Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde gået et stykke tid og luret lidt på Helena's annonce.

https://annoncelight.dk/showad/417269

@Liderlige hotte Helena er forholdsvis ny her på EG og hendes indlæg bærer præg at være en frisk pige.

Hendes beskrivelser i annoncen synes jeg er dejligt forfriskende, i mylderet af annoncer der lover lyst, lider og ydelser i eet væk godt krydret med hjerter, emojis, forkortelser og hvad har vi.

Den ærlige tekst tændte mig og gjorde mig nysgerrig på hvad hun mon var for en størrelse.

Jeg kan sige at alt hvad der står i annoncen herunder hendes fotos er fuldstændig korrekt. Det eneste der måske ikke passer er at hun skriver at hun har "rynker i fjæset".

Det synes jeg nu ikke. Hun har levet et liv ja, men hendes søde smil og frække øjne gjorde nok at jeg ikke nærstuderede resten.

Jeg skulle måske tilføje at hun har nogle yderst smukke ben

Hendes hyggelige lejlighed har også sin charme og man fornemmer en kærlig og ærlig atmosfære.

Efter at have gået hele weekenden og blevet godt horny, fordi min faste GP stædigt holder fast på hendes arbejdsdage, skulle der ske et eller andet.

Jeg tog kontakt til Helena som hurtigt svarede tilbage. 

I en PB skrev jeg til hende hvad jeg tænkte der skulle ske. Det var hun frisk på og aftalen kom hurtigt i stand.

Vi skulle ihvertfald starte med en smøg og en kop kaffe og mødes sidst på eftermiddagen til en hyggestund i en times tid.

Efter arbejde gik turen til Valby. Jeg skrev til hende som aftalt og hun sendte mig husnummeret. Af en eller anden årsag fik jeg forvekslet adressen og kørte rundt i kvarteret, inden jeg langt omsider stod i hendes lejlighed.

Hun spurgte om jeg ville have kaffe - men efter at have jollet rundt i 15 minutter tænkte jeg at den springer vi over.

Efter lidt småsnakken og en smøg blev sofabordet ryddet. Hun smed badekåben og lagde sig foran mig med spredte ben og en pude under hendes dejlige velformede røv.

Vel serveret gik jeg i gang med at slikke hendes fisse som duftede dejligt.

"Ej - skal vi ikke lægge os over i sengen" spurgte hun.

Vi lagde os over i sengen og jeg fortsatte med at slikke hende.

Hun blev hurtigt tændt. "Fuck....fuck fuck...." sagde hun, så mange gange at jeg holdt op at tælle. Hendes underliv roterede rundt, så det var svært at holde snuden i sporet. Hun tog fat i mit hovede og pressede mig tættere på.

Hun kom med et brag - hendes ansigt blev knaldrødt, hendes krop blev varmere og jeg gispede efter vejret.

Efter vi begge fik sundet os lidt, hoppede hun ud af sengen og sad nu på knæ på gulvet foran mig. Det er her hendes alder kommer til sin ret - for hold kæft hun giver et godt blow - det har hun altså prøvet før skulle jeg hilse og sige.

Gummiet kom på og hun vendte sin yderst velformede røv forventningsfuldt mod mig.

Vi fandt lynhurtigt rytmen og jeg kneppede hende bagfra i et stykke tid. Det var tydeligt at hun nød det lige så meget som jeg gjorde. Og ja, hun er dejlig stram.

Pludselig kunne jeg ikke holde til mere og jeg kom i den fedeste orgasme længe. Det er første gang i mange år at jeg kom så hurtigt - den ros skal hun altså have.

Bagefter tog vi en smøg mere og sludrede om EG's fortræffeligheder, moderatorenes uretfærdigheder og skribenternes særheder

Hun havde allerede fået en advarsel i den korte tid hun har været her. "Det er en hæderbevisning - Velkommen i klubben!" sagde jeg og vi grinede begge to.

På vejen hjem i bilen sad jeg tænkte over hvad der lige var sket - og så fik jeg gudhjælpemig stiv pik igen!

@Liderlige hotte Helena tak for en smøg og den kop kaffe jeg selvforskyldt aldrig fik. 

Det var dejligt at "hilse" på dig. Vi må snart ses igen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en anderledes Quinde. På den gode måde forstås. 
Og under alle omstændigheder en anderledes anmeldelse. På den gode og varme måde forstås.

Tak for den. 
Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg

WOW for en anmeldelse! :wub:

Den er jeg virkelig glad for. Og sætter så stor pris på at du bruger ordet "Ærlig" ( endda 2 gange). For er så ærlig som muligt. 

Jeg er  glad for alle de pæne ting du skriver om mig.

Ja grund til at spilde tiden på at drikke kaffe, er jeg glad for vi ikke gjorde.  

Det var god og dejlig sex. Ja jeg siger vist "fuck" en del :P

Hvis og når du kommer næste gang så sætter jeg en ekstra halv time af til en kop kaffe. Efter sex ;)

Også dejligt at "hilse" på dig. Håber vi ses igen snart

Glædelig  hilsen

Helena :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...