Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er selvfølgelig vixenida, der igen er kommet en tur til København, og det skulle prøves.

Det er et sjovt koncept. Man går ind på et hotelværelse, og der ligger en flot pige på sengen med meget lidt tøj på. Ansigtet er skjult under et lagen, men der er nok at glædes over. Hun elsker at blive taget bagfra med numsen i vejret, og bedre udsigt kan man ikke få.

Ansigtet forbliver skjult, og det hele foregår uden ord – ikke noget med farvel og tak, bare smække døren efter sig. Det er frækt.

Det var første gang for mig, men jeg ved, hun har en del fans, så jeg havde ingen betænkeligheder efter lidt hyggelig skriven frem og tilbage på Eroguide. 

Nu har hun en fan mere.

https://vixenida.com/

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Mange tak for anmeldelsen :) nød dit besøg! Og til andre females herinde, kan jeg trygt sige god for denne mand.

Skrevet
  • Author
OneGuy skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan ved man, hvornår @Vixenida er i København?

Det er hun, lige nu :D

Skrevet

Hun ser absolut fantastisk ud ..

Hvordan lavede du aftale ?

Skrevet
  • Author
Sleins skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan lavede du aftale ?

Personlige beskeder på Eroguide - og lidt held :rolleyes:

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 30 minutter siden:

Vil dog også gerne advare og gøre folket særligt opmærksomme på, når de ønsker at lave en aftale med Ida.

Alt gik super godt frem og tilbage mht. kommunikation. Vi aftaler, at mødes idag kl 15 og alt er fint. 

1,5 time før vores aftalte møde, spørger hun om det kan rykkes 15 min, altså til 15:15, hvilket det naturligvis kan.

30 min forinden vores aftalte tid 15:15, aflyser hun vores aftale med begrundelse af, at jeg stillede for mange spørgsmål? Her stod jeg med pengene hævet, stor skuffelse og lang næse.

Det skal siges, at jeg spurgte lidt nærmere indtil hendes koncept, da jeg intet anede omkring det… så ingen irrelevante.

Blot et lille skriv, om at man også skal være påpasselig mht. aftaler med Ida. Jeg kan i hvertfald kun sige, at det er virkelig dårlig stil, idet vi havde haft aftalen længe på plads og så aflyse 30 min før ! Øv!

Jeg respekterer det sure opstod :) 

Aflyser normalt ikke, men noget kom i vejen og ja, der blev spurgt rigtig mange spørsmål, som sommetider indikerer at den anden person på den anden side af skærmen bare ønsker et online rush.. 

Men det var nok ikke tifældet..

Uanset, fejlen på min side var, og jeg beklager aflysningen 30 minutter før aftale. Ikke ok af mig. 

Redigeret af Vixenida

Skrevet
Vixenida skrev, 1 time siden:

Mange tak for anmeldelsen :) nød dit besøg! Og til andre females herinde, kan jeg trygt sige god for denne mand.

Lyder spændene og lækkert. 

Skrevet
køb dansk skrev, for 2 timer siden:

Personlige beskeder på Eroguide - og lidt held :rolleyes:

B) Hmm.. Det er vist lidt for kompliceret.. ville nyde at besøge den smukke kvinde, men skal man lege gætteleg og held , er det jo som at være gift :D men heldigt for dig 

Skrevet
  • Author
Sleins skrev, for 4 minutter siden:

B) Hmm.. Det er vist lidt for kompliceret.. ville nyde at besøge den smukke kvinde, men skal man lege gætteleg og held , er det jo som at være gift :D men heldigt for dig 

OK, måske mere korrekt at skrive god kemi - men føler mig heldig :rolleyes:

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 2 timer siden:

Vil dog også gerne advare og gøre folket særligt opmærksomme på, når de ønsker at lave en aftale med Ida.

Alt gik super godt frem og tilbage mht. kommunikation. Vi aftaler, at mødes idag kl 15 og alt er fint. 

1,5 time før vores aftalte møde, spørger hun om det kan rykkes 15 min, altså til 15:15, hvilket det naturligvis kan.

30 min forinden vores aftalte tid 15:15, aflyser hun vores aftale med begrundelse af, at jeg stillede for mange spørgsmål? Her stod jeg med pengene hævet, stor skuffelse og lang næse.

Det skal siges, at jeg spurgte lidt nærmere indtil hendes koncept, da jeg intet anede omkring det… så ingen irrelevante.

Blot et lille skriv, om at man også skal være påpasselig mht. aftaler med Ida. Jeg kan i hvertfald kun sige, at det er virkelig dårlig stil, idet vi havde haft aftalen længe på plads og så aflyse 30 min før ! Øv!

Hun har lavet samme nummer ved mig på et tidspunkt.

Skrevet
Dear Jessie skrev, for 2 minutter siden:

Hun har lavet samme nummer ved mig på et tidspunkt.

gør det både fordi det er lukrativt. men lysten er et helt centralt element.. så hvis noget kommer i vejen (hvilket sker, men ikke ofte), ja så aflyser jeg. og det beklager jeg

Skrevet
køb dansk skrev, for 5 timer siden:

Ansigtet forbliver skjult, og det hele foregår uden ord – ikke noget med farvel og tak, bare smække døren efter sig. Det er frækt.

tak for en fin anmeldelse, dog er jeg bare efterladt endnu mere nysgerrig :D ingen ord, vil det sige at hun bare stolede på at du ville lægge pengene når hendes ansigt nu var skjult og hun ikke kunne tjekke det? Hvor lang tid havde du aftalt og hvad gav du for det? 

skøn ser hun ud…  

Skrevet
  • Author
hamder-anders skrev, for 54 minutter siden:

tak for en fin anmeldelse, dog er jeg bare efterladt endnu mere nysgerrig :D ingen ord, vil det sige at hun bare stolede på at du ville lægge pengene når hendes ansigt nu var skjult og hun ikke kunne tjekke det? Hvor lang tid havde du aftalt og hvad gav du for det? 

skøn ser hun ud…  

Det har du forstået meget godt :razz:

Skrevet

Har haft fire aftaler med @Vixenida under hendes små besøg i København tre i 2024 og en enkel i år. Skulle have haft mit femte besøg denne måned nu hun er herovre igen men sygdom kom i vejen fra min side men på trods af det gjorde hun sit til at holde en dør åben for mig ift. en aftale. 

Er der god kemi og respektfuld kommunikation så går hun også meget langt for ens skyld for at prøve at få en aftale i hus med en når muligheden er der. 

@køb dansk Tak for anmeldelsen og godt du fik dig en oplevelse ;) Nu er vi flere der kan glædes over nyheden hvergang hun melder sin ankomst herovre igen. 

Skrevet

Tag det i PM.

Dear Jessie skrev, for 9 timer siden:

Det var dig der kontaktede mig tidligt på dagen og spurgte om jeg var klar senere. Er det normalt at du lige mister lysten i løbet af dagen?

Skrevet

Jeg har haft en del aftaler med Vixenida og hun har aflyst to gange. En gang på grund af sygdom og en gang hvor kalenderen ikke kunne gå op.

Det er en fornøjelse at være sammen med en kvinde der åbentlyst nyder at lave set ups med en fremmed mand og hvor hendes kæreste er en del af det. Dette helt unikke set up, kræver der er tid, mod til nye udfordringer, lyst og tillid til hinanden. Det betyder også, at der desværre er risiko for afbud på dagen.

Kh. Hotman

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 18 minutter siden:

Det var da dejligt for jer, hvor det er lykkedes med en aftale. Jeg har dog modtaget to beskeder herover af andre mænd, som beskriver lignende situation som mig, hvor der desværre bliver aflyst med MEGET kort varsel. Samtidig beskriver @Dear Jessie også lignende situation, og kan bakke dette op. Det virker derfor til, at det ikke blot er et enkeltstående tilfælde. Synes det er at udvise manglende respekt for folks tid. Hvorom alting er, så er hun naturligvis fuldt ud berettiget til denne "forretningsmetode", synes dog folk bør være opmærksomme forinden et møde, idet det er super træls at afsætte tid, hæve penge, sætte sig op til et møde, der ikke bliver til noget alligevel.  

Der er en del profiler der er oprettet for at chikanere mig. Din profil er oprettet igår og har kun bidraget til denne tråd.

Jeg har beklaget aflysningen, og undskylder til de mænd jeg har aflyst. Men det er ikke en generel tendens jeg gør. Det sker sommetider, men hovedsageligt, nej.

Skrevet

Har lige været på besøg hos hende og damn hvor var det frækt… lå med ansigtet dækket til iført trusser og stockings. Lagde pengene på sengen tog mit tøj af og hendes trusser. Slikkede hendes røv og velsmagende fisse et lille stykke tid. Så kom jeg op i hendes varme våde fisse og gav den fuld gas i doggy mens jeg masserede hendes røv og gav hende gode klask i de velformede baller - da jeg var færdig tog jeg mit tøj og gik med et smil på læben og sendte tanker til hendes kæreste der sad på toilettet og kunne høre sin dame blive kneppet

dejligt sted god kommunikation ville dog ønske man ku se hendes ansigt men sådan er det nu en gang 

Skrevet
Den store stav skrev, for 3 minutter siden:

Har lige været på besøg hos hende og damn hvor var det frækt… lå med ansigtet dækket til iført trusser og stockings. Lagde pengene på sengen tog mit tøj af og hendes trusser. Slikkede hendes røv og velsmagende fisse et lille stykke tid. Så kom jeg op i hendes varme våde fisse og gav den fuld gas i doggy mens jeg masserede hendes røv og gav hende gode klask i de velformede baller - da jeg var færdig tog jeg mit tøj og gik med et smil på læben og sendte tanker til hendes kæreste der sad på toilettet og kunne høre sin dame blive kneppet

dejligt sted god kommunikation ville dog ønske man ku se hendes ansigt men sådan er det nu en gang 

Det var så dejligt!!!

tak !

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 19 timer siden:

Jeg har dog modtaget to beskeder herover af andre mænd, som beskriver lignende situation som mig, hvor der desværre bliver aflyst med MEGET kort varsel.

Fint at du advarer det er nu engang den chance der er engang imellem at pigerne og især Hobby GPerne må aflyse fra tid til anden og især når GPerne beskriver at det er lyst betonet så skal lysten jo være der for ellers er det ikke en oplevelse der er tilfredsstillende for nogen parter. 

Men vi er så også en håndfuld der har haft upåklagelige oplevelser af flere omgange der giver udtryk for det netop fordi nogen gange er man bare uheldig med afbud andre gange er det også selvforskyldt fordi man begår fejl i ens kommunikation. 

Så må dem der læser med derude selv vurdere om de vil forsøge at sætte en aftale op, jeg kan kun varmt anbefale @Vixenida men respekter hendes, grænser og set up og kommuniker respektfuldt og seriøst det kommer i længst med efter min mening. 

Skrevet
Den store stav skrev, for 17 timer siden:

Har lige været på besøg hos hende o

Tak for anmeldelsen :) Genkender alt du beskriver fra mine egne oplevelser med Vixenida det er et super frækt og unikt set up der giver noget ekstra frækt og kinky hvis man er til den slags oplevelser. 

Skrevet
  • Author
Larsc2460 skrev, for 16 minutter siden:

Der er også stor forskel på at aflyse to timer før kontra 30 min.

Og det har vixenida erkendt og beklaget. Kom nu videre, mand!

Med alt det brok begynder jeg at tro, hun ikke er gået glip af noget særligt :mrgreen:

Redigeret af køb dansk

Skrevet
  • Author
Larsc2460 skrev, for 4 minutter siden:

KD, jeg lader din kommentar passere – den har simpelthen ingen relevans for denne debat. Ha' en god dag, og husk nu at nyde solen!

Det var sgu´ meget ok svaret - jeg HAR nydt solen og ILM.

Skrevet
Larsc2460 skrev, for 14 minutter siden:

Min kommentar var rettet mod DJ's bemærkning om, at det skulle være en gyldig undskyldning at aflyse 30 minutter før en aftale, bare fordi det er "lyst betonet."

Der er vi bare uenige nu har hun undskyldt for det konkrete eksempel så kan du acceptere undskyldningen eller ej. 

Men jeg er uenig i at der ikke er situationer hvor det er acceptabelt og nødvendigt at aflyse 30 minutter før ( selvom aflysning i bedre tid er at foretrække), blandt andet hvis GPen i den sidste del af kommunikationen gør hende utryg i et set up hvor hun er meget sårbar eller når vedvarende spørgsmål gør hende usikker på om aftalen forstår og respekterer hendes set up og præmis for aftalen og derudover ved sygdom der opstår tæt på aftalen. 

Redigeret af Dillermand Junior

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.