Hop til indhold

Recommended Posts

junglebøffen skrev, den 15.4.2025 at 15:00:

Har fået blow af begge og de gør det ganske udmærket. jeg var godt tilfreds.

Kunne hende fra Amager tage den okay dybt og var det vådt? 

Ivy har jeg også selv haft fornøjelsen af og det var faktisk rigtig godt - lidt dybt og masser af savl og blinkede ikke et sekund da jeg dekorerede hendes ansigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg selv prøvet hende - og hun gav faktisk et rigtig godt bud på et blow - godt med savl og også dybt til tider - og tog ladningen ud over ansigtet uden at kny - så begge er også godkendt herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info. Hun er fløjet under min radar.

Der står i hendes annonce, at hun er “tilbage” i byen. Ved I, hvor ofte hun er på vagt? Bare sådan cirka. 

Hvordan fungerer det med solcenter ved Amagerbro? Her tænker jeg på diskretion og lydisolering?

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var første gang jeg så hendes annonce så kender ikke til hyppigheden.

i forhold til lyd var vi begge ret stille men solariet tænder og larmer en del så man behøver nok ikke være nervøs for et enkelt lille udbrud eller hendes lyde når det hele kører.

men ja en god oplevelse herfra - og ville bedømme det på nogenlunde samme niveau som Ivy 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er filter på det billede - igen lidt stor pige men sådan helt almindelig dansk af udseende. Hverken sådan WOW faktor eller det modsatte. Men igen “arbejdet” blev gjort godt med en vis umage og ja nu blev det for mit vedkommende COF og hun blinkede knapt med øjnene trods mængden og forestiller mig at hun er lige så habil i slug, dog uden jeg har prøvet det. Virkede sådan set til hun nød det hele 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville passe rigtig godt på hvis jeg var jer. I hvert fald sørg for at i ikke har mp. Har haft nogle virkelig ubehagelige oplevelser med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Darkshades skrev, for 13 timer siden:

Jeg ville passe rigtig godt på hvis jeg var jer. I hvert fald sørg for at i ikke har mp. Har haft nogle virkelig ubehagelige oplevelser med hende. 

@DarkshadesDet syntes jeg du skal uddybe ?

/Jyden

Redigeret af Jyden33

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...