Hop til indhold
Mike56

Jessy i Viby - Skøn pige

Recommended Posts

Jeg synes Jessys annonce så interessant ud, men var i tvivl om jeg skulle besøge hende, da der er blandede oplysninger omkring hende, men valgte dog at tage chancen. 

Hun er normalt ikke en type jeg går efter, men jeg blev overrasket hvor lækker hun er i virkeligheden, meget sød og smilende pige. Hun har nogle dejlige kæmpe bryster, som er bløde og de er slet ikke berøringsangst. Virkelig god indlevelse med masser af nærvær, øjenkontakt og berøring. Det var et godt besøg og jeg fik det jeg kom efter.

Hvis man ikke har noget imod piger med kurvede kroppe og kæmpe babser, så går man ikke galt i byen med Jessy. :)

https://annoncelight.dk/showad/413228

https://annoncelight.dk/profile/j13321254%40gmail.com

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mike56

Ser hun ud som på billederne eller er det gamle billeder?  Det er desværre et fåtal af kvinder der ikke pynter på billederne eller har billeder fra dengang de stod skarpere.
Og jeg er ikke til kurvede piger men store babser er lige mig, hvilket kan være et svært dilemma..
men hvis hun ser ud som på billederne kan det lige gå an for mig. Og tak for din anmeldelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tivoli skrev, for 18 minutter siden:

Hej Mike56

Ser hun ud som på billederne eller er det gamle billeder?  Det er desværre et fåtal af kvinder der ikke pynter på billederne eller har billeder fra dengang de stod skarpere.
Og jeg er ikke til kurvede piger men store babser er lige mig, hvilket kan være et svært dilemma..
men hvis hun ser ud som på billederne kan det lige gå an for mig. Og tak for din anmeldelse..

Hej Tivoli :)

Ja, billederne stemmer overens med virkeligheden og er taget i lejligheden. 

Jeg er hellere ikke til kurvede piger, så du skal forvente noget mave. Men heldigvis opvejes alt andet dette minus. 

Jeg kan sige dig, at banditten var mellem hendes store bryster og det var satme frækt. Jeg tror ikke du vil blive skuffet. 

Meld endelig tilbage, hvis du vælger at besøge hende. Held og lykke! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...