Hop til indhold

Maya - Intet mindre end fantastisk.

Featured Replies

Skrevet

I dag valgte jeg at besøge Maya. Jeg kunne ikke se nogen anmeldelser på hende, så jeg tog chancen. Det er jeg glad for, at jeg gjorde. 

Skal jeg gøre det kort? Jeg tog hende hårdt bagfra indtil, at jeg kom hende i ansigtet.

Vil du læse det mellem linjerne? Hun starter med at byde mig varmt velkommen, et dejligt kram, smukt smil og nogle øjne, man vitterligt kunne falde pladask for. Hun kysser mig forsigtigt på munden, men, jeg vil med det samme have mere. Jeg får hurtigt tøjet af, sat på mig sengen og med hende ovenpå mig. Hun er nok kun 165 høj, og vejer ikke mere end 60kg. Hun har nogle dejlige naturlige bryster, en fyldig stor røv og så er hendes former yderst perfekt. Hverken for meget eller for lidt. Hun kigger mig i øjnene og spørger om hvad jeg har lyst til? Jeg svarer, at jeg faktisk kunne sidde og kysse med hende resten af tiden, hvis hun har lyst til det? Hun smiler sødt og siger: “You are a bit crazy?” Nogle vil nok tænke, at jeg er crazy… 

Det endte dog ikke sådan. Hun begynder at gnide sit underliv mere og mere op mod mig. Vi får os lagt ned i sengen, og jeg går på opdagelse… hun smager fantastisk godt. Jeg er ikke den store “slikker” - men, her kunne jeg ikke lade vær. Efter lidt tid, kunne jeg mærke, at hun lavede nogle små bevægelser i underlivet, nogle dejlige ryk og hun begyndte at blive varm. Hun hverken stønnede højtlydt eller skreg, bare frække små støn. Naturligt. 

Hun kom ned til mig i sengen og kyssede mig. Hun bad mig om at vende mig om i sengen, og nu var det min tur. Hun sutter virkelig godt, massere øjenkontakt og savl. Ikke deepthroat eller andet. Bare et virkelig dejligt blowjob, hvor hun tog styringen på det.

Det syn kunne jeg dog ikke holde til ret længe, så, jeg spurgte om jeg ikke måtte se hendes frække røv? På med kondomet, og så vendte hun ellers røven i vejret for mig. Slikkede hende først lidt bagfra, hvorefter jeg stak ind. Hun er VIRKELIG stram. Jeg følte min pik et øjeblik var stor, dog indså jeg, at hun bare er umanerligt stram. Hun kunne virkelig bevæge sin røv, samtidig med det, kunne hun også stramme til med underlivet. Kunne virkelig mærke, at hun var tændt. Hun bevægede sin røv op og ned af min pik, og jeg nød synet. Nu ville hun ridde mig, dog omvendt, så jeg virkelig kunne nyde synet. Hun var vitterligt oppe og pille i mit hoved, fordi hun vidste præcis, hvad jeg ville have. Jeg gjorde hende opmærksom på, at jeg snart ikke kunne holde holde længere. Så hun satte farten lidt ned og sagde: “Yes, you can. Now you fuck me” … ok? Hun lagde sig i missionær, og vi havde dyb øjenkontakt, imens jeg stille kneppede hende. Jeg skulle virkelig beherske mig… Jeg begyndte at sætte farten lidt op, og hun så på og sagde: “Do you wanna come all over my face?” .. Hun satte sig på knæ foran mig, rykkede den dejligt af indtil jeg kom hende i ansigtet. Jeg blev helt overrasket over, hvor meget jeg sprøjtede og det samme tror jeg, at hun gjorde. Hun tog det virkelig frækt.

Bagefter hun havde gjort sig ren og pæn igen, lå vi og snakkede, kyssede og så spurgte jeg, om hun ikke bare havde lyst til at være sammen med mig? Så hun ikke behøvede at lave andet end at være sammen med mig. Jeg ville betale for alt. Hvad end hun havde brug for. Hun kiggede lidt skævt på mig, smilede, og grinte, også så hun væk, og så kiggede hun så igen lidt skævt på mig og hun kunne mærke, at jeg mente det, men, selvfølgelig sker sådan aldrig. 

Jeg besøger hende igen i løbet af ugen, og hvis hun har lyst, beholder jeg hende for mig selv…. Pas rigtig godt på denne kvinde, drenge. Hun er virkelig dejlig. 

PS. Denne type anmeldelse er ekstrem sjælden fra min side af.

https://annoncelight.dk/showad/422746

Skrevet

Forstår godt hun er lidt skeptisk. For vil du virkeligt betale alt for hende så hun ikke behøver at arbejde ? 

men hun kender nok sådanne mænd hun har forført - der siger skøre ting:smile:

Skrevet
  • Author
Jogge skrev, 1 time siden:

Forstår godt hun er lidt skeptisk. For vil du virkeligt betale alt for hende så hun ikke behøver at arbejde ? 

men hun kender nok sådanne mænd hun har forført - der siger skøre ting:smile:

Efter vores længere snak, kemien mellem os og det hele blandet sammen… Ja, absolut. Det ville ikke være et problem. 

Skrevet

Du er en romantiker. 
Det lyder sødt - men lidt naivt - en længere snak på et bordel og så betale alt for hende i hendes liv. 
Men hvis du virkeligt mener det vil jeg gætte på at hun var frisk. I kan jo starte med en uge:)  lad os høre hvad prisen er. 

Skrevet
udinaturen skrev, for 1 time siden:

I dag valgte jeg at besøge Maya. Jeg kunne ikke se nogen anmeldelser på hende, så jeg tog chancen. Det er jeg glad for, at jeg gjorde. 

Skal jeg gøre det kort? Jeg tog hende hårdt bagfra indtil, at jeg kom hende i ansigtet.

Vil du læse det mellem linjerne? Hun starter med at byde mig varmt velkommen, et dejligt kram, smukt smil og nogle øjne, man vitterligt kunne falde pladask for. Hun kysser mig forsigtigt på munden, men, jeg vil med det samme have mere. Jeg får hurtigt tøjet af, sat på mig sengen og med hende ovenpå mig. Hun er nok kun 165 høj, og vejer ikke mere end 60kg. Hun har nogle dejlige naturlige bryster, en fyldig stor røv og så er hendes former yderst perfekt. Hverken for meget eller for lidt. Hun kigger mig i øjnene og spørger om hvad jeg har lyst til? Jeg svarer, at jeg faktisk kunne sidde og kysse med hende resten af tiden, hvis hun har lyst til det? Hun smiler sødt og siger: “You are a bit crazy?” Nogle vil nok tænke, at jeg er crazy… 

Det endte dog ikke sådan. Hun begynder at gnide sit underliv mere og mere op mod mig. Vi får os lagt ned i sengen, og jeg går på opdagelse… hun smager fantastisk godt. Jeg er ikke den store “slikker” - men, her kunne jeg ikke lade vær. Efter lidt tid, kunne jeg mærke, at hun lavede nogle små bevægelser i underlivet, nogle dejlige ryk og hun begyndte at blive varm. Hun hverken stønnede højtlydt eller skreg, bare frække små støn. Naturligt. 

Hun kom ned til mig i sengen og kyssede mig. Hun bad mig om at vende mig om i sengen, og nu var det min tur. Hun sutter virkelig godt, massere øjenkontakt og savl. Ikke deepthroat eller andet. Bare et virkelig dejligt blowjob, hvor hun tog styringen på det.

Det syn kunne jeg dog ikke holde til ret længe, så, jeg spurgte om jeg ikke måtte se hendes frække røv? På med kondomet, og så vendte hun ellers røven i vejret for mig. Slikkede hende først lidt bagfra, hvorefter jeg stak ind. Hun er VIRKELIG stram. Jeg følte min pik et øjeblik var stor, dog indså jeg, at hun bare er umanerligt stram. Hun kunne virkelig bevæge sin røv, samtidig med det, kunne hun også stramme til med underlivet. Kunne virkelig mærke, at hun var tændt. Hun bevægede sin røv op og ned af min pik, og jeg nød synet. Nu ville hun ridde mig, dog omvendt, så jeg virkelig kunne nyde synet. Hun var vitterligt oppe og pille i mit hoved, fordi hun vidste præcis, hvad jeg ville have. Jeg gjorde hende opmærksom på, at jeg snart ikke kunne holde holde længere. Så hun satte farten lidt ned og sagde: “Yes, you can. Now you fuck me” … ok? Hun lagde sig i missionær, og vi havde dyb øjenkontakt, imens jeg stille kneppede hende. Jeg skulle virkelig beherske mig… Jeg begyndte at sætte farten lidt op, og hun så på og sagde: “Do you wanna come all over my face?” .. Hun satte sig på knæ foran mig, rykkede den dejligt af indtil jeg kom hende i ansigtet. Jeg blev helt overrasket over, hvor meget jeg sprøjtede og det samme tror jeg, at hun gjorde. Hun tog det virkelig frækt.

Bagefter hun havde gjort sig ren og pæn igen, lå vi og snakkede, kyssede og så spurgte jeg, om hun ikke bare havde lyst til at være sammen med mig? Så hun ikke behøvede at lave andet end at være sammen med mig. Jeg ville betale for alt. Hvad end hun havde brug for. Hun kiggede lidt skævt på mig, smilede, og grinte, også så hun væk, og så kiggede hun så igen lidt skævt på mig og hun kunne mærke, at jeg mente det, men, selvfølgelig sker sådan aldrig. 

Jeg besøger hende igen i løbet af ugen, og hvis hun har lyst, beholder jeg hende for mig selv…. Pas rigtig godt på denne kvinde, drenge. Hun er virkelig dejlig. 

PS. Denne type anmeldelse er ekstrem sjælden fra min side af.

Flot anmeldelse og lækker oplevelse. Linket virker ikke længere, har du skramt hende væk (ironi) allerede? ;) 

Skrevet

til: duved97: 

Kan du ikke lade være at citere det ret lange indlæg. Det er unødvendigt og der er jo ingen tvivl om hvad du kommenterer.

Hilsen Sejer

• 3 weeks later...
Skrevet

Efter at havde læst TS oplevelse, og så at Maya var kommet i Herning tænkte jeg hvorfor ikke være god ved sig selv.

Det lidt kedelig
Jeg skrev til hende og spurgte om en tid, fik hurtigt svar og aftalen var i hus, troede jeg, ca 30 min inden, skrev hun og spurgte om vi kunne rykke tiden 15min, svare ja da det ikke var alverden. men da jeg så ankommer til stedet var jeg lidt tidlige på den, så måtte lige sidde i 10 min, mens jeg sad i bilen på den P-plads der ligge ved stedet, kommer der en bil hvor en mand og 2 kvinder stier ud af, og der var ikke meget at tage fejl af den ene var Maya, de går ind og kort efter for jeg en nu sms, "so sorry ready soon 15 min more" nu hvor jeg havde set hende kunne jeg godt vente lidt længere.
efter lidt tid kom manden ned med 2 andre kvinder, så jeg fik lige lov til at overvære en udskiftning af personalet. Fik enlig sms om at hun var klar, samt hvor jeg skulle hen.
Kommer op til døren, hvor jeg bliver lukket ind af den anden kvinde, en mørk sag, som undskylde vente tiden og at min pige lige var ved at være klar, mens hun pegede på en dør hvor man kunne høre en bruser løbe, hun viser mig en til rummet, og siger jeg kan sætte mig og vente.

Det sjover.
Maya kommer ind hun i håndkæde, smilende og byder mig velkommen samt en knus og kys på kinden, må sige jeg tabte kæben lidt, damn hun ser godt ud og hendes ansigt er meget kønnere i virkeligheden.
Hun invitere mig til at sidde på sengen, hvor vi for en lille snak, og klare det økonomiske, her viser det sig så at det ikke helt er hende jeg har snakket med over sms da hun ikke kan huske noget af det jeg havde efter spurgt, men vi fik aftalt en GFE i 45min samt French kisses som ekstra, men de kys var der ikke meget French ved, så det var lidt spildt, ikke at hendes små kys var dårlige men i forhold til TS, var jeg ikke imponeret, og ikke dem jeg ville komme igen efter.
Men hun rejser sig og begynder at danse for mig hvor hun virkelig fik fremvist hvor godt hun i virkelig er sat sammen, som hun skriver, hun har former men de er de rigtig steder.
Virkelig svær at holde fingrene fra, så det er godt hun ikke har berørings angst.
Efter den lille dans som ende i en lab-dance, fik jeg tøj af og lagt ned med kys og berøring, det gik over i et BJ med, det var et lækkert BJ med masser af øjen kontakt, og uden hast, det var faktisk mig der stoppede hende, da jeg virkelig havde lyst til at forkæle hende, spurgte om 69 men det stilling kan hun ikke li, så om om på ryggen med hende, hvor jeg fik frit udsyn, som jeg lige nød et per sek, inden jeg lage hovedet mellem hendes ben, og ja TS har ret hun smager fantastik, men nu viste jeg også hun var helt frisk og lige fra badet.
Hun virkede til at kunne li mit arbejde, med en masse små støn og positive ord, men var ikke i tvivl da hun tog fat i mit hår, spænde ryggen som en bue, mens hendes ben låste sig om mit hoved. Efter hun slap mig fri, og fik lidt luft igen, smilede hun og sagde "thank you, now fuck me" og det skal jeg da lige love for jeg gjorde, vi kom igennem alle de gode stiller og må bare igen sige fuck hun er lækker især i doggy, hvor man virkelig kan gå til den, og er ret sikker på hun godt kan li det lidt hårdt og hurtigt.
Vi tog os lige en lille pause i midten hvor hun hentede noget vand til os, mens vi fik lidt pude snak, om hvor hun var fra, hvilken byer hun har været i, hvor længe bliver, de handels steder der er i området, og hvor tætte på de var, mm.
Og så fik hun en djævel i sig, og anden omgang var sat i gang. og det var bestem ikke dårligere end første.
Efter det hele var slut og jeg var godt brugt, tilbyder hun et bad som jeg takker ja til, fint badeværelse, jeg gå ind i badet, hun komme med ind, og jeg når lige at tænke, fedt kommer hun med ind i badet, men nej det var jo en GFE jeg havde bestilt hun skulle bruge toilettet, aldrig prøvet en GP sidder og tisser mens man er i bad.
Jeg bliver færdig, tørret, og tilbage i rummet hvor hun står og danser lidt igen, den går jeg med på så vi fik lige en lille nøgen dans, inden jeg fik tøj på og sagt farvel.

Konklusion
Jeg gik der fra med et smil, og smiler stadig når jeg tænker tilbage.
Jeg kunne sagtens besøge hende igen, og jeg tro hun er en der kun bliver bedre jo flere gange man kommer der.
Var ikke imponeret over hendes French kys, jeg spurgte heller ikke til hvordan de var så det er lært til næste gang.
Stedet er i en bolig blok, så diskret som det nu kan være.
Hun er kun i Herning i en uges tid.
Hvis det er vigtig for nogen så er hun ryger, men det er meget lidt og svært at bemærke syns jeg.

https://annoncelight.dk/profile/WaitingForYou

Skrevet
Kandenklappe skrev, for 6 timer siden:

@BSfunstuff

Lyder som en kanon oplevelse! Syntes næsten du burde kopier din kommentar og lave en ny anmeldelse til hende:)

Det var det skam også, er ved at ses på om jeg kan leve af vand og brød i April for at kunne besøge hende igen.:rolleyes:
Det tænkte jeg også på, men syns at havde læst/hørt for et per år siden at folk var trætte af flere opslag af samme pige.
Så det var mere tænkt for ikke at rydde for meget på forummet.

Skrevet

@BSfunstuff

Det er godt lige at få sat nuancer på ifht. TS oplevelse. Tak for anmeldelsen.
Lidt ærgerligt med kyssene, for de latinamerikanske kvinder kan om nogen finde ud af at kysse en i gulvet. :D 

BSfunstuff skrev, for 6 timer siden:

Det var det skam også, er ved at ses på om jeg kan leve af vand og brød i April for at kunne besøge hende igen.:rolleyes:
Det tænkte jeg også på, men syns at havde læst/hørt for et per år siden at folk var trætte af flere opslag af samme pige.
Så det var mere tænkt for ikke at rydde for meget på forummet.

Det du tænker på, er nok når folk laver flere anmeldelser af den samme pige, istedet for at oppe sin egen tråd.

Charmen går lidt af, når den samme person laver 8 anmeldelser af den samme pige. :)

Skrevet
  • Author

@BSfunstuff - Jeg er glad for, at du har haft en god oplevelse. Jeg har selv besøgt hende tre gange nu, og hun er sgu dejlig. Overvejer at tage turen til Herning en af dagene. 

Hvordan er stedet i Herning? 

Skrevet
udinaturen skrev, for 12 timer siden:

@BSfunstuff - Jeg er glad for, at du har haft en god oplevelse. Jeg har selv besøgt hende tre gange nu, og hun er sgu dejlig. Overvejer at tage turen til Herning en af dagene. 

Det er som sagt, uden at afsløre mere end man må, en boglig blok, men din ligger lidt for dig selv, så det kan kun være naboerne på samme etage der kan vide hvad man skal, hvis de da ved hvad der sker der inde.
Selve lejlighed er pæn og ren, og rummet ligner meget billeder, et rimelig stort rum med en seng og lidt andre møbler.
Fint badeværelse, med plads til 2;)

Skrevet
udinaturen skrev, for 17 timer siden:

Har du købt CIF alle tre gange?

Skrevet
  • Author
Alonzo skrev, for 6 timer siden:

Har du købt CIF alle tre gange?

Nej. Kun første gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.