Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede.

Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op?

Skrevet
Lystsøger skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, kunne ikke lige se nogle af de andre overskrifter der passede.

Jeg går med tanker om at blive domineret sammen med en anden mand (som jeg ikke kender, endnu), hos en domina. Er der mon nogen der går med de samme tanker og kunne tænke sig at skrive sammen om hvordan set-uppet kunne være? Måske nogen der har bedre ideer til hvor mit opslag skulle lægges op?

Hvis vi kan få geografi og logistik til at passe kunne det være super frækt. Du kan evt. sende en PB 

Redigeret af Slaven_Randers

Skrevet
Lystsøger skrev, for 7 timer siden:

Hej Lystsøger

Meget spænende opslag du har lavet, må jeg sende dig en pb?  

Skrevet
  • Author
Smeden1985 skrev, for 49 minutter siden:

Hej Lystsøger

Meget spænende opslag du har lavet, må jeg sende dig en pb?  

Ja selvfølgelig 

Skrevet
Lystsøger skrev, den 3.4.2025 at 13:19:

Når du skriver domineret sammen tænker du så at blive domineret parallelt og på skift eller har du også bi-tvang i tankerne?

• 2 months later...
Skrevet

Det lyder sku vildt frækt hvis Mistress Erica har en bi slave som kunne deltage 

Skrevet

Mistress Milena i Rødovre har også en Bi slave som hun bruger i hendes seancer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.