Listelømmel 303 Skrevet tirsdag klokken 12:11 Sådan lyder overskriften på EB artiklen : https://ekstrabladet.dk/krimi/voldsbande-overfaldt-prostituerede-gang-paa-gang-skaerer-dig-i-stykker/10607616 Med fare for, at puste til racisme gløden, ( det er på ingen måde hensigten, tror de fleste påtænker at disse under bemidlede unge mænd, ikke er ønsket, nogle steder, og derned laaaangt væk fra det vi kalder frihed. Bur dem inde i 30 - 40 år, mindst. Føler alligevel, at det vigtigt, alene i respekt for de M/k som sælger sexuelle ydelser, at man lige husker på, hvor grænseoverskridende, det må være at lukke mennesker ind, for at have noget så fint som sexuel samkvem, med et menneske man ikke kender, og aner hvem er. 1 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 328 Skrevet tirsdag klokken 12:30 Overskriften gør mig deprimeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montgomery 43 Skrevet tirsdag klokken 12:44 (edited) Får det virkelig dårligt af at læse den artikel. For helvede hvor er det forfærdeligt. Kan se at selv om de var to kvinder, der arbejdede i den lejlighed som beskrives, hjalp det ikke noget. At være flere i lejligheden er ellers noget mange gør af sikkerhedshensyn, så vidt jeg har forstået. Hvad kan kvinderne gøre for at sikre sig mod den slags nu når vores samfund ikke vil gøre noget for at hjælpe sexarbejdere? Redigeret tirsdag klokken 12:44 af Montgomery 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 638 Skrevet tirsdag klokken 15:06 Forfærdelige mennesker uanset farven på deres pas. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1132 Skrevet onsdag klokken 12:21 Så er der lidt yderligere oplysninger i sagen, og samtidig også adresser ( ikke præcise, men tæt på ) hvor det er foregået. https://ekstrabladet.dk/krimi/teenagere-tiltalt-for-vanvidstogt-roevede-og-voldtog-prostituerede/10608131 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 443 Skrevet onsdag klokken 18:48 Helt ærlige og så blev da påpege negative på, at vi prøver at skaffe os en lille smule sikkerhed og google telefon nr. På 180.dk ? Seriøst? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 177 Skrevet torsdag klokken 04:53 Jeg har så ondt af de piger det er gået ud over så det er helt ubeskriveligt. Vil ikke engang komme ind på hvad straffen burde være for de individer der har stået bag disse over greb da det vil være særdeles upassende at sige på skrift. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 328 Skrevet torsdag klokken 07:14 Jeg synes denne historie retfærdiggør stederne med mange kvinder og beskyttende bagmænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet torsdag klokken 14:59 Probator skrev, for 7 timer siden: Jeg synes denne historie retfærdiggør stederne med mange kvinder og beskyttende bagmænd. Problemet er jo at disse piger har bagmænd, men de får ikke noget beskyttelse når de henvender sig med en klient som opfører sig dårligt eller truende overfor dem Her snakker jeg dem der styrer de piger i Århus området ( latinaer ) Hvilket jeg ikke forstår, for de kunne have nogen på speeddial for et vist beløb om måneden, for at beskytte pigerne. Det eneste denne historie retfærdiggøre, er at der bliver etableret ordentlige forhold for pigerne akkurat som i Schweiz. Herhjemme kræver det at det bliver anerkendt som erhverv, og der bliver sat ind med de rigtige midler + organisationer til at lave en ordentlig lovgivning på det her område. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg