ScamRadar 0 Skrevet torsdag klokken 17:32 (edited) Hej Jeg vil høre, om nogen ved noget om @frejah20 og om der i øjeblikket oprettes falske konti? Det mest bekymrende er de nye konti, beder om ansigtsbilleder. Jeg stødte på denne annonce "Frejaahh": https://annoncelight.dk/showad/398477 Men den findes næsten identisk her "FoxyKitty": https://annoncelight.dk/showad/411940 Begge annoncer bruger samme billeder og links er anderledes fra @frejah20 oprindelige link som du kan se inde på hendes profil. I begge annoncer er telefonnummeret det samme, men det stemmer ikke overens med det, der er oplyst på @frejah20 konto + i den ene annonce stemmer e-mailen ikke? En anden ting, der ikke giver mening, er alderen. I den ene annonce fra september 2024 (se nederste link) skrev hun, at hun var 20 år. Pludselig er hun 22 i den ene nye annonce (se første link)? Der er nogle ældre brugere @McLovin @Zoidberg der stadig anmelder disse nye annoncer. Måske de har mere information? Pas på derude. Jeg håber, at nogen kan kaste lys over det. Redigeret torsdag klokken 17:34 af ScamRadar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zoidberg 96 Skrevet torsdag klokken 18:04 Jeg kan bekræfte at Frejaahh er den samme som frejah20. Første gang jeg mødte hende gik hun under profilen frejah20. Det er også under det navn jeg fandt nogle andre anmeldelser af hende. Foxykitty kunne være den annonce hun bruger når hun arbejder fra Jylland. Jeg ved det ikke - så der ville jeg være påpasselig. Så vidt jeg ved er hun 22år. Hun kunne ligne en på alt fra 18-24år imo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 942 Skrevet torsdag klokken 19:30 Jeg tror vitterligt at der tale om en gammel annonce, med et andet navn og så en ny konto med et nyt navn. Intet andet end det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 380 Skrevet torsdag klokken 20:09 Fjollet opslag. Du henviser til mig / andre brugere som bekræfter at ha mødt hende. Ja det er korrekt at der skal fremsendes ansigtetsbillede. Der er massere af kvinder som ikke opdatere / koordinere deres alder i forhold til de forskellige platforme. Har set en hos PG som skriver hun er 30. På Nympho er hun 33. På Annoncelight er hun 31. Er jævnt ligeglad så længe det ikke er en kvinde på 50+ jeg møder op til. Freja er ung. Hvis hun sagde hun var 19 ville jeg også tro på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoftTouch 34 Skrevet torsdag klokken 21:14 Du kan jo se at Foxykitty sidst var aktiv på Annoncelight Sep 2024 - men uanset hvad så spilder du tiden med at rende rundt efter piger som hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg