Hop til indhold
SiaUngQ

Ændring af oplysninger

Recommended Posts

Jeg har forsøgt at ændre, mine oplysninger i profilen men det er ikke muligt… Hellere ikke at ændre telefonnummer… I mit desperate forsøg, tror jeg at jeg fik slettet alle mine billeder:ph34r:

Nogen hjælp? :wub:

Hilsen mormor på 90<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har forsøgt at ændre, mine oplysninger i profilen men det er ikke muligt… Hellere ikke at ændre telefonnummer… I mit desperate forsøg, tror jeg at jeg fik slettet alle mine billeder:ph34r:

Nogen hjælp? :wub:

Hilsen mormor på 90<3

Hvis du med profilen mener den i annoncesektionen, så er det ikke muligt længere, da admin er fraværende og der ingen support er. Du kan ændre den anden profil, altså det der vises til venstre, når du skriver et indlæg. Der skal du ind i kontoindstillinger, tryk på pilen ved dit navn helt oppe til højre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Hvis du med profilen mener den i annoncesektionen, så er det ikke muligt længere, da admin er fraværende og der ingen support er. Du kan ændre den anden profil, altså det der vises til venstre, når du skriver et indlæg. Der skal du ind i kontoindstillinger, tryk på pilen ved dit navn helt oppe til højre. 

Jeg mener mit telefonnummer, da det er mit gamle og jeg muligvis mister gæster hvis de prøver at kontakte mig den vej :ph34r: Også står der jeg er 25 år, men det var jeg for 2 år siden da jeg skrev det - så nu er jeg 27, hvis jeg har regnet rigtigt :P Muligvis mener jeg annoncesektionen, det tror jeg faktisk :wub:

Og jeg forstår simpelthen ikke at admin, ikke tager penge for annoncerne og får det op at køre. Jeg tænker der er en god sjat penge at hente. Jeg betaler ihvertfald glædelig for en ordentligt annonce herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 24 minutter siden:

Jeg betaler ihvertfald glædelig for en ordentligt annonce herinde.

Ja ville jeg også gøre hvis muligt. Har deaktiveret min pt. Da den heller ikke var retvisende længere. 
Men heldigvis har vi jo de andre annonce sider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, Lige nu:

Ja ville jeg også gøre hvis muligt. Har deaktiveret min pt. Da den heller ikke var retvisende længere. 
Men heldigvis har vi jo de andre annonce sider. 

Hvordan har du deaktiveret din? Og hvad kan du egentlig se på min profil? For hvis ikke jeg kan rette det, er det da bedre at deaktivere så der ikke står urigtige oplysninger samt telefonnummer<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 46 minutter siden:

Hvordan har du deaktiveret din?

Menu, Account, annonce administration. Så burde muligheden dukke op. 
Så ligger den på pause. Ikke at jeg længeee har håb for at vi nogensinde kommer til at aktivere igen. Med rettede oplysninger, men så er den ikke slettet i hvert fald. Og hurtig at aktivere hvis miraklet sker at admin gider sitet igen. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 51 minutter siden:

Nej for admin er ikke aktiv til at godkende hverken nye annonceprofiler eller rettelser. 

Men der kommer jo hele tiden nye annoncer, hvordan oprettes de så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ventil skrev, for 57 minutter siden:

Men der kommer jo hele tiden nye annoncer, hvordan oprettes de så?

Her på Eroguide?

Nu tjekker jeg ikke annoncer. Så ved ikke om der er nye. Har svært ved at forestille mig at det skulle kunne lade sig gøre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 6 timer siden:

Nej for admin er ikke aktiv til at godkende hverken nye annonceprofiler eller rettelser. 

Han har garanteret glemt koden :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...