Hop til indhold

Blokeret i udlandet?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været på ferie i syd europa og når jeg ville logge ind på EG stod der “you have been blocked “. Hjemme igen virker det. Kan man ikke bruge EG i udlandet?

Skrevet

Jeg fik samme meddelelse, da jeg var på ferie uden for Europa, så jeg tænker du har ret i, det ikke kan bruges i udlandet. 

Skrevet

Jo men visse internet udbydere blokerer sider med frækt indhold. Så du kan risikere at dit telefon selskabs partner i det land du er i blokerer sexsider.

Eller den wifi udbyder der nu leverer til dig på dit hotel, din cafe eller din campingplads for de sags skyld.

Skrevet

Jeg oplever det samme når jeg er i udlandet, men jeg tror at det er en eroguide ting, ikke den udenlandske udbyder. For jeg kan godt komme ind på siden, det er først når jeg vil logge ind at problemet opstår. Jeg kan godt komme ind i forum uden at være logget ind. 

Skrevet

Det er meget nemt som arbejdsgiver. Jeg har også blokeret sådan sider på min firmanetværk, da jeg ikke betaler for at medarbejder  skal bruge arbejdstiden til sex og forlystelser i arbejdstiden. Det koster kun 49.- pr måneds for sådan et filter. Typisk med udlandske IP adresser fungere det på samme måde. 

Skrevet

Jeg har ikke haft problemer i udlandet… men jeg logger ikke på hver gang jeg bruger sitet … jeg logger ikke af

Skrevet

Sorry, you have been blocked

You are unable to access eroguide.dk

Får jeg når jeg benytter Tor browser. Det ommer fra Cloudflare og ikke eroguide. Mere ved jeg ikke.

Kan det være det Pussy er ramt af?

Skrevet

Hvis du logger på inden du rejser … bliver du logget på imens du er i udlandet …. Skete 2 gange for mig i år 

Skrevet
Valbyguy skrev, den 11.4.2025 at 11:22:

Jeg har ikke haft problemer i udlandet… men jeg logger ikke på hver gang jeg bruger sitet … jeg logger ikke af

Jeg har haft samme oplevelse i flere år.

Log ikke af Eroguide i Dk når du skal på ferie eller besøg i udlandet. Så er du stadig på Eroguide når du er fremme til dit rejsemål.

Redigeret af Chancen

Skrevet
John41 skrev, den 10.4.2025 at 21:09:

Det er meget nemt som arbejdsgiver. Jeg har også blokeret sådan sider på min firmanetværk, da jeg ikke betaler for at medarbejder  skal bruge arbejdstiden til sex og forlystelser i arbejdstiden. Det koster kun 49.- pr måneds for sådan et filter. Typisk med udlandske IP adresser fungere det på samme måde. 

Jeg har en pihole på mit netværk hjemme. Så blokkeres uønskede sider på alle enheder der tilgår nettet gennem routeren. Simpelt, smart og effektivt. O kroner i abonnement

Og mon ikke det er det nogle oplever når de er på feriehotellets netværk.

Redigeret af Mime

Skrevet

Jeg skriver pt. fra Spanien.

Ingen problemer overhovedet B)

Skrevet

Har lige været en uge i New York.

Der var ingen problemer med at tilgå EG via WiFi på mit hotel.

Mit bedste bud er at det kommer an på hvor vidt dem, der administrerer det netværk du logger på for at komme på nettet blokerer specifikke adresser eller måske endda søgeord.

Jeg har ikke været logget ind med min EG-konto på turen, men jeg benyttede funktionen "inkognito-fane" fra min Crome-browser på min mobiltelefon. Hvis det er til nogen hjælp.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.