Lystsøger 1 Skrevet 3. April Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede. Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 605 Skrevet 3. April (edited) Lystsøger skrev, for 5 timer siden: Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede. Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op? Hvis vi kan få geografi og logistik til at passe kunne det være super frækt. Du kan evt. sende en PB Redigeret 3. April af Slaven_Randers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smeden1985 19 Skrevet 3. April Lystsøger skrev, for 7 timer siden: Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede. Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op? Hej Lystsøger Meget spænende opslag du har lavet, må jeg sende dig en pb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lystsøger 1 Skrevet 3. April Smeden1985 skrev, for 49 minutter siden: Hej Lystsøger Meget spænende opslag du har lavet, må jeg sende dig en pb? Ja selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1082 Skrevet 8. April Lystsøger skrev, den 3.4.2025 at 13:19: Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede. Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op? Når du skriver domineret sammen tænker du så at blive domineret parallelt og på skift eller har du også bi-tvang i tankerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slavebyheart 4 Skrevet 12. April Skriv en pb, hvis du har lyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse333 35 Skrevet 15. Juni Prøv Mistress Erica https://annoncelight.dk/showad/429717 hun har en Cuckold og bi slave hun bruger til leg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 51 Skrevet 15. Juni Det lyder sku vildt frækt hvis Mistress Erica har en bi slave som kunne deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TLL 2 Skrevet 15. Juni Mistress Milena i Rødovre har også en Bi slave som hun bruger i hendes seancer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg