TallGirlsEnjoyer 11 Skrevet 15. April https://annoncelight.dk/showad/423469 Hey, nogen som har været forbi her? Vil gerne have en god sutter med slug, så jeg tænker enten hende på Amager eller https://annoncelight.dk/showad/389193 hende her i Ringsted. Der er nok at finde om Eevee, men intet på kvinden med former fra Amager 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
junglebøffen 262 Skrevet 15. April Har fået blow af begge og de gør det ganske udmærket. jeg var godt tilfreds. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 11 Skrevet 15. April Fedt, man! Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 57 Skrevet 21. April junglebøffen skrev, den 15.4.2025 at 15:00: Har fået blow af begge og de gør det ganske udmærket. jeg var godt tilfreds. Kunne hende fra Amager tage den okay dybt og var det vådt? Ivy har jeg også selv haft fornøjelsen af og det var faktisk rigtig godt - lidt dybt og masser af savl og blinkede ikke et sekund da jeg dekorerede hendes ansigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 57 Skrevet 21. April Så fik jeg selv prøvet hende - og hun gav faktisk et rigtig godt bud på et blow - godt med savl og også dybt til tider - og tog ladningen ud over ansigtet uden at kny - så begge er også godkendt herfra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 862 Skrevet 22. April (edited) Tak for info. Hun er fløjet under min radar. Der står i hendes annonce, at hun er “tilbage” i byen. Ved I, hvor ofte hun er på vagt? Bare sådan cirka. Hvordan fungerer det med solcenter ved Amagerbro? Her tænker jeg på diskretion og lydisolering? Redigeret 22. April af Blow lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 57 Skrevet 22. April Det var første gang jeg så hendes annonce så kender ikke til hyppigheden. i forhold til lyd var vi begge ret stille men solariet tænder og larmer en del så man behøver nok ikke være nervøs for et enkelt lille udbrud eller hendes lyde når det hele kører. men ja en god oplevelse herfra - og ville bedømme det på nogenlunde samme niveau som Ivy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 11 Skrevet 23. April Hvordan ser ud hun i forhold til hendes billeder? Kan se hun har ændret dem til kun at have ét nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 57 Skrevet 24. April Der er filter på det billede - igen lidt stor pige men sådan helt almindelig dansk af udseende. Hverken sådan WOW faktor eller det modsatte. Men igen “arbejdet” blev gjort godt med en vis umage og ja nu blev det for mit vedkommende COF og hun blinkede knapt med øjnene trods mængden og forestiller mig at hun er lige så habil i slug, dog uden jeg har prøvet det. Virkede sådan set til hun nød det hele 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 57 Skrevet 26. April Synes lige jeg har set hendes annonce igen så det er bare om at komme afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 5 Skrevet 29. April Jeg ville passe rigtig godt på hvis jeg var jer. I hvert fald sørg for at i ikke har mp. Har haft nogle virkelig ubehagelige oplevelser med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 140 Skrevet 30. April (edited) Darkshades skrev, for 13 timer siden: Jeg ville passe rigtig godt på hvis jeg var jer. I hvert fald sørg for at i ikke har mp. Har haft nogle virkelig ubehagelige oplevelser med hende. @DarkshadesDet syntes jeg du skal uddybe ? /Jyden Redigeret 30. April af Jyden33 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg