Hop til indhold

"Write to me on the day" - spørgsmål

Featured Replies

Skrevet

Smider lige dette ind i gruppen, for at høre om det er normalt og noget I ofte støder på. 

Jeg er typen, der oftest skriver til en eventuel GP nogle dage før et møde, da hele dagen, skal kunne planlægges så jeg har friheden til et godt møde.

Jeg skrev i mandags til en GP om hun var i København onsdag og hvis ja, at jeg gerne ville have et møde med hende, samt længde på mødet og de ekstras jeg var interesseret i. 

Hun svarede fint tilbage at hun var i København og med priser osv. Men at jeg skulle kontakte hende om morgen på dagen, så ville vi se. 

Jeg er ikke så interesseret i "måske"-møder, da der som sagt skal planlægges en del for at jeg har tid til dette.

Så jeg droppede idéen med denne GP, men vil alligevel høre om det er blevet normalt at GP'er ikke tager møder et par dage før? Har hørt om bollefabrikkerne hvor tidsbestilling mere er vejledende end fast. Men det her var en lidt mere eksklusiv GP, og jeg har ikke stødt på det tidligere, med det segment. Alternativt kunne det være hun ville se om der kom et bedre tilbud ind. 

Hvad siger du, er det blevet normalt? 

Skrevet

På de danske bordeller kan man altid bestille tid så snart vagtplanen er opdateret, så jeg bestiller ofte 14 dage i forvejen for at være sikker på at få de tider der passer mig.

Nogle steder vil de gerne have at man ringer og bekræfter tiden på dagen når pigens vagt starter, hvilket virker meget reelt, bort set fra når man har den første tid. Jeg har siddet i bilen udenfor og ringet ind for at bekræfte, at jeg kommer om 5 min...

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 2 timer siden:

På de danske bordeller kan man altid bestille tid så snart vagtplanen er opdateret, så jeg bestiller ofte 14 dage i forvejen for at være sikker på at få de tider der passer mig.

Nogle steder vil de gerne have at man ringer og bekræfter tiden på dagen når pigens vagt starter, hvilket virker meget reelt, bort set fra når man har den første tid. Jeg har siddet i bilen udenfor og ringet ind for at bekræfte, at jeg kommer om 5 min...

Ja, og den fremgangsmåde kan jeg godt lide, og lige som dig kan jeg også forstå hvorfor man bekræfter på dagen, hvilket jeg altid gør. 

Denne situation, var så bare at da jeg forsøger at bestille selve tiden, får jeg beskeden, prøv på dagen.

Skrevet

Ja, jeg bruger primært thai GP, men det er helt normalt. Som regel samme dag booking, måske dagen før som maks.

Medmindre man er stamkunde eller enten Mamasan ell/og pigen synes du er god kunde. Så får du lidt benefits som booking gennem privat nr dage før eller ugen før.

Sådan er det bare. Nogle har andre til at passe bookinger, nogle har fast kundekreds af stamkunder som de må prioritere, så er der nok andre der ikke gider holde styr på deres arb mere end 1 dag ad gangen. osv osv.

Skrevet

Det trælse er hvis en kunde booker et møde nogen gan 2 måneder i forude.... Heldig mig de har ikke aflyst men det hvad sker oftere er folk booker 2 uge forude, at de så aflyser dagen før eller om morgenen på min besked med opfordring om bekræftelse... Det trælse er hvis jeg her har afvist for den person allerede 3 andere...

Her er for mig som tilbyder møder stadig min egen spørgsmål om hvordan skal jeg gøre.... Giver mulighed for at book og blokere tiden selvom det sker ikke sjældent at folk så aflyser eller giver kun spontane aftale med max 1 dag booking forude?

Det er ikke lige nemt at navigere i det som GP synes jeg. Jeg selv er pænt træt af de som aflyser lige en aften før men værdsætter rigtig meget den sikkerhed som kan med bringe de aftale som blev lavet i godt tid forude.. som også holder stressen om man skal være parat hele tiden ved mobilen mindre og man har mere overskud og hoved på selve møder når man er lige til på vagt

Så mænder det er lidt også en spørgsmål om hvordan I ønsker at det skal være og om hvordan i agere i det og om i er mødestabil. 

Og så kan det være at pigen kan være selv i en usikker situation og ved ikke selv om hun kan være på på selve dagen..

For mig nu her for eksempel har jeg haft planer om at vil være aktiv på fredag formiddag og lørdag formiddag som jeg har også annonceret for... Fik nogen henvendelse men da jeg er blevet syg skulle jeg skrive fra i mandags Ahh.... Vi er nødt at tag det spontane... Hvor jeg nu ved det komme ikke til at sker overhovedet at være til rådighed... 

Vi piger er jo ikke maskiner... Lige som I mander er det ikke... Men det gør det hele lidt svært... 

Skrevet

Oh
Hmm
That's a bit weird.
I usually also make appointments several days in advance, up to a week in advance, and that's usually very appreciated since then the girl can plan as well.
Usually they say, please confirm on the day so she Knows everything is still as planned.
And that's pretty fair for both of us. 
But
Never that I should wait to write at all until the day.
That would never work for me anyways, since it takes way to much planning for me. 
If anything, the higher end girls are the once that wants to plan well in advance. 

I hate to say it, but it kind of sounds like you are right, that she was hoping for a meeting with someone that gives a better offer.    

Skrevet
½angel skrev, for 10 timer siden:

Men at jeg skulle kontakte hende om morgen på dagen, så ville vi se. 

Jeg er ikke så interesseret i "måske"-møder, d

Er du sikker på at det skal tolkes som at det er hende der er “måske”?

Jeg oplever det som modsat. Når man begynder at kende damerne lidt mere, begynder de alle at brokke sig over hvor useriøse folk er med deres bookninger, hvilket jo er spild af tid og dermed indtjening.

Derfor vil de gerne have en opfølgnings kontakt til deres kunder. Mange restauranter gør det samme

Skrevet
  • Author
GlJens71 skrev, for 38 minutter siden:

Er du sikker på at det skal tolkes som at det er hende der er “måske”?

Ja, helt præcist skrev jeg to beskeder til hende. Første hvor jeg spurgte om hun var i København der og hvad jeg så gerne ville booke af tid og ydelser. Da hun svarede ja, skrev jeg tilbage om hun så var interesset i at mødes, igen med dagen, tidspunkt og ydelser. Så synes ikke man kan misforstå at jeg var klar.

Skrevet
½angel skrev, for 45 minutter siden:

. Så synes ikke man kan misforstå at jeg var klar.

Tror du misforstår mig. Og tror at din GP også var sikker på din “klarhed”

Mulighed: da hun ikke kender dig, kommer du i en store gruppe af hendes potentielle kunder, som booker dage før og derefter dropper det på dagen - måske endda uden at aflyse…. Derfor ønske om opfølgning på dagen. 
Det oplever jeg tit. Efter et par gange er det ligegyldigt med den opfølgning :-)

Jeg har oplevet GP’ere som har truet med at aflyse hvis ikke opfølgningen kom på et bestemt tidspunkt - hverken før eller senere…

Redigeret af GlJens71

Skrevet
½angel skrev, for 11 timer siden:

Hvad siger du, er det blevet normalt? 

Hello…

I usually ask to contact me on the day of the meeting because unfortunately there are fake appointments, just speculation.

There are people (girls/sponsors and their assistants) who pretend to be clients just to know which city the girl will be in that day/week.

For the real client who just wants to schedule in advance (which I think is very correct) and is not aware of this type of situation, it may seem strange…but certain attitudes are the only way to avoid being deceived frequently and not give private information to strangers who are not clients.

Have a good day 

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Skrevet
  • Author
GlJens71 skrev, for 50 minutter siden:

Derfor ønske om opfølgning på dagen. 

Ja, så misforstod jeg din første besked. 

Jeg skriver altid en bekræftelse på aftalen på dagen, så ved både hun og jeg at det sker. Og har intet problem med at de siger det skal ske på et bestemt tidspunkt. 

Men her ville jeg bare book aftalen, og det kan jeg så først på dagen. Selvfølgelig må hun køre hendes kalender og arbejde fuldstændig som hun vil, og selvfølgelig må hun gøre hvad hun kan for at ryste useriøse kunder væk. Men hvis jeg ved at jeg skal ud at spise med vennerne næste torsdag, og ringer til restauranten for at booke bord, så dropper jeg restauranten, hvis de siger jeg skal tage chancen torsdag. 

Skrevet
  • Author
Rafaela skrev, for 53 minutter siden:

I usually ask to contact me on the day of the meeting because unfortunately there are fake appointments, just speculation.

So I could, as an example, not write to you three days in advance, and book a one hour date Saturday at 16. But have to wait for Saturday and take the chance that a luckier guy, has got the time before? 

It's just as an example. 

I get the confirmation on the day, that's just good manners, and makes it much easier for both parties.

Skrevet
½angel skrev, for 17 minutter siden:

So I could, as an example, not write to you three days in advance, and book a one hour date Saturday at 16. But have to wait for Saturday and take the chance that a luckier guy, has got the time before? 

It's just as an example. 

I get the confirmation on the day, that's just good manners, and makes it much easier for both parties.

I understand what you mean, I think it's correct, organized and I really like it.

However, after so many false appointments, what works best for me is to book the same day, a few hours in advance or even a day in advance.

Honestly, I don't schedule too far in advance and I don't tell him where I'll be and if I'll be there, I just ask him to confirm if my ad is active and then write to me on the day. Believe me, if he really wants to come, he will.

The best wishes 

Rafaela 

Skrevet
  • Author

@Rafaela

Thanks for answering my question. 

And of course do what works best for you.

Skrevet

Måske kontroversielt, men hvad med at tilbyde, at sende et depositum… ?

Tillid går begge veje, og på den måde beviser man jo, at man er seriøs.

Skrevet
  • Author
Easterneuropeplease skrev, 1 time siden:

Siden en af grundreglerne herinde næsten er ikke at betale forud. Vil jeg afholde mig fra det. Men jeg kommer bare ikke til at bruge tid på dem, der kun vil have på dagen booking.

Anden jeg er heldig og have fri eller det lige passer. Normalt skal mine møder planlægges.

Skrevet
Easterneuropeplease skrev, for 8 timer siden:

Jeg er kæmpe fortaler for depositum og ville ønske at klinikkerne kunne tilbyde den service at administrere depositums til pigerne. Tror desværre ikke lovgivningen tillader det...

Men sådan som branchen nu engang ser ud og med alle de scams, så kan jeg godt forstå at mange er modstandere af det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.