Den_glade_amatør 5329 Skrevet 7. April cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden: Jeg spørger også altid om hun ved det og meget kort om en åben snakke om emnet der hjemme måske være godt, motivere til ærlighed og dialog til et åben forhold og give næven fra sexolog og mulige foredrag med på vej. Jeg fornemmer dine gode intentioner, men jeg besøger altså ikke en GP for at tale om hende derhjemme. Tværtimod er det ret lystdræbende i forhold til at skabe den intime stemning, som jeg er kommet til GPen for. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 683 Skrevet 7. April Fair nok. Og det gør jo alle mand som opsøger en GP at finde et sted hvor de kan flygter sig, glemmer hverdag og blev rørt. Men det er mig lige meget, fordi på den lange bane hjælpe det jo ikke. Jeg tag ikke kun ansvar over for min direkte kunde også over den kvindes følse og de børn som kan stå bagved ham. Jeg er 100 procent bevidst om at han har en mangel og behov hvorfor han komme og er med glade til sted for at give ham det, men jeg ved også om de negative følelser i at være utro og den konflikt som kan da opstå i en selv. Jeg ved også om hvordan kvinder har det hvis de opdager at ens mand er utro.. og hvilke konsekvenser børn kan få af det. Dermed ser jeg det hele og alle involverede i det og hvis jeg kan bidrage for et bedre tilværelse for alle pårørende, med at åbner døren til dialog mellem mig og kunden og giver den måske mangelnde input, når det er ønsket, måske også vejledning under vejes har jeg gjort det hvad da er i min magt for undgå det negative som kan medføre utroskabet og har en rent samvittighed. Jeg er 100 procent overbevist over ærlighed og frihed i en forhold er vejen til glæden for alle parter inden situationen. Men jeg åbner kun på første kontakt døren til dialog... Og så skal kunde selv komme hvis han har bruge for hjælp med spørgsmålet om hvordan. Jeg blev ikke hængende på emnet da min primære opgave er et stille hudsult. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 7. April Sympatiske tanker, du gør dig @cowgirl.90. cowgirl.90 skrev, for 42 minutter siden: Jeg tag ikke kun ansvar over for min direkte kunde også over den kvindes følse og de børn som kan stå bagved ham. Men også meget ambitiøst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 7. April (edited) Da jeg var aktiv , mødte jeg min nuværende mand. Han var betalende gæst og jeg kunne med det samne mærke der var gensidig interesse. Da han bookede 2. gang kunne jeg mærke at jeg blev oprigtig glad for at han kom igen. Jeg behsndlede hsm ikke anderledes end mine andre gæster men indeni var han den der stod højest på favorit skalaen. Det havde intet at gøre med det seksuelle og hans præstation ( sådan som mange mænd vil tro ) men noget at gøre med den hjertevarme han udstrålede. Jeg kunne bare mærke han var et rigtig godt menneske, at han var gennemreel og at han ville mig det godt. Vi skrev sammen og jeg mærkede en oprigtig ( ikke påtrængende ) interesse fra ham og så opdagede jeg at vi havde fælles interesser og at vi tænkte lidt på samme måde. 3. Gang han besøgte mig opdagede jeg at hans hjertevarme manifesterede sig i et af de mest fantadtiske kram han kunne give. Hans generøsitet er ikke kun at give materielt, der er også at kunne give af sig selv og sin kærlighed. Og med det kram han gav mig tilsidst i vores 3. Møde , der vidste jeg dybt i mit hjerte at han skulle blive i mit liv. For altid. Jeg vidste - lige der - at jeg ikke ville kunne undvære ham og at han var sendt til mig fra noget hinsides. Det kram han gav og stadig giver er som at blive omsvøbt af en brise af tryghed, omsorg og komplet ro. Og der sagde jeg til ham at fra nu af skulle han ikke betale noget . Fra nu af var han min. Det lyder måske lidt pladderromantisk for nogle , men det var altså sådan det føltes. Vi er sammen på 5. år og elsker hinsnden højt. Jeg ved at jeg har den fulde frihed til at forblive i branchen og gøre nøjagtig hvad jeg gjorde da jeg var single, men det at have den frihed gør at jeg ikke rigtig føler noget behov for det. Så ja selvfølgelig kan msn som gp blive forelsket i sin gæst Redigeret 7. April af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nora Sommer Skrevet 7. April Ja da. Hvis der er kemi og man ses fast mange gange.. Jeg har da været lun på flere af mine sugardaddies fordi de var kloge, sjove og attraktive. Men de var langt ældre end mig og tror bare indforstået at man ved (ikke nødvendigvis alle, men for det meste) at det ikke bliver til mere end sex og sjove stunder mod betaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2511 Skrevet 7. April (edited) Clasic Love skrev, den 5.4.2025 at 23:13: en gp kan blive lun på en kunde, men at blive forelsket er noget andet, Helt enig! Det er en god sondring. Jeg har før skrevet at jeg aldrig har været forelsket (sådan, groft skåret) Men jeg har da tit været lun på en kvinde. Der er forskel, at være 'lun på' betyder for mig både at man er tiltrukket seksuelt og personligt, men det giver slet ikke den samme følelsesmæssige ravage. Jeg tænker det gælder for pigerne om at kunne mærke, om manden 'kun' er lun på hende (eller hun på ham), eller om der er en forelskelse under opsejling. Jævnfør også noget af det, @cowgirl.90 skrev ... Der er en verden til forskel. Er man bare 'lun på' giver det sex'en og samværet en ekstra glød, men det er ret uproblematisk. Redigeret 7. April af sneræven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clasic Love 33 Skrevet 5. November Jeg har haft et forhold til en gp i 6 år det var vildt spændende og skønt. Nu er det slut da pengene slap op og jeg ikke kunne hjælpe hende mere. Nu sidder jeg tilbage med alle de gode minder som jeg aldrig vil glemme, da hun har et stort plads i mit hjerte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 856 Skrevet 7. November Jeg har prøvet gensidig forelskelse med en GP. Og har bestemt også mødt et par GP, der gerne ville have et forhold uden "direkte" penge for det. Men det ville så mere blive et Sugarbabe forhold end et almindeligt forhold. I dag undgår jeg det helst. Det er nu bedst når begge er afklaret med ens roller aka Du får penge og jeg får sex og når tiden er gået er vi to fremmede der går ud i verden hver for sig men med forhåbentligt nogle gode minder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clasic Love 33 Skrevet 7. November Clasic Love skrev, den 5.11.2025 at 22:00: Jeg har haft et forhold til en gp i 6 år det var vildt spændende og skønt. Nu er det slut da pengene slap op og jeg ikke kunne hjælpe hende mere. Nu sidder jeg tilbage med alle de gode minder som jeg aldrig vil glemme, da hun har et stort plads i mit hjerte. Det er ikke altid nemt med følelser, men hun er noget helt specielt. Jeg har jo på ingen måde rettigheder til hende da vi ikke er forlovet eller gift. Vi bestemmer jo helt selv hvem vi vil være sammen med. Jeg har sagt til hende at hun er den eneste jeg vil være sammen med og det vil jeg overholde, jeg har nået til et punkt i mit liv hvor jeg vil falde til ro, men der skal jo være to til en tango og meget skal man tænke over… Lige et spørgsmål, er det normalt at manden skal betale for alt i et forhold eller deles man om udgifterne… bare en tanke fra en som har været single det meste af livet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 9. November Tip toe skrev, den 27.3.2025 at 17:49: Er det illusioner? Selvbedrag? Eller kan en professionel GP med flere gæster om dagen også godt falde for en af mændene der står i kalenderen? Om det er selvbedrag i dit tilfælde skal jeg ikke kunne sige. Men jeg er da overbevist om, at en GP også kan falde for en kunde, for de er jo også blot mennesker som os andre. Jeg har også haft et par supergode oplevelser, hvor man følte, at det hele gik op i en højere enhed. Jeg følte på mange måder virkelig, at det var en kæreste jeg lå og hyggede med. Og den ene gang også sluttet af med et ønske fra hendes side om at se mig igen. Men jeg er nu nok ikke så naiv, at jeg faktisk tror på, at hun ønsker mere end som så med mig. Jeg har givetvis været en sød, rar, hensynsfuld ældre mand, som behandlede hende pænt og respektfuldt, og derfor er jeg sikkert en god kunde - måske i forhold til andre, som ikke er så behagelige og hensynsfylde at være sammen med. Og en god kunde vil man jo gerne have besøg af igen, fordi hun naturligvis gerne vil have andre 1800 kr. fra mig. Og måske hellere have 1800 kr. fra mig en fra en af de "dårlige" kunder. Så jeg er egentlig overbevist om, at det blot er godt skuespil og god service, jeg har fået. Nu har jeg selvfølgelig kun set hende den ene gang. Det kan da godt være, at hvis jeg begyndte at besøge hende jævnligt, at der så faktisk ville udvikle sig nogle følelser mellem os, så hun faktisk kunne tænke sig at indlede et kæresteforhold med mig. Det er naturligvis muligt og ville nok være mere sandsynligt, hvis jeg ikke var ca. 25 år ældre end hende. Dermed ikke sagt, at man ikke sagtens kan være sammen med en og elske en, der er 25 år ældre/yngre - sandsynligheden er dog nok mindre. Så jeg er ret overbevist om, at selvom jeg fik en supergod og hyggelig kæresteoplevelser, så var det rent skuespil. Jeg var blot endnu en ældre mand, der havde lyst til at stikke pikken op i en ung kvinde og kneppe hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 13. November (edited) Tip toe skrev, den 27.3.2025 at 17:49: Byd ind med kommentarer, holdninger eller oplevelser. Man hører nogle gange om manden der falder pladask for en GP, og får svært ved at kapere erkendelsen af, at hun jo bare er på arbejde. Men sker det nogensinde den anden vej rundt? Jeg ved pigerne naturligvis er professionelle og kan udføre et act, men har alligevel haft to oplevelser som fik mig til at tænke “hmmmm”. En dansk GP var jeg mere eller mindre blevet stamkunde hos. Vi klikkede godt sammen, men hun udførte ydelserne som forventet - indtil hun en dag i stedet tog initiativ til at tungekysse i stedet for. Der stod vi og brugte nærmest alt tiden på at kysse fremfor at hoppe i sengen, så jeg har efterfølgende meget overvejet hvad hun havde af tanker om det og om mig. En anden kvinde fra Polen besøgte jeg et par gange. God kemi, og en af gangene gik sex bare op i en højere enhed med masser af kys og ydelser ud over det forventede. Efter lang tid pause mødte jeg hende igen, og hende øjne strålede da jeg kom ind. Tog imod mig med kys og omfavnelse. Endnu en rum tid passerede. Hun kom tilbage og jeg prøvede at booke et møde trods en travl kalender. Desværre måtte jeg afmelde igen, og da jeg skrev det til hende (som man jo skal) virkede det som om hun blev oprigtig rasende på mig. Jeg tolkede det som om hun virkelig havde set frem til at mødes. Er det illusioner? Selvbedrag? Eller kan en professionel GP med flere gæster om dagen også godt falde for en af mændene der står i kalenderen? Hej min ven, Det er jo godt for hende, at hun også har lov til både at tænde på en flot kunde og nyde sex. Det er ikke kun os, der har ret til at nyde – jeg synes, det er positivt, at de flotte kvinder i branchen også får noget ud af det. I min verden har jeg stor respekt for jer, GP-kvinder, der gider være sammen med os! Det er en vigtig del af vores samfund, og jeg er dybt skuffet over, at samfundet ikke tager bedre hånd om de kvinder, der har dette erhverv. De bidrager trods alt til, at der er færre voldtægtssager, at vi kan nyde nærvær, og at der er kvinder, der hjælper de mænd, som ikke har så stor succes med kvinder – enten på grund af mangel på karisma eller udseende. Jeg var med til en god gangbang, hvor GP’en “ubevidst” valgte en af os. Man kunne tydeligt se, at hun tændte rigtig meget på ham. Det var fantastisk at se hende nyde ham og ophidse os andre, der ellers blev betragtet som ligegyldige. Hun var slet ikke til at stoppe, efter hun havde haft sex med ham. Det var det bedste at se hende gøre det med ham – super fedt! Hun er også en af top tre blandt de bedste GP’er i Danmark. Og jeg er helt enig: Man falder for en GP ikke kun på det fysiske, men også på deres person, deres stemmer og den måde, de er på… I det antikke Grækenland fandtes der former for sexarbejde, som i visse tilfælde blev betragtet med en vis respekt – især sammenlignet med, hvordan samfundet senere har set på det. Derfor synes jeg i min optik, at det er godt, at de har det så godt. Jeg prøver altid at mærke de dejlige kvinder og læse i deres øjne og kroppe, hvordan de har det. Redigeret 13. November af Cookiedick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 13. November Cookiedick skrev, for 3 timer siden: I min verden har jeg stor respekt for jer, GP-kvinder, der gider være sammen med os! Det er en vigtig del af vores samfund, og jeg er dybt skuffet over, at samfundet ikke tager bedre hånd om de kvinder, der har dette erhverv. De bidrager trods alt til, at der er færre voldtægtssager, at vi kan nyde nærvær, og at der er kvinder, der hjælper de mænd, som ikke har så stor succes med kvinder – enten på grund af mangel på karisma eller udseende. Forebygger prostitution virkelig voldtægt? Er det tilfældet er det jo utrolig dejligt, men jeg kunne nu godt tvivle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 14. November (edited) ensomfyr skrev, for 10 timer siden: Forebygger prostitution virkelig voldtægt? Er det tilfældet er det jo utrolig dejligt, men jeg kunne nu godt tvivle. Jeg ser dit spørgsmål som både relevant og vigtigt: “Forebygger prostitution virkelig voldtægt?” Svaret er ikke simpelt, men der findes faktisk seriøs forskning, der peger på, at reguleret sexarbejde kan spille en rolle i forhold til voldtægtstal. Et godt studie er “Do Prostitution Laws Affect Rape Rates? Evidence from Europe” af Huasheng Gao og Vanya Petrova, offentliggjort i Journal of Law and Economics (2022). Her er nogle af de vigtigste konklusioner fra studiet: Når prostitution bliver liberaliseret (dvs. lovliggjort eller reguleret), observerer studiet et signifikant fald i voldtægtsrater. Omvendt viser de, at når prostitution forbydes eller strammes (f.eks. via modeller som den nordiske, hvor det er strafbart at købe sex), ser de en stigning i voldtægtsrater. Effekten er asymmetrisk: forbud har en større negativ effekt end liberalisering har en positiv effekt. Deres analyser viser også, at de ikke finder samme mønster for ikke-seksuelle forbrydelser — det tyder på, at effekten er specifik for seksuel vold og ikke bare et generelt kriminalitetsfænomen. Redigeret 14. November af Cookiedick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 282 Skrevet 14. November Cookiedick skrev, for 10 timer siden: Svaret er ikke simpelt, men der findes faktisk seriøs forskning, der peger på, at reguleret sexarbejde kan spille en rolle i forhold til voldtægtstal. Tak for et meget oplysende indlæg. Men det er da super hvis det er sådan. Ved du hvilke typer voldtægt det forebygger? Jeg kan ikke forestille mig, at det vil have en positiv effekt på partnervoldtægt, hvor det sker inden for forholdet. Heller ikke på de voldtægter, hvor de forud har mødt manden på en bar eller noget, og slet ikke hvis der er blevet lagt lidt op til noget, men kvinden så fortryder og ikke vil mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg