Hop til indhold

Recommended Posts

Er der kommet ny ejer der?

skrev i går om hvad der tilbydes og hvad det koster, fik et hurtigt svar 400/1 time. Spurgte med det sammen om der var noget ekstra at hente......intet svar. ca 1 time senere skrev jeg igen for at gøre opmærksom på mig selv hvis nu hun havde glemt mig. Skrev at jeg vil høre om man kunne få FP og hvad det evt kostede, stadig intet svar.

Er det bare sådan Ann fravælger kunderne eller er det en ny Ann som er helt grøn?

Redigeret af KomBareDo

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 2 timer siden:

Er der kommet ny ejer der?

skrev i går om hvad der tilbydes og hvad det koster, fik et hurtigt svar 400/1 time. Spurgte med det sammen om der var noget ekstra at hente......intet svar. ca 1 time senere skrev jeg igen for at gøre opmærksom på mig selv hvis nu hun havde glemt mig. Skrev at jeg vil høre om man kunne få FP og hvad det evt kostede, stadig intet svar.

Er det bare sådan Ann fravælger kunderne eller er det en ny Ann som er helt grøn?

jeg kan da godt fostå der er nogen, vel de fleste, der fravælger at oplyse dette på sms, det kan jo bruges imod dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mejer skrev, 1 time siden:

jeg kan da godt fostå der er nogen, vel de fleste, der fravælger at oplyse dette på sms, det kan jo bruges imod dem...

Det havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt over. Men det kan man jo godt komme uden om, uden helt at lade være med at svare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 6 minutter siden:

Det havde jeg selvfølgelig ikke lige tænkt over. Men det kan man jo godt komme uden om, uden helt at lade være med at svare ;)

ønsketænkning, forhold dig til virkeligheden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, 1 time siden:

Har tidligere skrevet med hende på sms og fik også kun massage pris - fik dog svar på mit spørgsmål om ekstra “det kan vi tale om når du er her”

Synes det er meget almindeligt når man spørger til ekstra på sms ved thai klinikkerne, og egentlig meget forståeligt.

Efter min mening også det der er lidt spændende, man ved aldrig helt hvordan et besøg udvikler sig :)

Redigeret af Kirneh86

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kirneh86 skrev, for 4 timer siden:

Har tidligere skrevet med hende på sms og fik også kun massage pris - fik dog svar på mit spørgsmål om ekstra “det kan vi tale om når du er her”

Synes det er meget almindeligt når man spørger til ekstra på sms ved thai klinikkerne, og egentlig meget forståeligt.

Efter min mening også det der er lidt spændende, man ved aldrig helt hvordan et besøg udvikler sig :)

altså det er så første gang jeg oplever det....men havde jeg dog bare fået netop samme svar "det kan vi tale om når du er her" så havde der ikke været noget problem.
Spørgsmålet er om det er samme Ann der er der, for læste et eller andet sted " ikke her på forummet" at det var nystartet for 4-5 uger siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer lige fra mit første besøg hos Ann. Jeg er vildt begejstret over hele oplevelsen. Kom gående forbi, og så den flotteste thaimassage Butik. Tænkte det skal jeg prøve. Jeg ringede, og hun havde heldigvis tid. Butikken står helt skarp med lækker ny indretning. Ann har den lækreste krop. Hun må dyrke fitness og spise yderst sund kost, for hun står helt skarp. Hendes velkomst, hendes livlige og hjertelige øjenkontakt, hendes smil, latter og glade væsen. Jeg var helt væk i hendes udseende og hendes charme. En virkelig sød pige, hvor du ægte føler, at hun virkelig har lyst til at I sammen skal have en rigtig god oplevelse. Og det fik vi så absolut. Vi gik grundig til værks, massage og hele resten af oplevelsen var helt perfekt. Ann er vildt charmerende og empatisk. Hun er smuk og helt vildt sjov at være sammen med. Jeg giver hende en absolut topkarakter,  og jeg glæder mig til at komme hos hende igen. Det må gerne blive en af dagene. :-)  
Prisen må du spørge hende om fordi din pakke sammensættes så den passer til det i gør sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været en smut forbi Ann. Enig, hun er en sød, smilende og nydelig thai i 40erne. Kan ikke klage over servicen. Det blev til 1 times massage med hj. Ann lagde noget voldsomt ud prismæssigt, så havde egentlig takket nej, men da begge parter var villige til at flytte sig, så fik "filmen" alligevel en lykkelig afslutning:-) Fin klinik, men der er ikke mulighed for bad, så skal man direkte på arbejde eller hjem til lillemor, så er det i min optik et no-go med den parfumerede oliemassage.

Redigeret af gentlemanfromdenmark@gmail

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, den 7.10.2025 at 17:23:

altså det er så første gang jeg oplever det....men havde jeg dog bare fået netop samme svar "det kan vi tale om når du er her" så havde der ikke været noget problem.
Spørgsmålet er om det er samme Ann der er der, for læste et eller andet sted " ikke her på forummet" at det var nystartet for 4-5 uger siden.

Hvorfor besøger du hende ikke bare, og er det ikke hende så kan du jo bare gå igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...