Hop til indhold
riftykey9800

Omkring SD Priser

Recommended Posts

kan det virkelig passe vi mænd skal betale for Medlem og kvinder ikke skal betale for deres medlem?
syntes det er blevet dyrt at være medlem

Kan det virkelig være rigtigt at man skal betale 4-5000 pr møde ang hva møde det skal være?
har skrevet med nogle stykker derinde og de fleste vil have 4-5000 pr møde
også selvom det ikke er intimt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

jo dyrt er mere kan piger tjene om måneden, på 3 år hvor marget det er stride idag kan de nøjes med 10 til 15 kunder om  måneden.

2000 kr 12 til 15 så svarer det til en alm løn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer aldrig til at give 5000. Jeg vil gerne hjælpe en af dem som jeg kender og har mødtes med nogle gange og give 5000 hvis de mangler. 
Jeg giver gerne mellem 2000-3000 pr møde alt efter tid osv. og syntes jeg får rigtig mange i det spænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tops jeg betaler er 1500 - ellers er det en GP i stedet , dem er der også masser af - de tøzer derinde er stukket helt af med deres priser , især dem der bare vil "online" for 2000 og et billede af deres fødder for 300....glem det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
riftykey9800 skrev, for 7 timer siden:

kan det virkelig passe vi mænd skal betale for Medlem og kvinder ikke skal betale for deres medlem?
syntes det er blevet dyrt at være medlem

Kan det virkelig være rigtigt at man skal betale 4-5000 pr møde ang hva møde det skal være?
har skrevet med nogle stykker derinde og de fleste vil have 4-5000 pr møde
også selvom det ikke er intimt!

Grundlæggende er det jo gratis for både mænd og kvinder , men hvis du vil “mere”som mand så koster det , tror bare at kvinder kan mere uden at betale , der er ihverfald flere kvinder der skriver at de ikke er betalende medlem derinde , så…. Om det er rimeligt kan da godt diskuteres , men det er vel ikke være end nogle steder har kvinder også gratis adgang til diskoteker og lign .

Med hensyn til priser så bestemmer man jo selv om hvad man vil betale , syntes da stadigvæk at det er muligt at finde nogen til 1500-2000 , syntes at det er et større problem med alle de fake der er på siden , det er da steget voldsomt de sidste måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...