Hop til indhold

Ny stjerne på Pussy-Galores himlen

Featured Replies

Skrevet

Der har været lidt debat i en anden tråd om Cleo - så jeg tænkte at jeg kunne benytte lejligheden til at se hvad der var op og ned med egne øjne. Det var op, så meget kan jeg afsløre! 

https://70210026.dk/cleo

Cleo er en lille spirrevip med hvad jeg vil kalde feminine former og er man til langt hår så er Cleo et must. Men her kommer min fortælling: 

Fredag eftermiddag og solen skinnede og var vel egentlig den første rigtige forårsdag i 2025. Jeg havde støvet racercyklen af og fundet både cykelbukser og en tætsiddende cykeltrøje og de hurtige briller frem. Da klokken var 15.30 sagde jeg farvel til kollegaerne på kontoret og satte kursen mod Lyngbyvej på cykel. Altid dejligt at have et mål at cykle efter og ikke mindst have lidt at tænke på undervejs. Let sidevind og en lidt kølig brise gav en rød næse på de cirka 25 km jeg havde indtil jeg ramta fredagstrafikken på ydre Østerbro. 

Fandt et sted at parkere og fik låst cyklen og gik hen mod "Paradis" i fuld cykeluniform. Jeg havde allerede adviseret telefondamen om at jeg kom på cykel og jeg derfor havde brug for at låne badet. Heldigvis er badeforholdende på Pussy-Galores super fine så uden at have mødt Cleo strøg jeg på badet. Under afvaskningen begyndte rejsningen så småt at røre på sig ved tanken om hvad der snart skulle ske. Fik et stort badehåndklæde til at dække det værste og blev vist ind på rummet. Nu kunne jeg ikke længere skjule min rejsning så tænkte at jeg lige så godt kunne lade badehåndklædet falde inden de to diskrete bank på døren da Cleo kom ind. 

I selvsiddende strømper, høje hæle og en lidt for lille BH kom hun ind og hendes øjne kastede med det samme blikket på min stive pik der stod rank og fin. Waoouaw, der er vist ind der klar kvidrede hun. Det havde hun helt ret i. Pengene for en halv time skiftede hænder. Jeg er straks tilbage smilede hun og forsvandt med det jeg følte var forventningens glæde. 

Efter et par min, som føltes længere, var hun tilbage. Hun kom tæt på mig og vi begyndte at kysse. Ikke noget med tantekys, her var det med tungen fra start. Hendes ene hånd fandt vej til min pik mens vores tunger fortsat nød at de hver især havde fundet sig en "legekammerat" Blidt, men ikke for blidt begyndte hun at spille pik på mig mens hendes tunge nu fandt vej til min brystvorte. Det gjorde med det samme tricket. Jeg nød hendes kærlige behandling og nød duften fra hendes mørke hår. Hun fortsatte ufortrødent mens jeg kyssede hende i håret.

Skal vi mon lægge os på sengen spurgte hun og der var absolut ikke noget jeg hellere ville. Godt placeret på håndklædet og med pikken pumpende fandt Cleo et kondom frem. Hvad vil du først spurgte hun? Jeg vil meget meget meget gerne have suttet pik svarede jeg med en stemme der afslørede at jeg mente det. Komdomet på, og hele min pik forsvandt ind i hendes frække mund og jeg nød både følelsen af hendes læber og mund og synet af min pik i hendes utroligt kønne ansigt. Der var ingen grund til at snyde nogen - jeg vidste at jeg ikke kunne holde ret længe - men vidste også at det var helt uaktuelt at lade hende stoppe. Så jeg overgav mig bare og lad tingene ske. Hun tog mig dybt, hørte mine gisp, lod mig få en lille pause, inden hun grådigt tog mig dybt og denne gang var jeg chanceløs. Med et brøl, som ikke var langt fra det som kan høres i Parken når FCK scorer, lod jeg den gå i munden på hende. 

Hun lagde sig op til mig og jeg begyndte at gå på opdagelse i hendes bryster, store og dejlige men stadig frække ungpigebryster. Slikkede og suttede hendes brystvorter, kyssede hende nedover maven og ikke længere efter så lå jeg mellem hendes ben og havde frit udsyn til den fineste honningkrukke. Begyndte at slikke hende og nød smagen af hendes safter men mindt lige så meget nød jeg at høre hendes sukken, som blev til en let stønnen. Efter cirka 5 minutter begyndte pikken at røre på sig igen. Jeg satte mig på knæ mens Cleo stadig lå på ryggen. Fandt et kondom og tog det selv på denne gang. Jeg lod heende ligge på ryggen og havde lyst til at trænge op i hende i en helt klassisk missionær. Langsomt men sikkert pressede jeg mig op i hende. Følelsen af at forsvinde helt ind i hende var fantastisk men in og med at jeg havde fået første udløsning var "sprængfaren" ikke helt så akut som den normalt havde været. Jeg begyndte at sætte farten op og nød at kunne støde i bund. Min egen stønnen blandet med hendes tændte mig endnu mere. Da jeg kan mærke at jeg trænger et øjeblliks pause får jeg vendt hende om så hun står på alle fire. Jeg tager hende nu doggy og kan mærke min næste udløsning ikke er langt væk. Får hende lagt tilbage på ryggen, tager kondomet af og sætter mig henover hende og lade min pik glide ind imellem hendes bryster. Tager pikken i hånden og spiller den af indtil jeg lader spermen gå udover hendes bryster. Giver hende et kys mens jeg hører en diskret banken på døren. Hvilket betyder at jeg snart skal ud på cyklen igen. 

Jeg sprænger badet over for at nyde duften af hende og tager mit brugte cykeltøj på igen og står igen i eftermiddagsforårssolen og har en god lang cykeltur hjem. Medvind heldiogvis og med en oplevelse i ryggen som var alle pengene værd og som jeg ikke ville have været foruden. Jeg glæder mig allerede til næste gang!

Husk at foråret og sommeren er på vej, lad os være gode ved hinanden og passe på dem som vi har kær, så må Trump og Putin selvom hvad de gør. Jeg vælger at tro på at verden er et fantastisk sted og at livet er herligt selvom nogen prøver at ødelægge det. Det lykkedes ikke denne fredag som blev sluttet af med en god bøf og en flaske Haut Medoc fra Carmansac

Skrevet

Tak for en god pg detaljeret anmeldelse, det er værdsat! Må jeg blot høre, om Cleo sprøjtede under herlighederne? 

Skrevet
  • Author

Tak, 

Nej, det kan jeg ikke prale af at jeg fik hende til

Skrevet

Dejlig læsning, det blev man da helt glad i låget af :) dejligt med sådanne oplevelser hos en skøn GP. 
 og du har ret i sidstnævnte! 
Endnu en skøn forårsdag i dag. 

Nyd det

Skrevet
  • Author

Tak Anders, 

Og ja, i dag var en ny fin dag - men det er en helt anden historie 

Skrevet

Hvordan stemmer den beskrevet alder overens med virkeligheden?

Det er ikke fordi jeg har en ting for 21 årige glædespiger. Senest var jeg sammen med Frejah. Og da jeg reflekterede over besøget på vej hjem, blev jeg alligevel ramt at lidt moralsk backlash, da jeg selv er midt 30. Og lige med hende kunne jeg skyde hende til 19 såvel som de beskrevet 21.

Omvendt da jeg selv begyndte at gøre brug af glædespiger i starten af 20’erne, var og er min oplevelse stadig, at der skal ligges +5 år i den angivende alder. 

Skrevet
  • Author

Hrmmmm, tænkte egentlig ikke så meget over det. Skal vi mon lægge moms til? Et par år måske. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Tak for en skøn og detaljeret beskrivelse. Hun ser også virklig fræk ud. 

J forstår godt at du fik stiv pik ;) 

Hvad betalte du for den tur?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.