Hop til indhold
Guest Star Man

For dumt Eroguode

Recommended Posts

Den Anonyme skrev, den 26.10.2025 at 01:36:

Du er jo godt klar over at Moderator har strammet retningslinjen

Nej det er jeg ikke klar over i bevidst forstand da jeg ikke gider læse retningslinjerne ligesom jeg ikke gider læse terms and conditions når jeg bruger Apple' tjenester. Almindelig sund fornuft og en ordenligt tone er det eneste som bør være i fokus når vi debattere i dette forum. Og i mit tilfælde blev jeg udelukket fordi et andet medlem mente at den kvinde han havde besøgt var væsentligt ældre end sin angivende alder. Nu havde jeg så også besøgt hende, så da jeg så en generelle adfærd i at han udelukkende havde lavet negative anmeldelser, måtte jeg påpege hans bullshit. 

Jeg synes det er brand ærgeligt at medlemmer som kommer interessante indspark får mundkurv på og bliver udelukket. Imens der intet filter er for dem som sabotere kvindernes forretning: dem som kører hetz mod enkelte kvinder og kun laver negative anmeldelser. .

Fint at medlemmer bliver smidt ud for had kommentere, videre deling af privat oplysninger, skadeligt indhold etc. Men for mit eget vedkommende synes jeg kun det gavner siden at man forholder sig kritisk til det virkeligheds billede som bliver angivet og udtrykker dette, når det ligger kilometer langt væk fra ens egen oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, 1 time siden:

Nej det er jeg ikke klar over i bevidst forstand da jeg ikke gider læse retningslinjerne ligesom jeg ikke gider læse terms and conditions når jeg bruger Apple' tjenester. Almindelig sund fornuft og en ordenligt tone er det eneste som bør være i fokus når vi debattere i dette forum. Og i mit tilfælde blev jeg udelukket fordi et andet medlem mente at den kvinde han havde besøgt var væsentligt ældre end sin angivende alder. Nu havde jeg så også besøgt hende, så da jeg så en generelle adfærd i at han udelukkende havde lavet negative anmeldelser, måtte jeg påpege hans bullshit. 

Jeg synes det er brand ærgeligt at medlemmer som kommer interessante indspark får mundkurv på og bliver udelukket. Imens der intet filter er for dem som sabotere kvindernes forretning: dem som kører hetz mod enkelte kvinder og kun laver negative anmeldelser. .

Fint at medlemmer bliver smidt ud for had kommentere, videre deling af privat oplysninger, skadeligt indhold etc. Men for mit eget vedkommende synes jeg kun det gavner siden at man forholder sig kritisk til det virkeligheds billede som bliver angivet og udtrykker dette, når det ligger kilometer langt væk fra ens egen oplevelse. 

At du ikke har set det, er mig en gåde, da det har været påtalt og skrevet stolpe op og stolpe ned mange gange af bl.a @Stapler

Så at du har ikke har set det, tror jeg simpelthen ikke på.

hæfter ved din sidste linje i det andet indlæg jeg citerede :
"Jeg har haft bruger siden 2013. Og ikke før det seneste år har jeg fået advarsler, uden at ha ændret min adfærd på siden her. "
Så er det vist på tide man lægger sin stil om, for hvis du har beholdt din stil fra før, hvor der var lidt løsere retningslinjer, så er det klart du sidder i saksen nu. :) 

Du kværner løs om det samme, som sidste indlæg.
Brug rapporter knappen, og hvis det ikke virker, så gør det igen også skriv til @Stapler eller @Bryan Mills hvis der stadig ikke sker noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den Anonyme ja jeg kværner om det samme og skal åbenbart skrive det endnu engang. Essensen af mine svar er at jeg ikke håber siden bliver en "by i Rusland", hvor der bliver censureret hver gang medlemmerne er uenige. Så nej jeg kommer ikke til at bruge rapport knappen i forsøget på at censurere et medlem som jeg ikke er enig i.

Den Anonyme skrev, for 37 minutter siden:

At du ikke har set det, er mig en gåde,

Jeg har for lidt fritid :D og så har det en minimal interesse. Igen så længe det ikke er mig som spredere usandheder, hadske kommentarer og skadeligt indhold, er min sti ren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...