Hop til indhold

Repost?

Featured Replies

Skrevet

Er det muligt, eller tilladt at lave et repost på et tidligere opslag, så det kommer op i nyhedsfeeden igen? Hvordan virker det? 

Mvh. Tom

Skrevet

Jeg har tidligere fået nogle hug af medlemmer for at anmelde samme pige flere gange (også i samme tråd), men at “uppe” sin egen tråd bare fordi man kan tror jeg ikke et velset blandt hverken medlemmer eller admins - medmindre der ligger et nyt besøg bag.

Redigeret af PoulAfDK

Skrevet

Altså hvis du her mener med at poste det samme indlæg / tråd igen, selvom du har lavet den en gang, så vil jeg sige det går under spam.

Hvis man upper sin tråd og kommer med nye oplysninger efter et nyt besøg eller lignende, synes jeg burde være i orden. 

Skrevet

Hvad skulle formålet være?
På mig lyder det mest som, det er for at reklamere for en bestemt pige.

Skrevet

En af mine kollegaer havde en speciel fremgangsmåde. Hun gav ekstra rabat til faste kunder hvis de genaktivere en god anmeldelse af hende, som havde link til hendes annonce,  ved at poste et banalt spørgsmål e.l. Iflg hende gav det 2-300 ekstra besøgende til hendes annonce og dermed flere kunder.

Samme anmeldelse kunne "boostes" 2-3 gange uden nogen anede uråd. Dette var for 4 år siden ca.

Jeg gætter på fremgangsmåde benyttes stadig. Det er nemt of effektivt, men også noget fusket.

Redigeret af Mime

Skrevet
Mime skrev, for 17 timer siden:

En af mine kollegaer havde en speciel fremgangsmåde. Hun gav ekstra rabat til faste kunder hvis de genaktivere en god anmeldelse af hende, som havde link til hendes annonce,  ved at poste et banalt spørgsmål e.l. Iflg hende gav det 2-300 ekstra besøgende til hendes annonce og dermed flere kunder.

Samme anmeldelse kunne "boostes" 2-3 gange uden nogen anede uråd. Dette var for 4 år siden ca.

Jeg gætter på fremgangsmåde benyttes stadig. Det er nemt of effektivt, men også noget fusket.

Tak for oplysningen, det var jeg slet ikke klar over? Men ja det ses rigtig ofte i diverse anmeldelser/efterlysninger

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Tak for oplysningen, det var jeg slet ikke klar over? Men ja det ses rigtig ofte i diverse anmeldelser/efterlysninger

Ja, det er bare en af de metoder man kan bruge. Aner ikke hvor udbredt det er.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.