Hop til indhold

Bedste blowjob i byen 2025?

Featured Replies

Skrevet

Hvad du og hvad jeg synes er et godt blowjob, kan jo være vidt forskelligt.  

Skrevet

Jeg kan anbefale Erika i Glostrup som dog er på ferie lige pt men vist er tilbage sidst på ugen 

Skrevet

Sweet Cecilia har givet mig et af de bedste BJ jeg har fået, men tror måske lige hun er smuttet (Så hende forleden). Hun er dog tit i kbh!

Baleri har jeg ikke besøgt endnu, men alle dem der besøger hende har den vildeste oplevelse https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deep

Redigeret af tomaten80
Link var ikke aktivt

Skrevet

@Jan Øster Du siger "bedste blowjob i byen", men du glemmer lige at nævne, hvilken by det lige er du taler om.

Skrevet

Baleri

Jasmin som vist er på PG af og til 

Skrevet
Harran skrev, den 11.3.2025 at 17:28:

@Jan Øster Du siger "bedste blowjob i byen", men du glemmer lige at nævne, hvilken by det lige er du taler om.

Det gør FCK også, når de kalder sig “byens hold”, men vi ved alligevel godt at der er tale om Kbh. ;)

Skrevet
High Tower skrev, den 11.03.2025 at 09:57:

Jeg kan anbefaleErika i Glostrup som dog er på ferie lige pt men vist er tilbage sidst på ugen

Jeg besøgte Erica et par gange.  Hun giver virkelig et godt blowjob.  Hun er en flink pige og yder god service.  Men der var én ting, jeg ikke kunne lide.  Hendes hygiejne er ikke 100%.  Da jeg kyssede hendes krop og gik lavere, kyssede jeg hendes navle, og det var forfærdeligt.  Piger som hende bør være mere opmærksomme på renligheden af sådanne afsondrede steder.

Redigeret af Sandero

Skrevet
Sandero skrev, for 17 timer siden:

Jeg besøgte Erica et par gange.  Hun giver virkelig et godt blowjob.  Hun er en flink pige og yder god service.  Men der var én ting, jeg ikke kunne lide.  Hendes hygiejne er ikke 100%.  Da jeg kyssede hendes krop og gik lavere, kyssede jeg hendes navle, og det var forfærdeligt.  Piger som hende bør være mere opmærksomme på renligheden af sådanne afsondrede steder.

Et indlæg af en bruger med ÈT indlæg, men dette indlæg kaster et skidt lys på en GP som er velbesøgt og rimeligt velanmeldt - uden der er en eneste der har kommenteret dårlig lugt.

Jeg har selv været der, og slikket hende - UDEN nogen for for dårlig lugt fra understellet..

The trolls are around.

Max

Skrevet
Sandero skrev, for 18 timer siden:

jeg kyssede hendes krop og gik lavere, kyssede jeg hendes navle, og det var forfærdeligt.

Jeg har ligesom @Max Bjævermose, selv besøgt Erika, et par gange, og min tunge har ligeledes været i alle Erika´s kropsåbninger OG fordybninger, uden at der på nogle tidspunkter har været anledning til nogen former for ubehag........sååååå 

Sandero skrev, for 18 timer siden:

Jeg besøgte Erica et par gange.

Et "par gange" skriver du, altså mere end 1 gang, så hvorfor vendte du tilbage efter 1ste gang??

Skrevet
migigen skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har ligesom @Max Bjævermose

Et "par gange" skriver du, altså mere end 1 gang, så hvorfor vendte du tilbage efter 1ste gang??

Det ubehagelige øjeblik opstod ikke ved det første møde.   Jeg vil ikke sige noget dårligt om den unge pige.   Jeg skrev lige om en ubehagelig hændelse, der bare var et uheld.   Men det skete.   Og jeg har ikke andre kommentarer på denne side, fordi jeg kun er en ny bruger

• 5 weeks later...
Skrevet

Jeg har da er par stykker.. Nina back in Sydhavn. Gammel kending med fantastiske anmeldelser. Hun er drillende og en pleasende.. og såhsr hun nogen fantastiske bryster 

Agatha.. den spanske rose.... Hun er også i en liga for sig.... Og hun har fået mig til at skrige mere end een gang..

Bliver nødt til at holde mig væk for at passe på mit sarte hjerte <3

Du må selv lige finde links, men begge er helt sikkert til at finde 

Skrevet

Tjek evt min tråd om københavnvs bedste blowjob. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/149666-jagten-på-kbh’s-bedste-blæs/

Skrevet
Sleins skrev, den 11.3.2025 at 19:33:

Baleri

Jasmin som vist er på PG af og til 

Helt enig!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.