Lauersen 9784 Skrevet fredag klokken 07:26 Kære EG panelet Er det kun mig der synes det er blevet rimelig besværligt at skaffe kolde kontanter vi kan give til pigerne? Automaterne giver i dag max 2000, og snakker åbentbart sammen så man ikke bare kan finde en ny automat. Bankfilialer er jo heller ikke nogen der er for mange af længere. Min løsning for tiden er at hæve over flere dage da jeg stort set altid er på besøg der koster over 2000, men det betyder også at jeg kan risikere at min noget mere moralske halvdel kan opdage jeg har kontanter på mig (og hvad skal de dog bruges til?). Det bliver jo også lidt mindre spontant når et besøg skal planlægges som var det et Olsen Banden kup. Hvad gør i andre? Er de elektroniske løsninger vundet mere frem, går i på kortere besøg, eller sparer i op som et egern? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 47 Skrevet fredag klokken 07:47 I min egen banks automat er beløbsgrænsen hvad der står på kontoen, indenfor åbningstiden i hvert fald. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
golfere 11 Skrevet fredag klokken 07:56 ja brug ens egen bank, og ellers kan man ofte på cirkle k hæver op til 1000 kontant ved køb af andet. bare en pakke smøger , eller lidt benzin, så er man da på 3000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 63 Skrevet fredag klokken 08:18 2000kr pr besøg? Er det mange extras du tilkøber, eller det bare pigerne du besøger som er prestige level 100? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamesbond123456 3 Skrevet fredag klokken 08:23 Hvis du har Nordea kan du hæve optil 10.000 om dagen i deres automat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9784 Skrevet fredag klokken 08:27 Kandenklappe skrev, for 5 minutter siden: 2000kr pr besøg? Er det mange extras du tilkøber, eller det bare pigerne du besøger som er prestige level 100? Jeg kan ikke dyrke sex på under en time, og så er jeg til alt på menuen inkl. anal. Og ja, det har været de super dejligste piger som jeg i tidens løb har været sammen med. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 964 Skrevet fredag klokken 08:30 Mange piger kan man afregne med Revolut - det kan være en mulighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 63 Skrevet fredag klokken 08:30 Nårrr, er det så flere gange om måneden? Eller er det lige en gang imellem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9784 Skrevet fredag klokken 08:35 Kandenklappe skrev, for 3 minutter siden: Nårrr, er det så flere gange om måneden? Eller er det lige en gang imellem. Det ligger ret fast på en gang om måneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet fredag klokken 08:56 Lauersen skrev, 1 time siden: Kære EG panelet Er det kun mig der synes det er blevet rimelig besværligt at skaffe kolde kontanter vi kan give til pigerne? Automaterne giver i dag max 2000, og snakker åbentbart sammen så man ikke bare kan finde en ny automat. Bankfilialer er jo heller ikke nogen der er for mange af længere. Min løsning for tiden er at hæve over flere dage da jeg stort set altid er på besøg der koster over 2000, men det betyder også at jeg kan risikere at min noget mere moralske halvdel kan opdage jeg har kontanter på mig (og hvad skal de dog bruges til?). Det bliver jo også lidt mindre spontant når et besøg skal planlægges som var det et Olsen Banden kup. Hvad gør i andre? Er de elektroniske løsninger vundet mere frem, går i på kortere besøg, eller sparer i op som et egern? Kommer an på banken sparekassen kan jeg hæve op til 10.000 om dagen , kommer også an på din bank nogen har begrænsninger på kort også ... jeg har revolut og har kunne hæve op til 10.000 om dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 90 Skrevet fredag klokken 08:59 Det er op til din bank hvad deres grænse er, samt hvilken type kort du har, om hvor meget du kan hæve om dagen, samt om du gør det i bankens åbningstid. bare google beløbgrænser også din banks navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GPTesteren 20 Skrevet fredag klokken 09:10 Jeg har en god anbefaling, der måske kan hjælpe dig her. For mange år siden blev jeg opmærksom på, at min bank kiggede med i mine personlige transaktioner. Jeg har siden skiftet bank og har en almindelig dansk bank som jeg ellers er godt tilfreds med. Forrige år fik jeg derudover en konto hos Revolut Bank. Det er en app baseret bank, hvor du også kan få kort til. Det er nogle gutter fra london, der han lavet den, og til dagligt er banken registeret i Litauen. Penge sættes ind i banken i appen fra din normale danske konto bla. via Apple Pay. Det tager 10n sekunder, så har du penge på kontoen. Den bruger jeg behov som jeg ikke gider dele med min normale bank i DK. Jeg har lige kigget efter og i 2024 havde jeg gebyrer i Revolut Bank for under 25 kr. i alt. Når man er kunde der kan du hæve i automater, du kan betale nogle glædespiger direkte mellem telefonerne (mange udnelandske piger bruger Revolut), ligesom du har virtuelle kort. noget af det fedeste er, at du år et virutelt engangskort. Det skifter kortnummer hver gang du betaler med det, så når du handler på nettet, kan de ikke stjæle dit kortnummer og misbruge det, for det fngerer kun en gang. Hvis du har interesse i Revolut Bank kan du tilmelde dig online: https://revolut.com/referral/?referral-code=kimeww6p!APR2-25-AR 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9784 Skrevet fredag klokken 10:24 GPTesteren skrev, 1 time siden: Jeg har en god anbefaling, der måske kan hjælpe dig her. Jeg kan godt se at mange udenlandske piger bruger den mulighed, og kan da godt se ideen i at der ikke står "Automatbetaling" nogen steder på kontoudskriften. Hvad der så står istedet håber jeg da er mindre suspekt. Det vil så betyde at jeg skal forsøge at lære et nyt "system" at kende. Jeg synes næsten lige jeg har accepteret at bruge whatssapp til aftaler, men snapchat har jeg ikke kommet i gang med. Det vil også være svært at pynte pigens bh eller lade det regne med sedler når det bare er fra en telefon til en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4758 Skrevet fredag klokken 10:42 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Hvad gør i andre? Er de elektroniske løsninger vundet mere frem, går i på kortere besøg, eller sparer i op som et egern? Indtil for cirka et halvt år siden hævede jeg altid 200-300 kroner over beløbet, hver gang jeg handlede dagligvarer og gemte de ekstra sedler som et egern. Dermed ingen mistænkelige transaktioner. Banken synes så i sin visdom, at jeg skulle have nyt kort i stedet for det gamle Dankort, som de åbenbart ikke længere tilbyder. Så kunne man ikke længere hæve over. Derfor hedder det nu: Gem på alle de kontanter, som kommer forbi dig og hæv ellers 2000 en gang imellem eller hvad en håndværkerregning ellers kunne lyde på. Teknisk kan jeg godt hæve væsentligt mere ad gangen, men det virker underligt, hvis nogen på hjemmefronten ser transaktionerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 45 Skrevet fredag klokken 10:52 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Kære EG panelet Er det kun mig der synes det er blevet rimelig besværligt at skaffe kolde kontanter vi kan give til pigerne? Automaterne giver i dag max 2000, og snakker åbentbart sammen så man ikke bare kan finde en ny automat. Bankfilialer er jo heller ikke nogen der er for mange af længere. Min løsning for tiden er at hæve over flere dage da jeg stort set altid er på besøg der koster over 2000, men det betyder også at jeg kan risikere at min noget mere moralske halvdel kan opdage jeg har kontanter på mig (og hvad skal de dog bruges til?). Det bliver jo også lidt mindre spontant når et besøg skal planlægges som var det et Olsen Banden kup. Hvad gør i andre? Er de elektroniske løsninger vundet mere frem, går i på kortere besøg, eller sparer i op som et egern? Der kan være flere måder på at du kan hæve flere kontanter på, jeg ved i daske bank kan man hæve op til 6000 om dagen, hvis du går ind på din bankkonto og under kort kan du se hvor meget du må hæve pr.gang, hver dag,du kan ændre det ja sætte beløbet højere end det der står. Men nu kender jeg ikke de andre banker med deres grænse ved at hæve deres maskiner. Men pøj pøj og god weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1003 Skrevet fredag klokken 14:39 Lauersen skrev, for 4 timer siden: Jeg kan godt se at mange udenlandske piger bruger den mulighed, og kan da godt se ideen i at der ikke står "Automatbetaling" nogen steder på kontoudskriften. Hvad der så står istedet håber jeg da er mindre suspekt. Der står Revolut *xxxx* også beløb ud for. Det er nemt ja, men du kommer os af med dit fulde navn til den du sender pengene til. Det skal man os lige have i mente, når man har nogen på hjemmefronten at tænke på. Jeg selv, bruger det kun ved en pige, og ville aldrig bruge det hos andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4147 Skrevet fredag klokken 15:46 Kan hæve op til 6000 også udenfor åbningstid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent10 75 Skrevet for 22 timer siden Jeg har Nykredit og der kan jeg hæve 15000 mellem 8-18 ellers har jeg bare gået i forex og købt 1000 euro og betalt med Dankort. De fleste piger vil også gerne have euro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 430 Skrevet for 14 timer siden Det største problem at hæveautomaten er ude af drift , så kan der være langt at køre til den næste , derfor har jeg hævet penge flere timer før eller dagen før, for at være sikker at være der til tiden hos pigen ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 98 Skrevet for 12 timer siden I langt de fleste banker kan man hæve op til 15.000 kr. på hverdage mellem 8 og 18, hvis man anvender bankens egne hæveautomater (eller hæveautomater hos bankens samarbejdspartnere). F.eks. har et stort antal små og melllemstore banker og sparekasser et samarbejde om hæveautomater, som de kalder "Kontanten" - her kan man hæve op til 15.000 kr. i alle Kontanten-automaterne, hvis man er kunde i et af de samarbejdende pengeinstitutter. Personligt er jeg mest aktiv i sugarbabes-verdenen, og her foretrækker flere og flere kvinder MobilePay eller straksoverførsler, for som de siger: "Det er svært at betale husleje og andet med kontanter i dag". Jeg sørger normalt for altid at have 2-3.000 kr. liggende i kontanter , så der kan rykkes uden at skulle forbi en automat. Det er altså ikke svært at skulle seks femhundrede kronesedler for hjemmefronten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg