Hop til indhold

Lorena new hot goddes in town

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt Lorena for nyligt og som vil dele lidt. 
Hun er på Frederiksberg med sin søde veninde Amira som ihvertfald lever op til forventningerne. 
Kan ikke finde noget nyligt på Lorena.

Skrevet

Lorena er fantastisk, lige som Amira, besøgte hende for Ca en måned siden, alt er topklasse, der ligger en ny anmeldelse på nympho

• 5 weeks later...
Skrevet
niceguyhimself skrev, den 16.5.2025 at 06:46:

Lorena er fantastisk, lige som Amira, besøgte hende for Ca en måned siden, alt er topklasse, der ligger en ny anmeldelse på nympho

Jeg er nysgerrig på hendes GFE - sammenlignes med Cecilia, er det på samme niveau?

Skrevet

@Jakoblaursen 

Jeg har ikke skrevet om mit besøg, da jeg læste fine anmeldelser.

Jeg havde skønne 45 min med Lorena, kan ikke sige noget som helst negativt. 
En af få som jeg faktisk har lyst til at besøge igen, 
Kemien kan selvfølgelig svinge forskelligt, men tror ikke du vil fortryde at besøge hende. 

Skrevet

@Sleins tak - sådan helt specifikt så kysser Cecilia vidunderligt med tunge, dybt og længe og det samme med blowjob - dybt, vådt og længe. Lorena ser jo fantastisk smuk ud - kysser hun også vådt, dybt og længe? Og sutter hun vådt, dybt og længe:)

Undskyld hvis jeg ligelev lidt detaljeret her, bare super nysgerrig på netop dette:)

• 4 weeks later...
Skrevet
Jakoblaursen skrev, den 15.6.2025 at 17:35:

Jeg er nysgerrig på hendes GFE - sammenlignes med Cecilia, er det på samme niveau?

Syntes Lorenas GFE er rigtig god, men Cecilias GFE er der I mine øjne ingen der kan hamle op med

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.