorena for nyligt og som vil dele lidt. Hun er på Frederiksberg med sin søde veninde Amira som ihvertfald lever op til forventningerne. Kan ikke finde noget nyligt på Lorena. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 69 Skrevet 16. Maj Lorena er fantastisk, lige som Amira, besøgte hende for Ca en måned siden, alt er topklasse, der ligger en ny anmeldelse på nympho 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 106 Skrevet søndag klokken 15:35 niceguyhimself skrev, den 16.5.2025 at 06:46: Lorena er fantastisk, lige som Amira, besøgte hende for Ca en måned siden, alt er topklasse, der ligger en ny anmeldelse på nympho Jeg er nysgerrig på hendes GFE - sammenlignes med Cecilia, er det på samme niveau? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleins 67 Skrevet søndag klokken 19:53 @Jakoblaursen Jeg har ikke skrevet om mit besøg, da jeg læste fine anmeldelser. Jeg havde skønne 45 min med Lorena, kan ikke sige noget som helst negativt. En af få som jeg faktisk har lyst til at besøge igen, Kemien kan selvfølgelig svinge forskelligt, men tror ikke du vil fortryde at besøge hende. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 106 Skrevet i går klokken 03:06 @Sleins tak - sådan helt specifikt så kysser Cecilia vidunderligt med tunge, dybt og længe og det samme med blowjob - dybt, vådt og længe. Lorena ser jo fantastisk smuk ud - kysser hun også vådt, dybt og længe? Og sutter hun vådt, dybt og længe:) Undskyld hvis jeg ligelev lidt detaljeret her, bare super nysgerrig på netop dette:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg