Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Mai som holder til på Frederiksberg.

Mai på Frederiksberg

Det var et rigtig dejligt besøg. Jeg havde ringet dagen i forvejen og aftalt at jeg ville komme næste dag kl. 10.00. hvor hun åbner. Hun holder til i en privat lejlighed i stueetagen, så man ret hurtigt kan komme og gå uden nødvendigvis at skulle hilse på naboer. Hun tjekker om der er fri passage når man forlader hende. Det er en hyggelig lejlighed og hun har en massagebriks stående i stuen. Den er lidt bredere så der er lige plads til 2 personer som kan hygge sig på den :) . Da jeg var der kl. 10.00 var det nemt at finde parkering lige udenfor opgangen, men er man der efter almindelig fyraften, tænker jeg at man måske skal holde et øjeblik derfra og måske sætte lidt tid af, til at finde en plads. Når du aftaler noget med hende, får du vejnavnet og når du er der skriver/ringer du til hende og får af vide hvilken opgang og etage det er. Det ligger ikke så langt fra Lindevangsparken.

Vi startede med en gang massage af ben og ryg og så kunne jeg ikke vente længere, så måtte jeg vende mig om og starte med kæleri. Mai er ikke så høj. I mine øjne er hun en smuk kvide med en dejlig figur. Hun har en lille smule kilo på kroppen men absolut ikke på nogen måde for meget til mig. Hendes billeder passer rimelig godt med hvad man ser i virkeligheden, men jeg vil sige at hendes bryster måske er lidt mindre end det lige lader til når man ser på billedet af hende i den røde kjole. Men absolut ikke små, de er 100 % økologiske og måske en lille D skål. Jeg mener hun er start 50.

Mai er vældig berøringsvenlig og man kan komme til at kysse hele kroppen og det er pragtfuldt. Men desværre var der ingen kys på munden og det er noget som jeg gerne vil. Men fint nok, der var så meget andet der var godt, så det kunne jeg komme mig over. Det var mit første besøg, om det bliver anderledes næste gang jeg besøger hende ved jeg ikke, men man kan da håbe. 

Hun var super sød under sexdelen og virkede meget naturlig og jeg fik da også pillet stille og roligt ved hende, så der var ganske godt og ret vådt i mellem hendes ben. Vi kom rundt i forskellige stillinger, som hun var meget modtagelig imod. 

Efter en time var seancen slut og det kostede 1.500 kr. 

Selv om der ikke var noget kysseri på mund, så er jeg helt sikker på at Mai skal besøges igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valbyguy skrev, for 2 timer siden:

Hun svarer ikke når jeg skriver SMS …

Jeg startede med at ringe til hende. Hun svarede ikke de første 2 gange jeg ringede for hun havde kunder. Det synes jeg er temmelig fair. Jeg kan ikke huske om man kan ligge en besked på en telefonsvarer. Men prøv at ringe et par gange, så svarer hun sikkert på et tidspunkt. Det kan jo også være at hun bare holder fri i dag, selv om der står hun er på hver dag. Hvilket jeg også synes er helt ok. 

Men jeg synes ikke du skal give op så let. Tror du vil få en god oplevelse hvis du gennemfører :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde også fået en tid hos Mai,  men da hun fandt ud af, at jeg havde privat nummer stoppede al kommunikation. Super ærgerligt..! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...