Den_glade_amatør 4936 Skrevet 7. April cowgirl.90 skrev, for 8 timer siden: Jeg spørger også altid om hun ved det og meget kort om en åben snakke om emnet der hjemme måske være godt, motivere til ærlighed og dialog til et åben forhold og give næven fra sexolog og mulige foredrag med på vej. Jeg fornemmer dine gode intentioner, men jeg besøger altså ikke en GP for at tale om hende derhjemme. Tværtimod er det ret lystdræbende i forhold til at skabe den intime stemning, som jeg er kommet til GPen for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 549 Skrevet 7. April Fair nok. Og det gør jo alle mand som opsøger en GP at finde et sted hvor de kan flygter sig, glemmer hverdag og blev rørt. Men det er mig lige meget, fordi på den lange bane hjælpe det jo ikke. Jeg tag ikke kun ansvar over for min direkte kunde også over den kvindes følse og de børn som kan stå bagved ham. Jeg er 100 procent bevidst om at han har en mangel og behov hvorfor han komme og er med glade til sted for at give ham det, men jeg ved også om de negative følelser i at være utro og den konflikt som kan da opstå i en selv. Jeg ved også om hvordan kvinder har det hvis de opdager at ens mand er utro.. og hvilke konsekvenser børn kan få af det. Dermed ser jeg det hele og alle involverede i det og hvis jeg kan bidrage for et bedre tilværelse for alle pårørende, med at åbner døren til dialog mellem mig og kunden og giver den måske mangelnde input, når det er ønsket, måske også vejledning under vejes har jeg gjort det hvad da er i min magt for undgå det negative som kan medføre utroskabet og har en rent samvittighed. Jeg er 100 procent overbevist over ærlighed og frihed i en forhold er vejen til glæden for alle parter inden situationen. Men jeg åbner kun på første kontakt døren til dialog... Og så skal kunde selv komme hvis han har bruge for hjælp med spørgsmålet om hvordan. Jeg blev ikke hængende på emnet da min primære opgave er et stille hudsult. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4936 Skrevet 7. April Sympatiske tanker, du gør dig @cowgirl.90. cowgirl.90 skrev, for 42 minutter siden: Jeg tag ikke kun ansvar over for min direkte kunde også over den kvindes følse og de børn som kan stå bagved ham. Men også meget ambitiøst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 7. April (edited) Da jeg var aktiv , mødte jeg min nuværende mand. Han var betalende gæst og jeg kunne med det samne mærke der var gensidig interesse. Da han bookede 2. gang kunne jeg mærke at jeg blev oprigtig glad for at han kom igen. Jeg behsndlede hsm ikke anderledes end mine andre gæster men indeni var han den der stod højest på favorit skalaen. Det havde intet at gøre med det seksuelle og hans præstation ( sådan som mange mænd vil tro ) men noget at gøre med den hjertevarme han udstrålede. Jeg kunne bare mærke han var et rigtig godt menneske, at han var gennemreel og at han ville mig det godt. Vi skrev sammen og jeg mærkede en oprigtig ( ikke påtrængende ) interesse fra ham og så opdagede jeg at vi havde fælles interesser og at vi tænkte lidt på samme måde. 3. Gang han besøgte mig opdagede jeg at hans hjertevarme manifesterede sig i et af de mest fantadtiske kram han kunne give. Hans generøsitet er ikke kun at give materielt, der er også at kunne give af sig selv og sin kærlighed. Og med det kram han gav mig tilsidst i vores 3. Møde , der vidste jeg dybt i mit hjerte at han skulle blive i mit liv. For altid. Jeg vidste - lige der - at jeg ikke ville kunne undvære ham og at han var sendt til mig fra noget hinsides. Det kram han gav og stadig giver er som at blive omsvøbt af en brise af tryghed, omsorg og komplet ro. Og der sagde jeg til ham at fra nu af skulle han ikke betale noget . Fra nu af var han min. Det lyder måske lidt pladderromantisk for nogle , men det var altså sådan det føltes. Vi er sammen på 5. år og elsker hinsnden højt. Jeg ved at jeg har den fulde frihed til at forblive i branchen og gøre nøjagtig hvad jeg gjorde da jeg var single, men det at have den frihed gør at jeg ikke rigtig føler noget behov for det. Så ja selvfølgelig kan msn som gp blive forelsket i sin gæst Redigeret 7. April af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nora Sommer Skrevet 7. April Ja da. Hvis der er kemi og man ses fast mange gange.. Jeg har da været lun på flere af mine sugardaddies fordi de var kloge, sjove og attraktive. Men de var langt ældre end mig og tror bare indforstået at man ved (ikke nødvendigvis alle, men for det meste) at det ikke bliver til mere end sex og sjove stunder mod betaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2355 Skrevet 7. April (edited) Clasic Love skrev, den 5.4.2025 at 23:13: en gp kan blive lun på en kunde, men at blive forelsket er noget andet, Helt enig! Det er en god sondring. Jeg har før skrevet at jeg aldrig har været forelsket (sådan, groft skåret) Men jeg har da tit været lun på en kvinde. Der er forskel, at være 'lun på' betyder for mig både at man er tiltrukket seksuelt og personligt, men det giver slet ikke den samme følelsesmæssige ravage. Jeg tænker det gælder for pigerne om at kunne mærke, om manden 'kun' er lun på hende (eller hun på ham), eller om der er en forelskelse under opsejling. Jævnfør også noget af det, @cowgirl.90 skrev ... Der er en verden til forskel. Er man bare 'lun på' giver det sex'en og samværet en ekstra glød, men det er ret uproblematisk. Redigeret 7. April af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg