Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke tidligere skrevet anmeldelse. Men læser jeres. Så: man må yde for at nyde. 

og nyde … det kan du 100pct med Kitty Twins a k a Vicky Basno og Baleri Deep. 

To smukke kvinder tog mod mig i lyserødt. Med store smil og frække øjne til mig, mens de havde hænder og læber på hinanden. Mig hen og mærke med.

Meget imødekommende ;-)

Der gik ikke længe før vi lå på sengen. Jeg fik besked på at fjerne underbenklæderne og lægge mig godt tilrette med en pude i nakken, så jeg kunne nyde de to skønheder være særdeles gavmilde med deres læber på den allerede meget vellystige del af min anatomi.

Synet af de to, deres læber og frække blik er nu en film, der kører for mit indre blik. På mere eller mindre passende tidspunkter.

Skift til næste scene. Baleri Deep hedder Deep af en grund. Hun lod sin sensuelle mund opsluge lykkepinden. Jeg er ikke en Big sucker for blow - men hold nu kæft! Eller åbn nu lige den vilde mund igen!!!
Det kan Vicky da ikke bare sidde og se på. Hun kom op til hovedgærdet og satte sig lige der, hvor min tunge kunne lege, mens mine hænder gik på opdagelse på mave, baller, bryster og ben. 

Nyt sceneskift. Vicky ligger klar på ryggen. Klar! Ny på scenen er en lang sort bandit, og hun ved hvor den ene ende skal ind. Baleri lægger sig tæt på (fisse mod fisse) og jeg forbinder de to ‘freaks’ <3 ved at indføre den anden ende i hende. Endnu et billede, der dukker op igen og igen: to veltrimmede (på alle måder) kvinder på ryggen i gang med dobbelt dildo - og det er mine hænder, der nænsomt, men ivrigt opretholder fugtigheds niveauet hos de to. Baleri tog mig i munden. Igen. Igen dybt og uimodståeligt. 

Endnu et syn, der sidder fast. Baleris ryg, mens hun står bøjet indover Vickys spredte ben. Det er gode hofter at holde fast i og hive til sig. Igen og igen.

Mig på ryggen. Vicky i bedste cowboy - både omvendt (kig i spejlet) og forlæns. To kvinder på skift med de bedste blæs og håndarbejde. Vicky slipper ikke grebet om den, mens hun drejer den lille polestangnumse om til mine nysgerrige fingre. Nænsomt, blødt og forsigtigt - det var lige det hun søgte. Baleri returnerede med et frækt glimt et fast tag hun mærkede tidligere, mens hun levede op til sit tilnavn.

Der er mange ting, jeg ikke glemmer; deres hidsende kys (trevejs), deres erfarne og nærværende ageren, deres smukke mørke øjne. Fra jeg trådte ind ad døren, mens de teasede og blæste, mens de lå på hver sin side af mig … hele vejen frem til jeg gik.

En trekant for alle tre, hvor jeg var i centrum og konstant blev forkælet af ivrige hænder og diverse læber.

Genbesøg? Hvad tror du selv? JA! Også hver for sig. I en unfair sammenligning af de to fantastiske sex veninder er Baleri mere PSE og Vicky den vidunderlige GFE. 

Praktik:

Jeg kontaktede Vicky på Whatsapp. Professionelt og smidigt håndteret. 
God parkering. Diskret adgang.

Gummi? Ja da. Vicky ved hvordan man sætter sådan noget på - det er langt fra alle der gør det godt. De frækkeste blows uden. 

Links. Se i kommentarerne. Eller søg selv her på siden eller på Nympho. De er nemme at finde på deres navne.

Billeder. Der er mange professionelle modelbilleder af Baleri, smukke og hun skuffer ikke. Der er få billeder af Vicky og uden hendes øjne, men hun skuffer bestemt heller ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du en pris på din oplevelse - og skiftes der kondom mellem de to kvinder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 13 timer siden:

Har du en pris på din oplevelse - og skiftes der kondom mellem de to kvinder ?

De har tre niveauer og tre tids længder - som udgangspunkt. Kontakt Vicky med pris for dine drømme. Hun svarer hurtigt. De er helt sikkert pengene værd. 

Jeg har kun én gang før oplevet så veludført gummi håndtering - og hvis det er en party killer for dig, så sig det; der er jo en tredje til at distrahere. For ja, de passer på sig selv for deres og vores glæde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare så jeg er 100% sikker, det var med lesbisk show? 

Har skrevet med nogle duos i denne her tid, men der er det kun med fokus på manden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 20 minutter siden:

Bare så jeg er 100% sikker, det var med lesbisk show? 

Har skrevet med nogle duos i denne her tid, men der er det kun med fokus på manden. 

Jeg var ikke passiv, men du kan roligt skrive til de to misser. De nyder hinanden- det er tydeligt. Det vil jeg tro, du også kommer til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man nu kommer fra Ringsted (udkants-københavn som jyderne kalder det), er det så en fordel at komme i bil, eller er offentlig transport at fortrække?  

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 6 timer siden:

Hvis man nu kommer fra Ringsted (udkants-københavn som jyderne kalder det), er det så en fordel at komme i bil, eller er offentlig transport at fortrække?  

Kommer lidt an på hvor de er lokaliseret.
Hvis det er ørestaden, kan du fint tage bilen og parkerer i enten Fields, Ude ved Robert Jacobsens vej eller P-Hus Ejler Bille.
Det offentlige er os fint, da der går metro lige ud til døren nærmest, den fortsætter ud mod de sidst to nævnte P-Huse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...