Hop til indhold
Naboen

Et oprigtigt Spørgsmål

Recommended Posts

Altså ! 
Nu er vi jo i "hyggeafdelingen" og så kan det godt undre mig at hvis der starter en samtale op , hvor div Glædespiger  deltager og der er ping pong imellem de forskelige .
Hvorfor er det så at så mange af de tråde bliver låst af admin  ? 
Er det Bl.a ikke det der er meningen med "hyggesnak" at der kan være sådan en slags Ping pong ? 

Jeg kan forstå der er nogen der kan blive sendt på ferie , ved person angreb og lign , men at alm hygge tråde hvor der bare kommer mange kommentarer bliver lukket ned , det kan undre mig.

Er det fordi det er for " svært" admin at overvåge disse tråde , når de bliver lange eller hvad ligger til grund for dette .

Nyd den kommende Påskeferie :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke genkende at trådene  bliver  lukket  i hyggesnak uden  grund.

Det er ikke  tilladt med  reklame  og det  skal heller ikke  bruges som en  chat  funktion. Der er  mulighed for at sende  privat beskeder,  hvis behovet for chat er der. 

Jeg har lagt mærke til at der er  ringe  respons  på  spørgsmål,  hvis  man ikke  er  en  "kendt bruger/gp".

Det synes jeg er  ærgerligt  og behovet for at  kigge herind bliver  mindre  og  mindre. 

God  påske derude 

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes mere problemet er, at der gives advarsler og karantæner for stort og småt.

Lige præcis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er Næsten stoppet med at skrive, i gamle dage kunne man bruge trådene til debat (ping pong)måske udviklede tråden sig lidt i en anden retning end ptrådstarter begyndte - det var ok, så længe sproget var i en god tone og tråden udviklede sig.

i dag får du en advarsel for at svar en anden der skriver i tråden, det er  trådstarter man kun må svare - ærgeligt

jeg gider ikke dette myggeknepperri at får man lige skrevet noget der ikke lige er henvendt sig til trådstarter, så falder hammeren.

mange har også givet op, og venter til den dag Stapler co er blevet slidt op, så vi kan få et godt debat forum igen.

Problemet før var nogle havde et frygteligt sprog og var efter hinanden- der ville det være fair der faldt advarsler og ferie - men denne udvikling er desværre kun afvikling.

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette kan jeg ikke genkende.

Hyggesnak er et frirum. Det er meget sjældent at noget bliver låst eller slettet. Hele formålet med dette rum er netop at man kan ryste sig fri af de begrænsende rammer der er under efterlysninger, anmeldelser og debat. - Hvor man jo altid skal holde sig til emnet, som trådstarter indleder med.

Vi har på det seneste slettet rigtigt meget i Hyggesnak fra en tidligere bruger, der bliver ved med at spamme forum med nyoprettede brugere ( flere om ugen), selvom han har været udvist. Vi har låst eller slettet nogle kontaktannoncer og så har vi fjernet eller låst noget, hvor folk ønskede at diskutere brug af euforiserende stoffer og hvor der var beskyldninger om sygdom. Det skal lige siges at jeg ikke har kigget flere måneder tilbage. Så der er et vist forbehold for at jeg kunne tage fejl.

Hvis nogle ser at vi har brudt vores egne moderationsregler for hyggesnak - så må i gerne sende en mail til både @Bryan Mills og jeg, hvor i linker til tråden - så vil vi kigge på problemet og vil naturligvis beklage, hvis der er sket en smutter.

Skulle der være sket en smutter, vil vi med det samme rette op på det og håber på jeres forståelse. Vi er trods alt ikke maskiner. :-)

Naboen skrev, den 12.4.2025 at 16:42:

Altså ! 
Nu er vi jo i "hyggeafdelingen" og så kan det godt undre mig at hvis der starter en samtale op , hvor div Glædespiger  deltager og der er ping pong imellem de forskelige .

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg så heller ikke genkende. Det stemmer ihvertfald ikke overens med alle de advarsler du har fået - men det har vi jo diskuteret flere gange. Du har fået advarsler for at afspore fra trådstarters emne. Hvis det er dét du mener med at du ikke må svare andre, så er det korrekt - at du ikke skal deltage i afsporinger.  Hver gang du får en advarsel, så får du en forklaring på hvorfor.

Men det er så ikke første gang, hvor du har sagt noget, der ikke stemmer overens med de advarsler du har fået.

Det er HELT fint at du er kritisk overfor, hvad mods giver advarsler for og vi er naturligvis altid lydhør for det feedback vi får, sålænge det er sagligt, konkret og baserer sig på fakta.

- men at komme med påstande, der ikke stemmer med de advarsler der gives  må du rigtigt meget gerne lade være med. Næste gang jeg griber dig i en løgn omkring vores arbejde, så får du din 3. karantæne - uanset hvilket forum du spreder dine løgne i.

fræk6 skrev, den 16.4.2025 at 15:51:

i dag får du en advarsel for at svar en anden der skriver i tråden, det er  trådstarter man kun må svare - ærgeligt

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stapler skrev, for 2 timer siden:

Det kan jeg så heller ikke genkende. Det stemmer ihvertfald ikke overens med alle de advarsler du har fået - men det har vi jo diskuteret flere gange. Du har fået advarsler for at afspore fra trådstarters emne. Hvis det er dét du mener med at du ikke må svare andre, så er det korrekt - at du ikke skal deltage i afsporinger.  Hver gang du får en advarsel, så får du en forklaring på hvorfor.

Men det er så ikke første gang, hvor du har sagt noget, der ikke stemmer overens med de advarsler du har fået.

Det er HELT fint at du er kritisk overfor, hvad mods giver advarsler for og vi er naturligvis altid lydhør for det feedback vi får, sålænge det er sagligt, konkret og baserer sig på fakta.

- men at komme med påstande, der ikke stemmer med de advarsler der gives  må du rigtigt meget gerne lade være med. Næste gang jeg griber dig i en løgn omkring vores arbejde, så får du din 3. karantæne - uanset hvilket forum du spreder dine løgne i.

Det passer simpelthen ikke det du skriver, hver gang jeg har fået en advarsel, så her jeg skrevet en besked til jer- om en forklaring - jeg har aldrig fået besked på hvad jeg har afsporet med,

jeg har kun een gang skrevet hysterisk, jeg skrev efterfølgende at I tolkede hysterisk forkert, jeg skrev det ikke i en negativ vending - fik ingen respons - så klagede en gp over min anmeldelse, så fik jeg en advarsel + ferie- jeg har altid skrevet i et ok sprog, men har måske gledet lidt væk fra ts emne, men fuldt tråden udvikling.

jeg har aldrig været her for at lave ballade eller være efter nogle.

men i er blevet alt for kritiske, det giver ikke mening det I gør for tiden.

når man skriver i mange tråde, giver det heller ikke mening at man får en besked du har afsporet, hermed en advarsel og ferie - hvor har jeg så afsporet!!!

og her endnu engang hvor du bare skyder med beskyldninger, om hvad jeg og andre skriver - jeg har gennemgået min inbox finder intet fra dig om de spørgsmål jeg har stillet, desværre kan jeg ikke give dig en advarsel eller ferie - hvis din påstand er jeg lyver, så gør du det selv. 

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er Næsten stoppet med at skrive, i gamle dage kunne man bruge trådene til debat (ping pong)måske udviklede tråden sig lidt i en anden retning end ptrådstarter begyndte - det var ok, så længe sproget var i en god tone og tråden udviklede sig.

jeg gider ikke dette myggeknepperri at får man lige skrevet noget der ikke lige er henvendt sig til trådstarter, så falder hammeren.

mange har også givet op, og venter til den dag Stapler co er blevet slidt op, så vi kan få et godt debat forum igen.

Problemet før var nogle havde et frygteligt sprog og var efter hinanden- der ville det være fair der faldt advarsler og ferie - men denne udvikling er desværre kun afvikling.

Ping pong hører jo til i Hygge forummet, og ikke i Efterlysninger/anmeldelser. Det kan vel ikke være så svært at forstå.

Igen folk hænger sig for meget i fortiden, moderator teamet er kun 2, fordi Admin/ejer har valgt der ikke skal findes flere. Så må man os indordne sig efter de nye retningslinjer, som endda blev meldt ud. 

Det er lidt ligesom at man har fået 2 klip i kørekortet, men bliver ved med at dumme sig og får det sidste klip og derefter vræler over man mister kørekortet. :rolleyes:

Du får jo kun en advarsel, hvis du afsporer eller deltager i afsporing. Du får ikke en advarsel for at komme med nyttig info til emnet.

Tror du / de kommer til at vente længe, for det er ikke Stapler der laver reglerne, han håndtere dem, og vi brugere er i princippet dem der gør Moderators opmærksomme på tråde, hvor folk enten afsporer eller bryder andre regler.
Så du kan ligeså godt også skyde med skarpt efter dem. :) 

Og så er dem der ærlig talt er trætte af at hører på den samme klage sang, og på brokkehoveder, der ikke kan finde ud af at følge reglerne og bare vil have det som det passer dem. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 1 time siden:

Du får jo kun en advarsel, hvis du afsporer eller deltager i afsporing. Du får ikke en advarsel for at komme med nyttig info til emnet.

Det er korrekt. Til gengæld er det også korrekt, når @fræk6 skriver dette:

i gamle dage kunne man bruge trådene til debat (ping pong)måske udviklede tråden sig lidt i en anden retning end ptrådstarter begyndte - det var ok, så længe sproget var i en god tone og tråden udviklede sig.

Problemet er jo nok desværre, at det er langt sværere at moderere på en ensartet måde, hvis man tillader trådene at udvikle sig i en anden retning. Så er det nemmere bare at slå ned på alt, som ligger ud over, hvad trådstarten handler om.

Men som @Den Anonyme skriver, så må moderatorerne nødvendigvis forholde sig til de regler, som de administrerer. Uanset hvor mange, der synes, at det var meget bedre i gamle dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Problemet er jo nok desværre, at det er langt sværere at moderere på en ensartet måde, hvis man tillader trådene at udvikle sig i en anden retning. Så er det nemmere bare at slå ned på alt, som ligger ud over, hvad trådstarten handler om.

Men som @Den Anonyme skriver, så må moderatorerne nødvendigvis forholde sig til de regler, som de administrerer. Uanset hvor mange, der synes, at det var meget bedre i gamle dage.

På sin vis er jeg ikke uenig, men så længe sproget er i den gode tone, og hvis debatten har drejet sig en smule, så holdes den jo igang - jeg har selv været meget aktiv læser og skriver- jeg har nu ikke oplevet en tråd er gået i en retning, og endt i en retning der er 180 grader den modsatte ved

men, jeg husker udmærket at har været tråde hvor der var et meget trist sprog og der var nogle der bare ødelagde trådene - i de tilfælde er jeg helt indforstået med der er det rart med nogle - der kan slå hårdt ned på disse personer.

det er vel også en vurdering hvornår tråden har ændret mening, jeg syntes der er for lidt plads til at have en debat i et ordentligt sprog i dag desværre 

og lidt trist mod. Truer og skriver man lyver, det må være et tegn på mistet overblik, og forståelse for et debatforum, alle har en tid, og på et tidspunkt ændre dette forum sig også, det har dette også, jeg oplev ikke de personer med dårligt sprog og jagten på hinanden- så noget godt er der kommet ud af det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 3 timer siden:

Ping pong hører jo til i Hygge forummet, og ikke i Efterlysninger/anmeldelser. Det kan vel ikke være så svært at forstå.

Igen folk hænger sig for meget i fortiden, moderator teamet er kun 2, fordi Admin/ejer har valgt der ikke skal findes flere. Så må man os indordne sig efter de nye retningslinjer, som endda blev meldt ud. 

Det er lidt ligesom at man har fået 2 klip i kørekortet, men bliver ved med at dumme sig og får det sidste klip og derefter vræler over man mister kørekortet. :rolleyes:

Tror du / de kommer til at vente længe, for det er ikke Stapler der laver reglerne, han håndtere dem, og vi brugere er i princippet dem der gør Moderators opmærksomme på tråde, hvor folk enten afsporer eller bryder andre regler.
Så du kan ligeså godt også skyde med skarpt efter dem. :) 

Og så er dem der ærlig talt er trætte af at hører på den samme klage sang, og på brokkehoveder, der ikke kan finde ud af at følge reglerne og bare vil have det som det passer dem. ;) 

Det er jo altid en vurdering hvornår trådene er afsporet- men når trådene indeholder et ordentligt sprog og trådstarter stadigvæk deltager i debatten, så må man vel sige ud fra trådstarter emne, så er det vel bare en del af udviklingen af debatten.

hvis trådstarter har haft en god oplevelse hos en glædespige og 4 andre ikke har , er det vel naturligt at der kan være en debat - så længe der bliver skrevet ordentligt 

selvom man kan få klip i kørekortet er det heller ikke sikkert jeg giver dig et klip, hvis du overskrider nogle regler, det er altid en vurdering - om vi bare skal have en lille snak - men overskrider du reglerne,  bevist eller for at provokere så får du det også 

god påske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er IKKE en vurdering, @fræk6!

Tråde der har et specifikt emne skal ikke udvikle sig til debatter om et andet emne.

Undtaget herfra er rummet Hyggesnak. 

fræk6 skrev, for 14 timer siden:

Det er jo altid en vurdering hvornår trådene er afsporet- men når trådene indeholder et ordentligt sprog og trådstarter stadigvæk deltager i debatten, så må man vel sige ud fra trådstarter emne, så er det vel bare en del af udviklingen af debatten.

En trådstarter kan sagtens afspore sin egen tråd og blive bedt om at lade være. Når trådstarter har startet et emne, så er det meningen at alle kan logge ind og blive klogere på det emne som tråden er startet med og følge med i en tråd der omhandler netop dette. Hvis folk ønsker at diskutere noget helt andet, så er de meget velkomne til det. Bare ikke i den tråd. Altså medmindre den ligger i Hyggesnak.

Vi har været ganske tydelige i vores moderation. Det er af flere ombæringer blevet diskuteret og du har været med i flere af trådene, @fræk6. Det er tydeligt at du ikke kan lide det - og det har jeg respekt for. Vi er uenige i vores opfattelse af, hvordan der skal modereres. Træk på skuldrene og tænk "Det er jo fjollet", hvis du vil. Det er helt OK.

Jeg anbefaler at du blot trykker på den store pyt-knap og accepterer at det er et vilkår for måden vi modererer på.

Når nu du siger: Klip i kørekortet. Så er det ikke andet end det. Blot en note fra vores side om at du er afsporet. Hvis du får mange henvisninger, får du ferie. Hvis du overhovedet ikke forstår - og der skal utroligt meget til, så bliver du bannet. Vi vil gerne have at folk forstår at man ikke skal skifte emne i de dertil indrettede rum. - Heller ikke selvom det er en naturlig udvikling af tråden. Trådene er ikke chat-rum.

Når du siger:

Så passer det ikke.

Du må ALTID svare en anden der skriver i tråden. Men KUN når det ikke er en afsporing fra emnet.

Du ved det godt. Det er diskuteret. Du siger selv at du får advarsler for netop dette - så du kender reglerne. Du er uenig i reglerne. Bevares. Men du kender dem.

Du skriver at vi ikke svarer på dine mails. Det kan godt være. Hvis det er tilfældet skal jeg beklage. Jeg kan se at du har sendt en mail til mig i dag som jeg har svaret på. Jeg har ikke brugt tid på at lede efter gamle mails.

Jeg ser at du i snit har fået 1 advarsel om året siden 2022, så med den trend går der nok 3 år inden du få et permanent ban - altså medmindre du har forstået reglerne - og det har du netop nu bekræftet at du har. Tak for det.

Jeg forventer at vi nu er færdige med at diskutere din opfattelse af mods uretfærdigheder.

Fortsat god påske, @fræk6

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

Ja jeg kan kun tale tilbage for 2023, hvad der er sket førhen ved i bedre. Men igen, det er nyere tider, og moderator teamet er 2 mand, så de kan ikke lade det løbe som førhen, hvor der vel var op mod +5 moderator og måske flere. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 21 timer siden:

hvis trådstarter har haft en god oplevelse hos en glædespige og 4 andre ikke har , er det vel naturligt at der kan være en debat - så længe der bliver skrevet ordentligt 

selvom man kan få klip i kørekortet er det heller ikke sikkert jeg giver dig et klip, hvis du overskrider nogle regler, det er altid en vurdering - om vi bare skal have en lille snak - men overskrider du reglerne,  bevist eller for at provokere så får du det også 

god påske

Problemet er jo at Efterlysninger/Anmeldelser ikke er til debatter.

Se blot når der går fnidder fnadder i den, hvor en GP er anmeldt, og gæster hos hende strømmer til med roser og GP'en svarer tilbage, og gæsterne så svarer retur etc. også kører den bare der ud af, indtil en moderator må træde til. 
Det er ikke holdbart.

Det kan tages i i en privat besked og ikke spamme en tråd til, for at holde den i toppen.

Tildels enig, sålænge det ikke udmunder i at folk mundhugges, og det er her kæden hopper af, for det sker, også kan tråden ende på 2-3-4 sider, hvor moderator så er nødt til at igen blive involveret fordi det er gået overgevind.

Det er korrekt, men det kommer an på forseelse, om du kan få lidt goodwill, de fleste betjente giver dig altså ikke goodwill, hvis du bevidst overtræder de samme regler, som du allerede er blevet straffet for en gang før. :) 
Det er der jeg vil hen. 

Tak og god påske til dig også :D 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 3 timer siden:

Problemet er jo at Efterlysninger/Anmeldelser ikke er til debatter.

Se blot når der går fnidder fnadder i den, hvor en GP er anmeldt, og gæster hos hende strømmer til med roser og GP'en svarer tilbage, og gæsterne så svarer retur etc. også kører den bare der ud af, indtil en moderator må træde til. 
Det er ikke holdbart

Sådan nogle tråde, selv om det måske er en afsporing, kan jeg jo faktisk godt lide at læse, fordi de er stemningsfyldte. De give et endnu bedre indtryk af pigens personlighed, når hun takker sine anmeldere syntes jeg. Og så længe det bare er indeholdt under den givende tråd, syntes jeg jo ikke det kan genere andre. Men jeg kan da godt se det som moderator kan være svært at vurdere, hvor man skal trække grænsen i sådan en tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er netop ikke let, @Noob2025, Vi ser GP der i en tråd siger tak til sine gæster og det er da god stil. Men nogle gange udvikler det sig til små kærestebreve initieret af såvel gæster som GP og nogle gange er det tydeligt at formål er at bumpe tråden.  Hvor sættes grænsen for, hvad der er en rimelig tak og hvad der pludselig bliver til et hyggechatrum imellem GP og hendes gæster?! Det er ikke let. Men vi prøver.  ... og når vi prøver har vi kun brugernes rapporter og disse dialoger til hjælp. Så tak for dem.

Rummene er ikke kun til for GP og dennes faste gæster. Det er også for folk der ønsker at bliver oplyst og det hensyn er også vigtigt at tage med i ligningen. Derfor bliver det nogle gange for meget for brugerne. Så træder vi ind og vurder om det nu også kan være rigtigt og så skærer vi ofte meget tydeligt igennem for at minimere tvivl og sikre en tydelig linie. 

Noob2025 skrev, for 17 timer siden:

Men jeg kan da godt se det som moderator kan være svært at vurdere, hvor man skal trække grænsen i sådan en tråd. 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er netop ikke let, @Noob2025, Vi ser GP der i en tråd siger tak til sine gæster og det er da god stil. Men nogle gange udvikler det sig til små kærestebreve initieret af såvel gæster som GP og nogle gange er det tydeligt at formål er at bumpe tråden.  Hvor sættes grænsen for, hvad der er en rimelig tak og hvad der pludselig bliver til et hyggechatrum imellem GP og hendes gæster?! Det er ikke let. Men vi prøver.  ... og når vi prøver har vi kun brugernes rapporter og disse dialoger til hjælp. Så tak for dem.

I modsætning til mange andre, synes jeg at i gør det ret godt.

Eneste input var at det måske i stedet for advarsler for afsporing, så kunne man flytte kommentarer der leder i en ny retning til en ny tråd i Hyggesnak eller generel debat med et link til oprindelig tråd, så der stadig er struktur på det, men jeg kan godt se at det vil være lidt af et arbejde. 

Jeg har selv haft et par "kærestebreve" med piger jeg har anmeldt uden at der er blevet skredet ind og så længe det ikke bliver for meget, så synes jeg faktisk at det beriger en anmeldelse at andre kan se at pigen svarer pænt tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Stapler skrev, for 5 timer siden:

og når vi prøver har vi kun brugernes rapporter og disse dialoger til hjælp. Så tak for dem

Det tror jeg lige ikke så meget på det hvad du siger @Stapler ! 
 Jeg synes, jeg er blevet behandlet som discrimination fortiden. Jeg husker og tager det med mig, hvad du havde fortalt mig siden  denne gang jeg fik nummer et og to advarsel, og hvor du altid fortæller om, at jeg skal takke mine gæster på PM, når jeg er blevet anmeldt, og det havde jeg gjort siden dengang indtil nu. Men jeg har ikke set/læst at du også fortalte dette til andre GP’er ! Husk ! man skal behandle alle andre lige værd ! 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg

I juni 2024. Du kalder en bruger for dum. Det er den sidste advarsel jeg kan se på dig.

I juni 2024. Du lægger en privat beskede op imellem dig og en bruger og et billede af samme bruger.

I august 2024. Bruger efterlyser en GP og du anbefaler dig selv.

I juli 2023 deltager du i en afsporing, hvor du og andre begynder at diskutere hvorfor der er så mange der snakker om dig. Der bliver du bedt om at sende PM. 

Jeg vil ikke gå længere tilbage, men vil bare sige at hvis du har følt dig diskrimineret så skal jeg beklage. Jeg antager ( men ved det ikke med sikkerhed ) at årsagen til at du ikke har set at andre GP får samme advarsler er at det ikke er så meget volumen på de andre GP. At du ikke har set de tråde, hvor der er givet advarsler eller at vi ikke har modtaget en rapport.

Vi bestræber os på at behandle alle ens. Det er meget vigtigt for os og jeg er ked af, hvis du føler at du har fået sær-behandling. Men jeg er rimelig sikker på, at det er en opfattelse som ikke har rod i hvordan vi opererer.

Mook skrev, for 11 timer siden:

Det tror jeg lige ikke så meget på det hvad du siger @Stapler ! 
 Jeg synes, jeg er blevet behandlet som discrimination fortiden. Jeg husker og tager det med mig, hvad du havde fortalt mig siden  denne gang jeg fik nummer et og to advarsel, og hvor du altid fortæller om, at jeg skal takke mine gæster på PM, når jeg er blevet anmeldt, og det havde jeg gjort siden dengang indtil nu. Men jeg har ikke set/læst at du også fortalte dette til andre GP’er ! Husk ! man skal behandle alle andre lige værd ! 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg takker for dit input. Men det vil ikke være loyalt overfor det oprindelige emne at flytte trådene. En bruger siger "jeg vil gerne efterlyse en GP, der kan AA", "Jeg vil gerne debattere BB " og så glider trådene over til at handle om XX. 

Hvis vi skal gå ind og vurdere om tråden overvejene handler om AA, BB eller XX og så flytte dem dertil. Så når folk leder efter et emne, der handler om AA, BB men får XX eller leder efter XX og ser AA og BB.  Når folk så skifter emne IGEN i trådene, så skal vi flytte dem tilbage. det bliver rent kaos i trådene. 

Det kan vi ikke administere. Det vil være endnu mere forvirrende end i dag.

Refresh skrev, for 13 timer siden:

Eneste input var at det måske i stedet for advarsler for afsporing, så kunne man flytte kommentarer der leder i en ny retning til en ny tråd i Hyggesnak eller generel debat med et link til oprindelig tråd, så der stadig er struktur på det, men jeg kan godt se at det vil være lidt af et arbejde. 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

I juni 2024. Du kalder en bruger for dum. Det er den sidste advarsel jeg kan se på dig.

I juni 2024. Du lægger en privat beskede op imellem dig og en bruger og et billede af samme bruger.

I august 2024. Bruger efterlyser en GP og du anbefaler dig selv.

I juli 2023 deltager du i en afsporing, hvor du og andre begynder at diskutere hvorfor der er så mange der snakker om dig. Der bliver du bedt om at sende PM.

That’s not the point! 
Jeg har ikke bedt om at vide, hvorfor jeg fik advarsler, for hvergang jeg fik havde jeg netop forstået hvorfor og accepteret!

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Jeg vil ikke gå længere tilbage, men vil bare sige at hvis du har følt dig diskrimineret så skal jeg beklage. Jeg antager ( men ved det ikke med sikkerhed ) at årsagen til at du ikke har set at andre GP får samme advarsler er at det ikke er så meget volumen på de andre GP. At du ikke har set de tråde, hvor der er givet advarsler eller at vi ikke har modtaget en rapport.

Det lyder urealistisk! 
Det er/var ikke kun mig, som havde fået mange anmeldelser! Og det er ikke kun mig, som reklamerer mig selv - så åbne dine øjne @Stapler !! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Stapler skrev, for 3 timer siden:

Men jeg er rimelig sikker på, at det er en opfattelse som ikke har rod i hvordan vi opererer

Nej, det har I ikke !

Men det er rimelig en discrimination handling / diskriminationslinjen, skal du bare vide ! 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...