Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 9 minutter siden:

Der blev blot spurgt ind til, hvordan hendes setup fungerede, da jeg intet anede om dette.

Og det forstår jeg så godt hvorfor det kan gøre en GP utryg i et set up hvor det er vigtigt at aftalen forstår rammerne og respekterer dem. 

Her kunne man have læst andre anmeldelser og gjort sit forarbejde eller afklaret de spørgsmål tidligere. 

Skrevet

Jeg synes det her er en mærkelig debat. Hvis en kvinde ikke ønsker at mødes med en mand (uanset grundene) så er hun da i sin gode ret til at afvise manden, uanset om det så er 30 sekunder før. For hvad er alternativet hvis hun ikke "må" det? Er det at hun skal gennemføre mødet?, fordi manden mener at han er i gode ret til at kræve det, nu hvor hun havde lovet det? Det skylder hun mig?

Ej vel.

Man kan bagefter være ærgerlig over eller ked af, at mødet ikke blev til noget. Men i de her situationer har man ikke ret til et møde.

Mit bedste råd er bare at komme videre.

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er helt enig i, at ingen er tvunget til noget og det har jeg i øvrigt heller aldrig nævnt. Jeg har dog ikke oplevet problemer med aflysning af møder med så kort varsel før, og jeg vil gerne præcisere, at jeg på intet tidspunkt har nævnt, at Ida var tvunget til at mødes med mig. Jeg vil gerne frabede mig, at det fremhæves på den måde. Som jeg har sagt før, var det blot en heads up til folk herinde, inden de laver en aftale med hende. Der er både positive og uheldige oplevelser, og det er op til folk selv at vurdere.

Jeg har kun positiv feedback fra mine gæster. Og så er der måske 5-6 profiler (inklusiv din) som har oplevet aflysning relativ last minute.

det beklager jeg. Men alt i alt er folk glade, så lad ikke de få comments overdøve.

lad den lukke nu :D 

Skrevet

Men det er netop ingen debat. Det er en anmeldelse. Så lad være, @Larsc2460 , @køb dansk og @nice guy

Larsc2460 skrev, den 15.3.2025 at 14:12:

den har simpelthen ingen relevans for denne debat.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.