lejogbrug 489 Skrevet 21. April (edited) . Redigeret 21. April af lejogbrug Fortrudt indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. April lejogbrug skrev, for 1 minut siden: Du vil fremstå en smule mere troværdig, såfremt du forklarer hvorfor du oplever forskelsbehandling, frem for den måde du skriver på og så afslutter med !!. Er sikker på du kan gøre det bedre. Har ikke brug for hjælp - og jeg snakker lige nu med @Stapler ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1277 Skrevet 21. April Stapler skrev, for 5 timer siden: Jeg takker for dit input. Men det vil ikke være loyalt overfor det oprindelige emne at flytte trådene. En bruger siger "jeg vil gerne efterlyse en GP, der kan AA", "Jeg vil gerne debattere BB " og så glider trådene over til at handle om XX. Forslaget var ikke at flytte tråden, men at oprette en ny tråd med det emne der afspores til og flytte kommentarerne. Men er helt med på at det nok ikke er en reel mulighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 21. April Mook skrev, for 22 timer siden: Det tror jeg lige ikke så meget på det hvad du siger @Stapler ! Jeg synes, jeg er blevet behandlet som discrimination fortiden. Jeg husker og tager det med mig, hvad du havde fortalt mig siden denne gang jeg fik nummer et og to advarsel, og hvor du altid fortæller om, at jeg skal takke mine gæster på PM, når jeg er blevet anmeldt, og det havde jeg gjort siden dengang indtil nu. Men jeg har ikke set/læst at du også fortalte dette til andre GP’er ! Husk ! man skal behandle alle andre lige værd ! Mook skrev, for 7 timer siden: Nej, det har I ikke ! Men det er rimelig en discrimination handling / diskriminationslinjen, skal du bare vide ! Nu har jeg set ihvert fald @Stapler har gjort det i op til flere tråde, så det der er simpelthen ikke korrekt. At du ikke har læst eller set det, kan jo ikke komme ham til last. Pointen er at han har gjort det. Btw. Du får ikke mere ret, ved at råbe i dine beskeder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. April Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden: Nu har jeg set ihvert fald @Stapler har gjort det i op til flere tråde, så det der er simpelthen ikke korrekt. At du ikke har læst eller set det, kan jo ikke komme ham til last. Pointen er at han har gjort det. Btw. Du får ikke mere ret, ved at råbe i dine beskeder. Fair nok hvis du ønsker at tage stilling til ham. En god ide, skal du indsende flere af de tråde han har gjort, og jeg gør mine ! Men husk ! Jeg spilder ikke min tid med en troll ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. April (edited) Den Anonyme skrev, 1 time siden: Btw. Du får ikke mere ret, ved at råbe i dine beskeder. Jeps ! Korrekt ! Det har jeg set — og kan se det at der var/ er mange trolls omkring mig for tiden !! Redigeret 21. April af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 21. April (edited) Mook skrev, for 6 timer siden: Fair nok hvis du ønsker at tage stilling til ham. En god ide, skal du indsende flere af de tråde han har gjort, og jeg gør mine ! Men husk ! Jeg spilder ikke min tid med en troll ! Så fordi man ikke giver dig ret, så er man en troll?! Du har tydeligvis ingen anelse om hvad ordet "troll" betyder. Nej du spilder mere din tid med at råbe og skabe dig som en der ikke får sin vilje. Du ville blive taget mere seriøst, hvis du havde en mere sober tilgang til at debatere. Fremfor at råbe i dine beskeder, og Forsøge at være intimiderende, hvilket slet ikke har nogen virkning. Andet end den måde det får dig til at fremstå på. Redigeret 21. April af Den Anonyme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 21. April (edited) Den Anonyme skrev, for 57 minutter siden: Så fordi man ikke giver dig ret, så er man en troll?! Måske ! Men inden man kommenterer noget i det mindste skal man lige undersøge eller læse indlæg igen inden man siger noget — ellers skal man holde munden helt lukket! Skal du ikke bekymre om min opførsel jeg ved hvorfor jeg råber — og især til hvem ! Denne kommentar er min sidst ! Ps. Min profil vil blive slettet om snart - så alle dem som er ..… kan snart blive glade igen Redigeret 21. April af Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 21. April Der er forskel på at være kvinde og mand her i verden. Der er stor forskel på at være kvinde og mand herinde på EG. Når kvinden desuden ikke snakker/skriver perfekt dansk så bliver forskellen end større. Men den slags forskel har vi jo ikke rummelighed og forståelse for herinde - i det danske storsindets centrum. 3 5 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1277 Skrevet 21. April Mook skrev, for 15 timer siden: Har ikke brug for hjælp - og jeg snakker lige nu med @Stapler ! Så tag det i en PB! Du kommer med alvorlige anklager imod mods og sabler folk ned når de kommenterer på en tråd i et åbent forum. Synes faktisk du er ret ubehøvlet i denne tråd. Tag den privat eller fremlæg dine beviser og vær åben overfor at andre har ret til deres holdninger og opfattelser uden at det gør dem til trolls! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 25. April Guest Mook skrev, den 21.4.2025 at 22:26: Måske ! Men inden man kommenterer noget i det mindste skal man lige undersøge eller læse indlæg igen inden man siger noget — ellers skal man holde munden helt lukket! Skal du ikke bekymre om min opførsel jeg ved hvorfor jeg råber — og især til hvem ! Denne kommentar er min sidst ! Ps. Min profil vil blive slettet om snart - så alle dem som er ..… kan snart blive glade igen Du snakker som du har forstand til. Jeg skriver ud fra mine erfaringer, men den del er måske for svært for dig at forstå?! Din opførsel er decideret barnlig, så det er jo meget passende du vælger at forlade forummet selv, inden du blev smidt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1884 Skrevet 26. April Ingen grund til at: skyde på en bruger, der har forladt EG. tale i den tone. Det hedder jo trods alt hyggesnak. Så lad os alle prøve at holde en behagelig tone også selvom man er uenig. Den Anonyme skrev, for 5 timer siden: Du snakker som du har forstand til. Jeg skriver ud fra mine erfaringer, men den del er måske for svært for dig at forstå?! Din opførsel er decideret barnlig, så det er jo meget passende du vælger at forlade forummet selv, inden du blev smidt ud. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg