Hop til indhold
hamder-anders

Respektløst, eller…?

Recommended Posts

hey derude gutter. 
jeg undres egentlig bare over noget jeg ser tit herinde.. nemlig at der bliver efterspurgt glædespiger i stil med “hvad blev der af hende” og “øv at hun ikke er aktiv mere” … og jeg forstår det egentligt ikke rigtig og finder det en smule respektløst at man ikke giver pigen fred hvis hun er kommet videre 
Glædespiger er piger der yder en service som de bliver betalt for. Gu er de skønne og vanedannende :P men de er altså ikke din kæreste / kone / ejendom,  men piger der arbejder i en periode og så måske kommer videre med deres liv. Hvad gør, at du tror at du har ret til at have kontakt med hende/ dem,  hvis hun de er kommet videre? Hvorfor spørge til dem, hvis du tydeligt kan se, at de ikke er på nogen bordeller eller annoncerer længere? 

håber ikke mine spørgsmål støder nogen. Jeg har selv set en pige fast gennem næsten 4 år, som af den ene eller den anden grund ikke er til at finde nogle steder mer, den gjorde ondt at sluge da jeg oprigtig holdte af hende, men jeg må bare se i øjnene at hun ikke arbejder som GP mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er der galt i at savne nogle? Folk der skriver dette stalker dem jo ikke af den grund. Der er da flere piger jeg ville ønske stadig var her og det er da 'øv at hun ikke er aktiv mere'. Det betyder ikke at jeg tror, at jeg har ret til at have kontakt med dem, lidt en uheldig konklusion af drage på vegne af andre? Jeg ønsker dem alt godt i deres næste kapitel <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 32 minutter siden:

respektløst

Fra en GP’s synsvinkel

Det er ikke respektløst at skrive det herinde. Hvis pigen har forladt branchen kigger hun højst sandsynligt ikke med her og bliver ikke generet af det. 
Har dog lagt mærke til nogen som efterspørger kontakt oplysninger. Selv har mistet dem, ikke havde gemt den fordi de altid kunne finde dem i annoncen osv. Her må jeg sige stop. Lad være at dele selv om I har dem. Lad være at forsøge at kontakte pigen. Det er respektløst. 

Har selv stået i situationen pga midlertidig lukning. Kan ikke huske om annoncen var oppe med beskeden midlertidigt lukket på ubestemt tid. Men ved min mail havde autosvar med den ordlyd. 
Nu var det så min egen “fejl” at arbejde fra privat adresse. Men det til trods. Nogen blev træt af autosvar og fandt mig på Facebook, Snapchat etc. Det er simpelthen over grænsen. 
Det er et kæmpe kompliment at folk savner en. Men det kompliment kan man vise med besøg når / hvis pigen vender retur. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for jeres svar ^_^ 

jeg har gennem en periode på ca 15 år set flere gp’er mere eller mindre fast. nogen gange har der kun været én og andre gange flere. når en er stoppet er jeg hoppet rimelig hurtigt videre til en anden.  På den måde er der mange bekendtskaber som er kommet og gået..

SweettieDK: jeg tænker netop bare at det  ikke må være rart og sidde som GP, være kommet videre, måske have stiftet familie og kunne læse alle mulige spekulationer og derfor af respekt for at der ikke længere er en aktiv annonce eller anden synlig måde man kan komme i kontakt med sin yndlings gp på, så bare at lade være med at søge. bare mit synspunkt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hamder-anders skrev, for 5 minutter siden:

bare mit synspunkt

Og et superfint synspunkt. Bestemt enig. Det ville være det helt optimale. Men tænker ikke der skader nogen at skrive her. En anden vinkel er, nogen gange skifter pigerne navn. Så de rigtigt heldige får et link til pigens nye annonce og så er lykken jo gjort. Så tænker for mange det er den sidste desperate krampe trækning. I håb om de selv har overset noget og hun er aktiv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes der er stor forskel på de forskellige ting der nævnes.

Det er vel fair nok at savne en kvinde man har været glad for uanset hvorfor hun har afbrudt kontakten. Og vel også ok at spørge om der er nogle der er stødt på andre kvinder med lign. kvaliteter.

Og det er vel også fair nok at være nysgerrig på hvordan det er gået hende og om hun evt. er at træffe andre steder (ny landsdel, nyt navn/profil, SB i stedet for GP osv.).

Men selvfølgelig skal man respektere deres behov uanset om de fortsat er i branchen eller ej og stalking er bare på ingen måde i orden.

Jeg har to gange efterlyst kvinder fra branchen. Den ene fordi jeg er dybt forelsket i hende og hvis jeg skulle have overset muligheden for at komme til at genoptage kontakten, ville jeg ikke kunne tilgive mig selv.

Den anden var fordi der skete noget meget specielt i vores møde, som lod til at gøre stort indtryk på hende og dagen efter var hun væk fra branchen. Jeg håbede på at finde en mail eller mobil, fordi jeg ville spørge om hun var ok og sige at jeg er lige her, hvis hun har behov for at tale om det der skete.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Og et superfint synspunkt. Bestemt enig. Det ville være det helt optimale. Men tænker ikke der skader nogen at skrive her. En anden vinkel er, nogen gange skifter pigerne navn. Så de rigtigt heldige får et link til pigens nye annonce og så er lykken jo gjort. Så tænker for mange det er den sidste desperate krampe trækning. I håb om de selv har overset noget og hun er aktiv. 

Jeg har faktisk prøvet for en del år siden at blive kontaktet af den skønneste gp, som egentlig var stoppet i branchen... Vi mødtes en del privat derefter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

At jeg skriver jeg savner en specifik GP betyder ikke, at jeg stalker hende IRL.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

At jeg skriver jeg savner en specifik GP betyder ikke, at jeg stalker hende IRL

det mener jeg bestemt heller ikke. jeg tænker bare at spørg man efter en pige og der er alle mulige der svarer, samt deler telefon nummer eller andre kontaktoplysninger, (siger jeg ikke at du ville gøre men nogen ville måske) 

Ja så er det vel ikke så fedt for pigen som prøver at komme videre men ser sit tidligere kunstnernavn dukke op..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i en anden tråd “mindes” 3 piger på Fyn. Det er absolut ikke for at være respektløs, snarere tværtimod - kunne aldrig finde på at opsøge dem og respekterer fuldt ud, at de nu er et andet sted i deres liv. Jeg tænkte at de måske “kiggede” med og blev glad for min ros.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...