Hop til indhold
Guest Star Man

For dumt Eroguode

Recommended Posts

Needy skrev, for 5 timer siden:

Her er jeg bare fuldstændig uenig.

At folk har præferencer - og til tider nogle besynderlige nogen som jeg ikke skal gøre mig klog på - er helt naturligt.

Men det at man finder noget "decideret frastødende" er vel for pokker da også en præference!

Hvorfor bliver DET ikke respekteret?

Skal prøve at forklare det for dig Needy 

Der er tale om en tråd startet af en GP Miss Melanie omkring sex uden kondom hvor hun skriver følgende 

“Hvordan tør (Piger) og hvordan i søren tør i (mænd) ?

”I må ikke se min post som negativ men bare spørgende :D

Trådens formål er derfor ret klar trådstarter ønsker særligt input fra piger og mænd i branchen der dyrker sex uden kondom og er interesseret i en fordomsfri debat og samtale om synet på risikoen fra særligt dem der dyrker sex uden. 

Og sådan starter tråden også men så kommer Mclovin og Snoppy007 så ind i tråden og føler sig nødsaget til udelukkende at negativt angribe alle der dyrker sex uden kondom over en kam med kommentarerne. 

Mclovin:

“Personligt finder jeg decideret frastødende at dyrke sex med en prostitueret uden kondom.”

Snoopy007:

”folk der dyrker sex uden er skvattede tabere”

Det burde være ret klart hvorfor begge to modtager advarsler her og hvorfor de advarsler er helt okay og godt admin arbejde, i og med begge de to herrer bryder to regler med deres kommentarer. 

De første regel de bryder i opslaget er at deres kommentarer er rendyrkede personangreb de har kun et formål at udskamme og tale ned om brugere på forum der dyrker sex på en måde som de ikke er enige i. 

den anden regel er reglen om spam her er Miss Melanies ord som trådstarter ret vigtig,  hun starter en fordomsfri debat der netop ikke handler om at slå andre i hovedet med deres seksuelle præferencer og lyster men derimod en fordomsfri snak og debat med plads til at lytte til dem der dyker sex uden og når Mclovin og Snoopy007 så kommer ind i tråden kun for at tale ned om andre og udskamme dem så er det klart spam af tråden de er ude i,  fordi det ødelægger trådstarters ønske om en fordomsfri og ikke negativ debat. 

Der brydes altså ikke kun en men to af reglerne for debat inde på forum af de to herrer i den tråd, 

Hvis man kigger på forum så er der særligt to anmeldelses forum der er meget stille og hvor der sjældent er aktivitet i og de er anmeldelses forummet for BDSM og Transer og Ladyboys hvor den sidste især er lidt af en spøgelsesby uden input og det er der mange grunde til men en grund der i høj grad kan spille ind er hvorvidt Eroguide er et sex positivt forum med højt til loftet og plads til mange former for lyst og seksualitet så længe man er inden for lovens rammer. Og derfor er admins også nød til at håndhæve reglerne og slå ned på dem herinde der føler et behov for at angribe og udskamme andre som man ikke deler lyster og seksualitet med. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke, at jeg blev sendt på 14 dages ferie for, at skrive at en luder, havde noget vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kortogkontant skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår heller ikke, at jeg blev sendt på 14 dages ferie for, at skrive at en luder, havde noget vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. 

Retningslinjerne er ret klare ellers

1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da ikke beskyldninger når det er visuelt tydeligt at der er et forfærdeligt udslæt! Kan forstå at det er en beskyldning hvis det drejer kønssygdomme eller andet ikke visuelt tydeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Kortogkontant skrev, for 2 timer siden:

Der var mange andre, pænere måder at formulere det på.
Det er lige før, det er 14 dages karantæne værd at skrive, at du er et f... (formidabelt) og formulere dig på den måde :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 16 minutter siden:

Der var mange andre, pænere måder at formulere det på.
Det er lige før, det er 14 dages karantæne værd at skrive, at du er et f... (formidabelt) og formulere dig på den måde :rolleyes:

Fordi jeg kalder en spade for en spade? Hun er en luder og så er der de dejlige GP som virkelig giver en glæde for ens hårdtjente penge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kortogkontant skrev, for 4 timer siden:

vanvittigt udslæt som var skræmmende ift. smitte. 

Vi tager den lige igen du er ikke læge men bringer selv smitte på banen :rolleyes:

Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Retningslinjerne er ret klare ellers

1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk.

Og så den soleklare retningslinje du ignorerede igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

En blind kunne se det udslæt på lang afstand. Jesus, at man straffes for at advarer om det. 
Men ok, folk har mange fetisher herinde, måske er der en udslæt-elskende herre herinde der bare tænder på det. Jeg beklager :p 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg er næsten også stoppet med at skrive, ikke fordi jeg ikke har noget at skrive om - men Stabler er simpelthen for langt ude, han er en regelrytter - det giver ikke mening, med mange af hans advarsler.

han har selv givet eksempler på, at skriver man på noget, og det er bolden man går efter så er det ok - men er det manden man går efter - kommer der en advarsel eller andet…. Der er mange eksempler på dette ikke holder fra hans side.

I en anmeldelse hvor et par andre og jeg havde skrevet en anden oplevelse hos en gp - der havde Stabler  bare fjernet vores bidrag - ved henvendelse til ham - har han ikke reageret - der stod bare der var ryddet op i tråden - Ts anmeldelse gik på at kritiserer andres anmeldelser, af denne gp  - her gik TS efter manden og ikke ikke efter bolden - vi var flere der gik efter bolden - men vores bidrag blev slettet.

jeg afventer - til Stabler køre sig selv sur i dette, tiden nu på eg har aldrig været dårligere.

Jeg oplever også Stabler storker min profil, han er flere gange inde på min profil og holder vel øje med mig - så derfor ikke så mange bidrag fra min side.

hold øje med mig jeg får måske 1 mdr. ude nu pga mit bidrag - Stabler har skrevet at, skriver jeg noget negativt igen så…… 

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pussy Juice Eater

Enig, Stapler er totalt umulig. Han strør om sig med sanktioner for absolut ingenting Det er ødelæggende for Eroguide, som engang var god. Jeg var - med en anden profil som jeg selv lukkede - en af de største bidrag ydere med 2-3 anmeldelser om måneden i et par år. Nu anmelder jeg ikke mere, og det er der nærmest heller ingen andre der gider. Eroguide lever (eller levede) af os som anmelder pigerne (eller som gjorde det), og nu kan vi dårligt skrive noget som går lidt ud over trådstarterens emne uden at få en straf for afsporing som aldrig udløber, eller blive smidt ud i en måned eller mere. Jeg tror ikke at der er andre af moderatorerne som er lige så hysteriske som Stapler, som uberettiget har givet mig alle mine fire sanktioner og har smidt mig ud i en måned. Han har ødelagt Eroguide, og når jeg har sendt denne besked lukker jeg også denne profil, da jeg ikke længere vil finde mig i Staplers behandling. Han skynder sig jo nok at slette denne besked inden hans chef ser den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 25 minutter siden:

Enig, Stapler er totalt umulig. Han strør om sig med sanktioner for absolut ingenting Det er ødelæggende for Eroguide, som engang var god. Jeg var - med en anden profil som jeg selv lukkede - en af de største bidrag ydere med 2-3 anmeldelser om måneden i et par år. Nu anmelder jeg ikke mere, og det er der nærmest heller ingen andre der gider. Eroguide lever (eller levede) af os som anmelder pigerne (eller som gjorde det), og nu kan vi dårligt skrive noget som går lidt ud over trådstarterens emne uden at få en straf for afsporing som aldrig udløber, eller blive smidt ud i en måned eller mere. Jeg tror ikke at der er andre af moderatorerne som er lige så hysteriske som Stapler, som uberettiget har givet mig alle mine fire sanktioner og har smidt mig ud i en måned. Han har ødelagt Eroguide, og når jeg har sendt denne besked lukker jeg også denne profil, da jeg ikke længere vil finde mig i Staplers behandling. Han skynder sig jo nok at slette denne besked inden hans chef ser den.

Lidt trist hvis du lukker ned - han forsvinder på et tidspunkt, så bliver det vel bedre.

På et tidspunkt herinde var der en menneskejagt - overfor det vil jeg være helt tilfreds med en hård linie - men så længe der skrives i et ordentligt sprog, og det ikke er personligt- giver det ikke mening at have et forum.

jeg håber du bliver, ellers taber vi bare endnu en runde til en der går i for små sko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pussy Juice Eater
fræk6 skrev, for 26 minutter siden:

Lidt trist hvis du lukker ned - han forsvinder på et tidspunkt, så bliver det vel bedre.

På et tidspunkt herinde var der en menneskejagt - overfor det vil jeg være helt tilfreds med en hård linie - men så længe der skrives i et ordentligt sprog, og det ikke er personligt- giver det ikke mening at have et forum.

jeg håber du bliver, ellers taber vi bare endnu en runde til en der går i for små sko

Mange tak for din venlige besked, @fræk6 :)

Jeg har lagt min profil til sletning.

Hvis Stapler stopper, eller mod forventning bliver fyret for at have ødelagt den engang gode hjemmeside, vil jeg overveje at komme tilbage, og genoptage mine anmeldelser af pigerne.

Men så længe der sidder en general som man er nødt til at underkaste sig for, og som uden grund har indført sin praksis om at hundse med voksne mennesker og give dem “straffe” for ingenting, så er jeg - i lighed med trådstarteren - den der er smuttet. Jeg har ikke lyst til at finde mig i den behandling.

Så tak for denne gang, Stapler, du har i hvert fald givet mig din sidste uberettigede “straf”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Pussy Juice Eater skrev, for 10 timer siden:

Jeg har lagt min profil til sletning.

Det har jeg også, og det er udelukkende pga. Stapler. Det skete d. 27. juli, men den er stadigvæk ikke slettet, så vi venter tålmodigt :) 

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg

Link til indlæg

OPRÅB!

Kan du Stabler,  eller vores Brian , ikke lige komme med en kommentar

Folk her bliver mere og mere utilfredse , Jeg selv kan se , noget er galt One Way or Another .

Håber på jeres quick respons  !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41

Jeg undrer mig ærligt talt over, at nogle siger, de har ønsket at få deres profil slettet, men alligevel fortsætter med at logge ind og kommentere. Hvis man virkelig er så utilfreds, ville det måske give mere mening at tage en reel pause og lade platformen ligge. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pussy Juice Eater

Så længe min profil ikke er slettet får jeg e-mails om nye indlæg i de tråde som jeg har skrevet i.

Da jeg af andre årsager jævnligt tjekker mine mails har jeg nu logget ind, alene for at besvare dit indlæg.

Læg lige mærke til hvad det er der kommenteres om, nemlig et bestemt emne (denne tråd) om hvad det er der er ødelæggende for Eroguide, hvilket også er årsagen til at antallet af anmeldelser er styrtdykket, og at hjemmesiden for mange er blevet uinteressant. Talrige medlemmer, som har bidraget betydeligt, melder sig ud, da de ikke længere vil finde sig i håbløse “straffe” efter intet galt at have gjort.

På en tidligere profil har jeg skrevet snesevis af anmeldelser og hundredvis af indlæg i debatterne, og jeg har aldrig fået skyggen af en “straf”, ikke engang en henstilling, før der blev anlagt den nye linje, som vi er nogle der ikke vil acceptere og derfor lægger profilen til lukning.

Hvis du har det godt med at få strafpoints som aldrig udløber eller at blive udelukket i en måned for “afsporing”, altså for en kommentar som ikke præcis rammer trådstarterens emne, så er det selvfølgelig fint for dig, men det er der altså nogen der har fået nok af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg, @fræk6. Lang tid siden, jeg har hørt fra dig. Det var for cirka ½ år siden, hvor du valgt at afspore en tråd der handlede om Annoncelight med en kritik af EG-moderators arbejde. 

Selvfølgelig får du ikke karantæne. Denne gang var det jo ikke et personangreb eller afsporing som de 4 andre gange, hvor vi har henvendt os til dig siden 2022.

Jeg er rimelig sikker på, at jeg ikke har sagt at noget bestemt ville ske, hvis du skrev noget negativt. Det lyder ikke som mig. Mon ikke jeg har gjort opmærksom på, at hvis du bryder reglerne igen, så..

Selvfølgelig har du lov til at udtrykke dig i dette forum. Du har bare ikke lov til at skifte emne eller gå efter manden. Det er emnet der skal diskuteres. 

Det er ok at være utilfreds med dette.

Det er også ok at give udtryk for det, som du gør her.

Så nej, du får ikke karantæne. Heller ikke selvom du skulle finde på at skrive noget negativt. :D

fræk6 skrev, den 14.9.2025 at 08:49:

hold øje med mig jeg får måske 1 mdr. ude nu pga mit bidrag - Stabler har skrevet at, skriver jeg noget negativt igen så…… 

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har fået 3 henvendelser fra os de sidste 2½ år . Din karantæne i sommers fik du fordi du delte oplysninger om GPs privatliv.

Dertil kommer dine tidligere afsporinger, hvor du blandet andet lige havde lyst til at gøre opmærksom på hvad du iøvrigt mente om sex uden kondom.

Kald det uberettiget, hvis du vil. Det er ok.  Så selv tak for denne gang.

Pussy Juice Eater skrev, den 16.9.2025 at 00:16:

Så tak for denne gang, Stapler, du har i hvert fald givet mig din sidste uberettigede “straf”.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg savner alternativer til siden her. Engelsk og dansk sproget sider er kærkommen. Nympho er dog ikke vanvittig brugbar da 4-5 stjerner er de eneste som er at finde på kvindernes profiler. 

Desværre virker siden her mere og mere som et sted som gang på gang afgrænser brugernes ytrings- og tankefrihed. 

Hvis du som bruger ytre dig kritisk ift en anden brugers hets imod kvinderne ved at påpege brugernes generelle mønster i at han konsekvens kommentere kvindernes alder og billeder negativt, ja så afsporer du tråden og får 14 dages karantæne. Tilgengæld er der intet sikkerheds filter ift de daglige tråde som bliver oprettet med spam og skadelige links.

Jeg har haft bruger siden 2013. Og ikke før det seneste år har jeg fået advarsler, uden at ha ændret min adfærd på siden her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

mclovin: du kan jo hoppe på noresk.com som er den norske version af denne side der er plads til selv danske anmeldelser men tydeligvis ingen moderation eller administrator de har for længst forladt den synkende skude, det kan nu være let underholdende og læse alligevel det ser ud til der er mest action i Oslo området resten er ret dødt

Del dette indlæg

Link til indlæg

@McLovin Der er vel ingen der forhindrer dig og de andre utilfredse med at smutte og lave et lignende forum selv? Der findes så mange færdige forum-skabeloner, så det er ikke ret svært. Der kan folk jo så se hvor nemt det er at køre et forum uden moderation. Jeg tjekkede lige Noresk - det er da ganske forfærdeligt. 

Jeg kan da også være uenig med vores moderators herinde, men jeg anerkender at de kun er et par stykker, og så må folk holdes i kort snor, hvis arbejdet skal være til at bære. Og jeg fatter ærligt talt ikke at det er så svært at følge regler og ikke afspore, men det er så bare mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, den 21.10.2025 at 18:35:

Jeg savner alternativer til siden her. Engelsk og dansk sproget sider er kærkommen. Nympho er dog ikke vanvittig brugbar da 4-5 stjerner er de eneste som er at finde på kvindernes profiler. 

Desværre virker siden her mere og mere som et sted som gang på gang afgrænser brugernes ytrings- og tankefrihed. 

Hvis du som bruger ytre dig kritisk ift en anden brugers hets imod kvinderne ved at påpege brugernes generelle mønster i at han konsekvens kommentere kvindernes alder og billeder negativt, ja så afsporer du tråden og får 14 dages karantæne. Tilgengæld er der intet sikkerheds filter ift de daglige tråde som bliver oprettet med spam og skadelige links.

Jeg har haft bruger siden 2013. Og ikke før det seneste år har jeg fået advarsler, uden at ha ændret min adfærd på siden her. 

Brug rapporter knappen, så svært er det heller ikke, og hvis du ikke ser en ændring. Så gør det igen, eller skriv til Moderatorene..

Du skyder dig lidt selv i foden med den sidste linje. :) 
Du er jo godt klar over at Moderator har strammet retningslinjen, så du burde jo nok kunne forstå hvorfor du er begyndt at få advarsler. 

McLovin skrev, den 21.10.2025 at 18:35:

Tilgengæld er der intet sikkerheds filter ift de daglige tråde som bliver oprettet med spam og skadelige links.

Du er en af de personer der bare skyder med spredehagl, for at se om noget rammer. :lol: 

Brug nu bare den rapporter knap.
Det er jo ikke fordi de spam links får lov til at stå særlig længe, og ærlig talt, hvad forskel gør det os, de bliver jo fjernet når mods ser rapporterne på det.

De er kun skadeligt, såfremt man klikker på dem, og nu kan man jo holde musemarkøreren henover også vil den rigtige hjemmeside komme frem nederst på ens skærm. 

Stapler skrev, den 17.9.2025 at 04:32:

Selvfølgelig har du lov til at udtrykke dig i dette forum. Du har bare ikke lov til at skifte emne eller gå efter manden. Det er emnet der skal diskuteres. 

Det burde være til at forstå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...