Johnny2022 36 Skrevet tirsdag klokken 11:27 Er der nogle som kender til Tyrkersutter: E-mail: [email protected] Tlf:52788591 https://annoncelight.dk/showad/427484 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 164 Skrevet tirsdag klokken 11:57 Jeg ville være meget forsigtig alene sprogbrug gør at jeg tænker det er drenge der står bag ved annoncen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 46 Skrevet tirsdag klokken 12:31 LiderligL skrev, for 30 minutter siden: Jeg ville være meget forsigtig alene sprogbrug gør at jeg tænker det er drenge der står bag ved annoncen Jeg vil nok være meget mistroisk ved denne annonce. Ja det er også min tanke at det kunne være knægte der stod bag eller hun lader som hun er på vej og når så man tror at hun er ankommet, kommer en flok unge fyre og afpresser en, sådan tænker jeg også på at det kunne være eller foregå på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1620 Skrevet tirsdag klokken 14:03 Ligner i øvrigt bestemt ikke faste bryster. Store ja - men ikke faste. Jeg vil i øvrigt også være mistroisk over hele annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg