kaaldolmer 52 Skrevet 2. Marts Er det bare mig der sidder med en fornemmelse af at udvalget af thai-piger er skrumpet gevaldigt ind på AL? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 100 Skrevet 2. Marts Jeg syntes næsten ikke at man ser andet end thai piger I vest og sydjylland hvor jeg søger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 655 Skrevet 2. Marts Der er også rigeligt at vælge imellem i det nordjyske men vi kan da altid bruge flere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1221 Skrevet 2. Marts Jeg synes der er et pænt udvalg af ret faste på fyn og også en del der skifter jævnligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 3. Marts Det er vist bare dig (trådstarter). Der er snart ikke andet hvilket er en tidsrøver ved søgning. Nu er et slaw thaifisse også dejligt men det er jo ikke altid man ønsker lige dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaaldolmer 52 Skrevet 3. Marts Pele10 skrev, for 1 time siden: Det er vist bare dig (trådstarter). Der er snart ikke andet hvilket er en tidsrøver ved søgning. Nu er et slaw thaifisse også dejligt men det er jo ikke altid man ønsker lige dette. Det er sikkert bare min fornemmelse der spiller et puds, så. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 59 Skrevet 3. Marts Stort udvalg lige pt på Fyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 5. Marts Alt andet lige synes jeg at udvalget af thai-tøser er hverken faldet eller steget, så der er da stadigvæk lig lejlighed til at få lidt thai-fisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg