Heine 1644 Skrevet 28. Marts, 2014 (edited) Piger - don't feed the Troll .... Kmbjensen har ingen reel interesse i sagen (heller ikke i denne sag) Redigeret 28. Marts, 2014 af Heine 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. Marts, 2014 (edited) Piger - don't feed the Troll .... Kmbjensen har ingen reel interesse i sagen (heller ikke i denne sag) Jamen jeg vil da gerne feeeeede ham (se lige jeg var go til English) I min alder af (her kikkes der op i loftet) 107 år og erfaring fra dengang de første guldhorn blev lavet, er jeg blevet kaldt Amatør! Se nu har jeg inden for den sidste månede sat prisen op, fordi jeg syntes ved gud det var ved at være på tide...( ja ja drenge...i Hvidovre, de gamle får det til gammel pris) Man skal jo følge med tiden og ikke være en "skruebrækker". Men nu er jeg jo blevet til en amatør!, Det er jo en af dem der ikke tager penge for det. Så trods man først lufter den her slags ting på datoen, Så er der 1 April Gratis Sex ad libitum . Skriv til Kimbjensen, der styrer mine tidsaftaler den dag! Vi ses, og jeg vil til datoen, smører mine piske ind i slavefedt! :D Redigeret 28. Marts, 2014 af Lady Cherie 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. Marts, 2014 Det er noget sludder at skrive Kim. Nu får jeg nok ørene i maskinen - men jeg kan simpelthen ikke holde mund mere ! Den omtalte dame er ikke kendt blandt pigerne internt for at være hverken klog , diskret eller empatisk.... Tværtimod ! Jeg taler KUN ud fra min egen erfaring med Damen. Jeg har arbejdet på de 2 klinikker hun har. I den tid jeg var der....ca 4 mdr steg huslejen 2 gange. Jeg blev hundset med ud over alt sund fornuft. Samtidigt udviste hun i den grad mangel på alm takt, Tone og diskretion. Mit samarbejde stoppede den dag at det gik op for mig at hun rent faktisk filmer/optager ALT hvad man laver i det hus. Og fandeme om hun ikke også ser alt hvad der er optaget igennem. Dvs at hun gennemser hvilke gæster der kommer, hvornår de kommer og hvad de 'køber'. Een ting er at man filmer indgangen til en klinik for at undgå ubehagelige typer osv. Men at optage alt hvad pigerne laver i 'privaten' , haven, køkkenet, gangene osv osv er direkte krænkende. Og det er usmageligt at sidde og se det igennem bagefter for underholdningen skyld !!! Hun er grådig og et meget usympatisk menneske helt igennem. Så mange piger kan IKKE tage fejl ! Jeg beklager hvis jeg har overtrådt Eroguides regler med dette indlæg. Men hun har overtrådt ALLE branchens uskrevne regler ved at sende ubehagelige 'typer' ud til eb anden klinik og true. Og direkte henvendt til den omtalte mutter - hvis du føler dig stødt over mit indlæg så ringer du bare ! Trine Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Marts, 2014 Og Trine....Hvor klogt var det af dig, at finde sig i det? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. Marts, 2014 Hvis du læser hvad jeg skriver så står der jo faktisk at jeg stoppede. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 29. Marts, 2014 Ved du hvad Kim, jeg synes det er dybt usympatisk at du sidder og forsvarer og teamer op med en bordelmutter som er så led ved de piger hun har på hendes klinikker som T beskriver. Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Marts, 2014 Jamen Nu har jeg jo kommet med sjove historier omkring politiet...så vi tager en af en af dem om de slemme drenge... Og læseren bør stille skarpt på hvad jeg mest fortager mig og at jeg altid jager folk i bad, først i Hvidovre. Herren der kom, var så ingen undtagelse, i bad, da han kom ud derfra kunne jeg jo godt se han var rigtigt illostret Når han blev bundet med lidt lædermanchetter, til stålkæderne der går fra gulv til loft (deroverhovede ikke flytter sig en millimeter) Hvorfor man binder folk er jo fordi at som bekendt så har alle i piger i denne branche berøringsangst( det har overhovede ikke noget med at gæsten kan løbe sin vej eller slå igen) Og nu har jeg jo lige fået en del mere kasse, end en blid pige i en time....nu skal der adfærdsreguleres! "Nåååååååååååååååååååååååååå du er nok Sømand? Hva?????? Nej "Jamen har du så rullet dig i en våd Berlinger??? Hvad mener du? Du er tatoveret? "Jamen det er fordi jeg kører i en motorcykelKlub" En motionsKlub? En MotorCykelKlub Ja en motionsKlub og det behøver du tatover dig for? Nu bliver der hentet en pisk.... Den bliver smækket i hånden frem og tilbage er det en motionsklub eller ej?(jeg havde jo genkendt de der meget klassiske tatoveringer) Efter 20 min var vi helt enige om det var en motionsklub. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Men jeg havde nok ikke turde gøre det hvis han ikke var bundet hihihihi Nogen gange må man bare undre sig over, hvad folk opfatter som nydelse. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. Marts, 2014 Det må vel efterhånden stå klart, at Jensen er en trold, helt og holdent i en andens sold, – uha, uha, det klinger ikke rart! Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 31. Marts, 2014 KimBjensen minder mistænkeligt meget om en vis KimOle der huserede på VL for mange år siden, dog uden KimOles humoristiske sans. Del dette indlæg Link til indlæg