Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n7244/2626/anna-came-back-in-cph 

GFE når det er bedst
Det er et år siden jeg så Anna sidst men så at hun langt om længe var tilbage. Så jeg fik hurtigt lavet en aftale med hende i dag. Hun holder til i en diskret lejlighed tæt ved DR byens metro. Gensyns glæder var stor. Et stort dejligt kys og et kæmpe kram gør bare en hård….. En hurtig skyller og så ind til en smuk og dejlig Anna. Hun er ikke bare smuk men også en skøn personlighed som bare smitter. Hun giver det dejligste øko blow og det var svært ikke at holde sig tilbage. Hun er virkelig på og elsker at kysse med tunge så man føler sig som en kæreste. Sex er fantastisk og jeg kommer helt sikkert igen. Skynd jer gutter Hun er kun indtil mandag så afsted til Anna inden hun smutter videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
bentos68 skrev, den 13.3.2025 at 20:22:

https://nympho.dk/n7244/2626/anna-came-back-in-cph 

GFE når det er bedst
Det er et år siden jeg så Anna sidst men så at hun langt om længe var tilbage. Så jeg fik hurtigt lavet en aftale med hende i dag. Hun holder til i en diskret lejlighed tæt ved DR byens metro. Gensyns glæder var stor. Et stort dejligt kys og et kæmpe kram gør bare en hård….. En hurtig skyller og så ind til en smuk og dejlig Anna. Hun er ikke bare smuk men også en skøn personlighed som bare smitter. Hun giver det dejligste øko blow og det var svært ikke at holde sig tilbage. Hun er virkelig på og elsker at kysse med tunge så man føler sig som en kæreste. Sex er fantastisk og jeg kommer helt sikkert igen. Skynd jer gutter Hun er kun indtil mandag så afsted til Anna inden hun smutter videre

Tak for anmeldelsen. Jeg fik selv besøgt hende og hold nu op hun er smuk, og har en skøn personlighed. Formentlig mit bedste GP besøg nogensinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ret sikker på det er polske Anna der var en del af hørdums gruppen på Sydhavnen, men hun kom til mens de var på amager ..

måske var hun der også mens de var oi teglstens området

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horndog skrev, den 15.3.2025 at 08:57:

Tak for anmeldelsen. Jeg fik selv besøgt hende og hold nu op hun er smuk, og har en skøn personlighed. Formentlig mit bedste GP besøg nogensinde.

Ja hun er super dejlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende forleden dag og ja hun er meget sød at være sammen med. Jeg dog at hun var nærig med sin tunge i forhold til at kysse, og lidt en nitte for mig, da det har en stor betydning for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sammen med hende i sommeren ‘19. Hun har opdateret sine billeder, siden den gang. Hvilket ikke kan siges om de andre piger hun delte adresse med :D 

Så det er altid positivt.

Husker det som ret middelmådigt. Historien den gang var at hun havde fået reduceret sit frontparti, da brysterne var ved at dræbe hende ryg. Så alt var lidt tilbageholden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...