Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede.

Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Lystsøger skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede.

Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op?

Hvis vi kan få geografi og logistik til at passe kunne det være super frækt. Du kan evt. sende en PB 

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystsøger skrev, for 7 timer siden:

Hej Lystsøger

Meget spænende opslag du har lavet, må jeg sende dig en pb?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smeden1985 skrev, for 49 minutter siden:

Hej Lystsøger

Meget spænende opslag du har lavet, må jeg sende dig en pb?  

Ja selvfølgelig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystsøger skrev, den 3.4.2025 at 13:19:

Når du skriver domineret sammen tænker du så at blive domineret parallelt og på skift eller har du også bi-tvang i tankerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mistress Milena i Rødovre har også en Bi slave som hun bruger i hendes seancer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...