Hop til indhold

Zara: 100% gentagelsesfaktor

Featured Replies

Skrevet

Zara var virkelig let at kommunikere med, så det var dejligt let at få en aftale booket.

Har længe gået og kigget på hendes billeder og tænkt: “Det er for godt til at være sandt.” Vi blev modtaget af pigen fra billederne, og hold nu kæft, hvor er hun fræk. Petite, elegant og latterligt fræk.

Hun var iført en latexkjole og et par frække stilletter, så jeg var i syvende himmel.

Hendes bj var ekstraordinær, og jeg måtte bede hende om at holde lidt igen, for at det ikke skulle ende med et 5-minutters besøg. Overvejede faktisk blot at nøjes med bj, da det var så lækkert. Men måtte selvfølgelig også prøve sex-delen. Det skuffede bestemt ikke og var bestemt en virkelig god beslutning.

Kommer jeg igen? Hvis ikke allerede i morgen, så meget snart. Hun er helt fantastisk.

Pas godt på hende — hun må meget gerne blive ved med at komme tilbage til Kbh. 

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe-pse-video

Redigeret af Nemt

Skrevet

Helt modsat. Nok den glædespige jeg har haft allerdårligst kemi med. Alt ved mødet var et stort red flag: hun virkede sur, tiden var ringe administreret. Det blev et møde som bare skulle overstås for begge parter. 

Det eneste lille pluspoint, var udsigten over det centrale København.

Skrevet

Jeg har også besøgt Zara nogle gange. Vi svingede godt sammen, men jeg kan også fornemme, at hendes service kan afhænge af dagsformen eller kemi med gæsten.

Hendes blow job var ikke dybt nok, kun få centimeter. Da jeg nævnte det, påstod hun, at det var “deep throat”, hvis hun skulle sutte dybere, hvilket ville koste “extra”. Men jeg fik hende da overtalt til at gå lidt dybere alligevel. 

Man skal være til skinny typer, da Zara er ekstremt tynd med en lille A-skål. Det positive er, at hendes fisse er en af de mest stramme, som jeg har prøvet. Det er en sjældenhed. Skal det være stramt, er hun den mest stramme pussy in town. 

Generelt var Zara tjenestevillig og jeg fik en fin behandling. Men forvent ikke en GFE-service. 

Redigeret af Blow lover

• 2 months later...
Skrevet
Nemt skrev, den 22.3.2025 at 19:01:

Zara var virkelig let at kommunikere med, så det var dejligt let at få en aftale booket.

Har længe gået og kigget på hendes billeder og tænkt: “Det er for godt til at være sandt.” Vi blev modtaget af pigen fra billederne, og hold nu kæft, hvor er hun fræk. Petite, elegant og latterligt fræk.

Hun var iført en latexkjole og et par frække stilletter, så jeg var i syvende himmel.

Hendes bj var ekstraordinær, og jeg måtte bede hende om at holde lidt igen, for at det ikke skulle ende med et 5-minutters besøg. Overvejede faktisk blot at nøjes med bj, da det var så lækkert. Men måtte selvfølgelig også prøve sex-delen. Det skuffede bestemt ikke og var bestemt en virkelig god beslutning.

Kommer jeg igen? Hvis ikke allerede i morgen, så meget snart. Hun er helt fantastisk.

Pas godt på hende — hun må meget gerne blive ved med at komme tilbage til Kbh. 

https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-gfe-pse-video

Helt enig var hos Zara i dag for første gang. Hun var smilende, let at snakke med og opfyldte til fulde mine ønsker. Kommer der helt sikkert igen.

Og næste gang står den “kun” på massage og slow blowjob med CIM . Det var i sær klasse 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.