Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte for nogle uger siden "Sexy, sweet Emily" på Amager og fik en fin behandling. MEN - hendes billeder er ikke retvisende, og jeg vil tro at de er både 10 år og 10 kg afvigende. Emily er smadder sød, men hvis man kommer for at møde et ungt nips, så kan man godt blive skuffet.

Lidt ærgerligt at en dårlig forventningsafstemning kommer til at forplumre besøget hos den ellers virkeligt søde og ordentlige Emily.

Skrevet

Jeg har aldrig rigtig forstået, hvorfor piger bruger gamle billeder af sig selv på den måde – folk finder jo ud af det og giver en dårlig anmeldelse eller vender måske endda om, fordi de forventede noget andet.

Tak for din anmeldelse.

Skrevet
Peterguf skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har aldrig rigtig forstået, hvorfor piger bruger gamle billeder af sig selv på den måde – folk finder jo ud af det og giver en dårlig anmeldelse eller vender måske endda om, fordi de forventede noget andet.

Tak for din anmeldelse.

Fordi de fleste mænd tænker med det lille hoved når de først står der….. 

Flere burde vende om i døren når/hvis billeder ikke stemmer så pigerne på den måde kunne lærer lektien 

Skrevet
High Tower skrev, for 48 minutter siden:

Fordi de fleste mænd tænker med det lille hoved når de først står der….. 

Flere burde vende om i døren når/hvis billeder ikke stemmer så pigerne på den måde kunne lærer lektien 

Personligt syntes jeg, hun er mere lækker i virkeligheden, end billederne

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 1 time siden:

Personligt syntes jeg, hun er mere lækker i virkeligheden, end billederne

Ja, enig.

Men @Blueberry har en pointe, synes jeg. Emily startede på det polske sted på Amagerbrogade - eller det var i alle tilfælde der, jeg mødte hende første gang.

Hendes billeder stammer fra netop den lejlighed,  så de er mindst 5 - 6 år gamle.

Men Emily var og er bare så sød og dejlig, så for os, der kender hende, betyder det ingenting med billedernes alder. Men jeg kan godt se, at de for nye kunder ikke nødvendigvis opleves som retvisende.

Jeg ved ikke, hvorfor hun ikke får taget en ny billedserie. 

Men Emily er ikke blot sød og dejlig. Hun er også excentrisk (på den gode måde, forstås) og hun har sine egne veje. 

Så jeg tror personligt ikke på, at de gamle billeder har til formål at snyde nogen. Sådan har jeg i alle tilfælde aldrig oplevet hende.

High Tower skrev, for 2 timer siden:

Og er der endeligt nogen, der vender i Emilys dør på grund af billederne, så snyder de udelukkende sig selv.

Twain

Redigeret af Twain

• 2 months later...
Skrevet

Jeg er helt enig med @Twain

Hvis der er nogle der vender om når de møder Emily så snyder de sig selv for en fantastisk oplevelse

Jeg har set hende et par gange på Amager uden for "hendes" branche .. ikke været på date med hende (desværre tror jeg nok at hun har en kæreste), men mere set hende på gaden eller i supermarkedet og jeg kan ikke se at hun har ændret sig meget siden billederne har været taget

Om hun har taget 10 kilo på skal jeg ikke kunne sige da jeg mest har set hende nøgen og det var hun trods alt ikke offentligt

Emily er i udseende og oplevelse en 10'er ihvertfald i min bog 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.