Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med Jer

 

Jeg er helt ny indenfor dette emne.

Jeg havde dog en første gangs oplevelse, for en hel del år siden, som har gjort at jeg ikke siden har haft lyst til at prøve igen.

Nu er jeg så single igen igen og syntes at jeg trænger til at forkæle mig selv lidt.

Grunden til at jeg skriver her er at jeg ikke ønsker at have samme oplevelse af at være uvelkommen osv. igen..

Det jeg søger er en gang sensuel, varm, kærlig oliemassage af en times varighed med afsluttende hj (helst uden kondom, selvom jeg godt ved at det er ukorrekt).

Det er dog meget vigtigt at pigen er en varm, glad, smilende tøs der får en til at føle sig rigtigt velkommen.

Det er også vigtigt at man gerne må røre ved hende imens at hun kæler for en og at hj ingår som en naturlig del af massagen, hvor hun giver sig rigtigt god tid, så det ikke bare er noget der sker i de sidste 5 minutter.

Hun må selvfølgelig gerne se dejlig ud, men jeg har ingen preferencer med hensyn til nationalitet.

Det vigtigste er at hun er sød og dejlig.

Findes der sådan en pige og i så fald, hvad vil sådan en gang selvforkælelse koste.

 

På forhånd tak

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med Jer

 

Jeg er helt ny indenfor dette emne.

Jeg havde dog en første gangs oplevelse, for en hel del år siden, som har gjort at jeg ikke siden har haft lyst til at prøve igen.

Nu er jeg så single igen igen og syntes at jeg trænger til at forkæle mig selv lidt.

Grunden til at jeg skriver her er at jeg ikke ønsker at have samme oplevelse af at være uvelkommen osv. igen..

Det jeg søger er en gang sensuel, varm, kærlig oliemassage af en times varighed med afsluttende hj (helst uden kondom, selvom jeg godt ved at det er ukorrekt).

Det er dog meget vigtigt at pigen er en varm, glad, smilende tøs der får en til at føle sig rigtigt velkommen.

Det er også vigtigt at man gerne må røre ved hende imens at hun kæler for en og at hj ingår som en naturlig del af massagen, hvor hun giver sig rigtigt god tid, så det ikke bare er noget der sker i de sidste 5 minutter.

Hun må selvfølgelig gerne se dejlig ud, men jeg har ingen preferencer med hensyn til nationalitet.

Det vigtigste er at hun er sød og dejlig.

Findes der sådan en pige og i så fald, hvad vil sådan en gang selvforkælelse koste.

 

På forhånd tak

 

Du starter med at lave indlægget under efterlysninger. Når du så har fundet din "udkårne" og har besøgt hende laver du en anmeldelse, som du så poster her  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Har aldrig været nogen steder hvor hj. Er med kondom?

Hej med Jer

Jeg er helt ny indenfor dette emne.

Jeg havde dog en første gangs oplevelse, for en hel del år siden, som har gjort at jeg ikke siden har haft lyst til at prøve igen.

Nu er jeg så single igen igen og syntes at jeg trænger til at forkæle mig selv lidt.

Grunden til at jeg skriver her er at jeg ikke ønsker at have samme oplevelse af at være uvelkommen osv. igen..

Det jeg søger er en gang sensuel, varm, kærlig oliemassage af en times varighed med afsluttende hj (helst uden kondom, selvom jeg godt ved at det er ukorrekt).

Det er dog meget vigtigt at pigen er en varm, glad, smilende tøs der får en til at føle sig rigtigt velkommen.

Det er også vigtigt at man gerne må røre ved hende imens at hun kæler for en og at hj ingår som en naturlig del af massagen, hvor hun giver sig rigtigt god tid, så det ikke bare er noget der sker i de sidste 5 minutter.

Hun må selvfølgelig gerne se dejlig ud, men jeg har ingen preferencer med hensyn til nationalitet.

Det vigtigste er at hun er sød og dejlig.

Findes der sådan en pige og i så fald, hvad vil sådan en gang selvforkælelse koste.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Toddy,

Det skal nok ikke være så svært at finde sådan en pige. I thai verden findes der nogle stykker der sikkert skulle due til opgaven. Men vælg ikke nogen af de yngste, som lige er komme fra Thailand på turistvisum, og ikke kan hverken dansk eller engelsk eller massagesk. Tag nogen af de lidt ældre kvinderne der har erfaring, selvsikekrhed og godt humør. Der findes nogle stykker der virkelig ved hvordan man behandler og forkæler en trængende mandkrop. Og hold ikke for hårdt i slanterne hvis du vil have en dejlig time. Kalkylere med i hvert fald 1000 kr for en times massage og forkælelse af en nøgen kvinde.

 

Og fortæl hvorhenne i landet du vil finde denne kvinde så får du måske nogle reelle tip. :wink:

 

Til lykke

B

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle så være i København eller Nordsjælland

Jeg ville gerne have at pigen kun er iført g-string eller lignende

Hilsen toddy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Toddy,

 

Du kan f.eks. læse nogle af de gode anmeldelser herinde. Der hvor de fleste har givet god kritik er der sikkert også muligt at få en god oplevelse.

Prøv f.eks. at læse noget af det der er skrevet om Dalya.

 

God weekend.

 

The bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...