Hop til indhold
ScamRadar

Falske frejah20 profiler? Beder om ansigtsbilleder.

Recommended Posts

Hej

Jeg vil høre, om nogen ved noget om @frejah20 og om der i øjeblikket oprettes falske konti? Det mest bekymrende er de nye konti, beder om ansigtsbilleder.

Jeg stødte på denne annonce "Frejaahh":
https://annoncelight.dk/showad/398477

Men den findes næsten identisk her "FoxyKitty":
https://annoncelight.dk/showad/411940

Begge annoncer bruger samme billeder og links er anderledes fra @frejah20 oprindelige link som du kan se inde på hendes profil. 

I begge annoncer er telefonnummeret det samme, men det stemmer ikke overens med det, der er oplyst på @frejah20 konto + i den ene annonce stemmer e-mailen ikke? 

En anden ting, der ikke giver mening, er alderen. I den ene annonce fra september 2024 (se nederste link) skrev hun, at hun var 20 år. Pludselig er hun 22 i den ene nye annonce (se første link)?

Der er nogle ældre brugere @McLovin @Zoidberg der stadig anmelder disse nye annoncer. Måske de har mere information? 

Pas på derude. Jeg håber, at nogen kan kaste lys over det.

Redigeret af ScamRadar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at Frejaahh er den samme som frejah20. Første gang jeg mødte hende gik hun under profilen frejah20. Det er også under det navn jeg fandt nogle andre anmeldelser af hende.

Foxykitty kunne være den annonce hun bruger når hun arbejder fra Jylland. Jeg ved det ikke - så der ville jeg være påpasselig.

Så vidt jeg ved er hun 22år. Hun kunne ligne en på alt fra 18-24år imo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fjollet opslag. Du henviser til mig / andre brugere som bekræfter at ha mødt hende. Ja det er korrekt at der skal fremsendes ansigtetsbillede.  

Der er massere af kvinder som ikke opdatere / koordinere deres alder i forhold til de forskellige platforme. Har set en hos PG som skriver hun er 30. På Nympho er hun 33. På Annoncelight er hun 31. Er jævnt ligeglad så længe det ikke er en kvinde på 50+ jeg møder op til. 
Freja er ung. Hvis hun sagde hun var 19 ville jeg også tro på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...