Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Destiny idag, og det var godt nok en skuffende omgang. 

Ja, det er hende på billederne, men synes hun fremstår noget ældre i virkeligheden. 

Det startede ud med at hun tilbød at jeg kunne få en trekant med hendes veninde (som sad og røg), hvilket jeg afslog da jeg kun have lige penge med til 30 min, som også var det vi havde aftalt på forhånd. 

Dette faldt ikke i god jord, da hun skuffende udbrød "are you poor, you just want quick?"

I min optik er 30 min ikke en quicky, men lad gå. 

OWO, 69 og Rimming til hende var aftalt på forhånd, så tænkte ikke det kunne gå helt galt, for hendes krop var dog lækker og solariebrun! 

Selve akten, virkede dog som noget hun gerne ville have overstået hurtigst muligt, og startede skidt ud med hun nu ikke tilbød OWO, eller 69, men jeg måtte slikke hende meget kort, HVIS jeg også skulle dyrke sex..... 

herfra gik alt ned at bakke, da jeg tabte humøret og flere gange blev bedt om at komme, inden vi overhoved havde nået at have sex......... 

Måske kemien ikke var der, det kan sagtens være - dog tænder det mig fuldstændig af, når de ting man har aftalt FØR mødet, lige pludselig ikke gælder og mere virker som lokkemad. 

Fra ankomst, til jeg var nede på gaden igen, var der gået 19 min.... (vel og mærke med trapper op og ned fra 3. sal) 

Så altså ikke en anbefaling herfra. Desværre, da jeg havde store forventninger. 

https://annoncelight.dk/showad/423582

Skrevet

Tak for advarslen. Allerede efter kritikken af økonomien - om det så var ment som en joke, havde jeg vendt mig om og gået.

Skrevet

Hun ser sgu'da godt ud :P

Nævnte hun noget om prisen for en tur med hende og venindeven? Og så hun også godt ud? ;)

En dobbelt time til min egen fødselsdagsgave er ikke udenfor rækkevidde :wub:

Skrevet

jeg har været søgende efter ny fast pige at se i et stykke tid og har i den forbindelse også besøgt Destiny. Jeg havde aftalt 30 minutter med hende uden problemer, men ingen tvivl om at hun ikke er glad for det hun laver. 
tja, det skal jeg selfølgelig ikke skyde hende i skoene, men der var ingen kemi. som i overhovedet. det var meget mekanisk og bare… ja, business. ved ikke om jeg ville skrive advarsel, men hun er ikke toppen af poppen :) MEGET lækker kvinde vil jeg dog sige. Hvis man er til kunstige look er hun en 10’er 

Skrevet
McLovin skrev, den 12.3.2025 at 16:46:

Tak for advarslen. Allerede efter kritikken af økonomien - om det så var ment som en joke, havde jeg vendt mig om og gået.

Præcis, man skal ikke lade sig nedværdige, og selv hvis man havde en million så er den attitude grådig og fortjener intet.

Nogle af disse kvinder har en forkælet indstilling, så må de lære at mænd har standarder og ikke gider betale for at blive talt ned til.

Følg jeres mavefornemmelse og intuition, lad dem lære hvad god service betyder og gå jeres vej hvis der er brok. Der er en ny bus på vej om 15minutter.

Det samme gælder i livets andre forhold.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.