Hop til indhold
pdrhan

STALKMEFORFREE er SCAMMER!!!

Recommended Posts

Drenge , pas på hende her https://sugardaters.com/da/profile/nERQMYxQzA

mødes på Urban Camp Bar and grill på Nørrebro , beder dig tage elevator til 2 sal hvor hun henter dig , går ind i et "telt" beder om penge og siger hun skal lige på toilettet og cleane sig op

der ringer klokken - ikke overlever nogle penge før hun er tilbage.....jeg smuttede igen!

Scammer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den bad du selv om, Helt ærligt at give hende pengene på en restaurant inden er sgu at friste svage sjæle, 
Hun har bare afalt et minimum med mig, på 500 ved manglende kemi da hun rejser langt, men vil selv komme til mig. Fair nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
golfere skrev, den 2.5.2025 at 04:45:

Den bad du selv om, Helt ærligt at give hende pengene på en restaurant inden er sgu at friste svage sjæle, 
Hun har bare afalt et minimum med mig, på 500 ved manglende kemi da hun rejser langt, men vil selv komme til mig. Fair nok

Hun fik IKKE pengene da det lugtede lidt langt væk af scam....jeg vendte om og gik....

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 3 timer siden:

Hun fik IKKE pengene da det lugtede lidt langt væk af scam....jeg vendte om og gik....

nå godt , så læste jeg forkert, men hun kunne jo så være reel ?? det ved du ikke , men jeg havde nok bare ventet med at give hende pengene og set mig for

Del dette indlæg

Link til indlæg
sidste stik skrev, 1 time siden:

nå godt , så læste jeg forkert, men hun kunne jo så være reel ?? det ved du ikke , men jeg havde nok bare ventet med at give hende pengene og set mig for

Nope , jeg tog penge frem , da hun rakte ud efter dem sagde hun , at hun liiige skulle på toilettet , jeg sagde ok , penge når du kommer tilbage....hun gik , sad så og ventede , fik en besked om at der var checkud kl 11 ( jeg var der lidt i 11 ) om jeg ville betale 745kr for at have teltet een dag mere.....skrev hvor er du? I receptionen (nedenunder på 1.ste sal , løb ned men hun var der ikke......så klart en scammer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget anderledes aftale jeg får. Hun vil sende betalinks jeg kan bruge. Da hun ikke har mobil Pay. 

Hun vil hentes på stationen. Og hvis vi ikke har kemi så 500 for rejse og sin tid, som minimum takst. Ellers 2000 hvis vi har sex.

Hun vil kontakte mig næste gang hun er i byen. Jeg kunne ikke med så kort varsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg har haft kontakt i flere omgange over et par år nu.

Mønstret er det samme med små varianter... Noget med at mødes i en lobby, eller tæt på, og skal hun tjekke ind.. og så er der drinks eller fri leg derefter.

Havde hende på Whatsapp og måtte til sidst bede hende om at slette mit nr, for der kom beskeder i tide og utide. Altid i forbindelse med at kun manglede penge til at tjekke ind for

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, den 8.5.2025 at 10:53:

Jeg har haft kontakt i flere omgange over et par år nu.

Mønstret er det samme med små varianter... Noget med at mødes i en lobby, eller tæt på, og skal hun tjekke ind.. og så er der drinks eller fri leg derefter.

Havde hende på Whatsapp og måtte til sidst bede hende om at slette mit nr, for der kom beskeder i tide og utide. Altid i forbindelse med at kun manglede penge til at tjekke ind for

Underligt , men sådan kan det gå. Hun ville hentes på stationen af mig, kun kontant, og have 500 hvis vi ikke havde kemi , ellers 2000 . Men vi nåede det ikke, Hun er ikke i kbh i øjeblikket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg oplevede det samme. Men hun hed noget andet og skrev det herinde . 

Jeg gav hende 1000 kr da jeg var hotel og så tog hun pengene og så gik hun bare. 

Jeg var helt målløs. Men ja dyre lærepenge. 

Redigeret af xazia

Del dette indlæg

Link til indlæg
xazia skrev, for 19 timer siden:

Jeg oplevede det samme. Men hun hed noget andet og skrev det herinde . 

Jeg gav hende 1000 kr da jeg var hotel og så tog hun pengene og så gik hun bare. 

Jeg var helt målløs. Men ja dyre lærepenge. 

Tak for ærligheden, fik det på samme måde, Havde besøg af en, som sad med spredte ben overfor mig i sofaen, jeg rørte hende og mærkede med en finger op i en virkelig våd fisse. Overførte penge og så skulle hun lige ud i bilen til veninden efter shampoo da hun ville tage et bad efter, og forsvandt. Jeg gik efter og gad ikke stå og slås med hende og en e v t veninde på vores p plads så de kørte bare , Jeg var helt paf. Undskyld måske ikke i trådens emne. Men penge forud er svært og usædvanligt. Jeg har haft to som gik ud af bilen uden at få pengene, jeg gik efter og gav dem dem, med et grin. ville se dem igen. Så afslappet skulle det jo gerne være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun køre sammen konceptet på stationerne 

Vil have penge inden vi køre 2000 

Sage hun nok skulle få når vi kørte 

Så skaber hun sig og prøver afpresning 

Der noget galt mentalt da hun snakkede om alt muligt mærkeligt og alle var efter hende og ingen hæmninger overhovedet 

Svenske pige det har sagt Klik for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...